Η τεχνογνωσία της Toyota είναι εμφανής, και το εσωτερικό είναι ποιοτικό και ντιζαϊνάτο, με προσεγμένο φινίρισμα
Όλα καλά μέχρι εδώ. Τι πρέπει να προσέχουμε αν θέλουμε να αγοράσουμε ένα μεταχειρισμένο Auris 1ης γενιάς; Ποια σημεία θα μας πονοκεφαλιάσουν;
Η απάντηση: Όχι πολλά. Τα Auris 2006-2012 παρουσίασαν λίγα προβλήματα. Σε μερικά μοντέλα έχει παρατηρηθεί μειωμένη απόδοση του χειροφρένου, ενώ έχουν παρουσιαστεί μικρά ζητήματα με τη φύσα του αερόσακου του συνοδηγού. Ο αερόσακος δεν έχει πρόβλημα, αλλά αν πέσει κάτι κάτω από το κάθισμα, ή βάλετε σκούπα, και κουνηθεί η φύσα, ανάβει το λαμπάκι του αερόσακου. Αν ξανακουνήσετε τη φύσα, το λαμπάκι θα σβήσει.
Επίσης, μπορεί να προκληθεί θόρυβος στην κολώνα του τιμονιού από ένα μικρό αξονάκι, το οποίο μπορεί να αντικατασταθεί με χαμηλό κόστος.
Σε μερικά μοντέλα, τα φρένα ίσως έχουν μέτρια απόδοση, αλλά αυτό οφείλεται κυρίως σε ελλειπή συντήρηση του αυτοκινήτου.
Συμπέρασμα
Αν θέλετε ένα μοντέρνο μικρομεσαίο αυτοκίνητο, με μοντέρνο εσωτερικό και μεγάλη αξιοπιστία, το
Toyota Auris 1ης γενιάς είναι μία καλή περίπτωση. Τα μικρά προβληματάκια που αναφέρθηκαν δεν αποτελούν λόγο για να μας αποτρέψουν από την αγορά του, και έτσι το προτείνουμε.
Για Auris 14ετίας θες κατά μέσο όρο 6.000 ευρώ, και για δεκαετίας 8.300 ευρώ.
Το φθηνότερο υβριδικό κάνει 8 χιλιάρικα.
Τέρας αξιοπιστίας, με άφθαρτους κινητήρες, αναρτήσεις και σασμάν!
Τα μικροπροβλήματα εστιάζονται σε προβληματική φύσα αερόσακου συνοδηγού και στην μειωμένη απόδοση του χειροφρένου.
Θα έδινες εσύ 7 χιλιάρικα για την πρώτη γενιά του Auris; Σε πειράζει που έχουμε 2021 και δεν έχει infotainment;