Toyota Auris 2006-2012: Αξίζει η αγορά του;
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Toyota Auris 2006-2012: Αξίζει η αγορά του;

5/11/2021

Το Toyota Auris αντικατέστησε την hatchback Corolla από το 2006 έως το 2018, όπου η εταιρεία επανέφερε την ιστορική ονομασία. Με μέσο όρο τιμής 7.000 ευρώ, πόσο αξίζει η αγορά της 1ης γενιάς του Auris, που κυκλοφόρησε από το 2006 έως το 2012;

Το Toyota Auris έκανε το ντεμπούτο του το 2006 ως ο αντικαταστάτης της hatchback Corolla. Την πρώτη γενιά διαδέχτηκε η δεύτερη το 2012, ενώ 6 χρόνια μετά, το 2018, η Toyota αποφάσισε να επιστρέψει το μοντέλο στις… ρίζες του, και επανέφερε την ονομασία Corolla.


Η τεχνογνωσία της Toyota είναι εμφανής, και το εσωτερικό είναι ποιοτικό και ντιζαϊνάτο, με προσεγμένο φινίρισμα

Η τεχνογνωσία της Toyota είναι εμφανής, και το εσωτερικό είναι ποιοτικό και ντιζαϊνάτο, με προσεγμένο φινίρισμα

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Το Auris 1ης γενιάς είχε σχεδιαστεί στο ευρωπαϊκό τμήμα σχεδιασμού της εταιρείας, που λέγεται ED² και βρίσκεται στη Νίκαια της Γαλλίας. Σχεδόν 15 χρόνια μετά, πόσο αξίζει αγορά του συγκεκριμένου αυτοκινήτου ως μεταχειρισμένο;


Το φθηνότερο κάνει 4200 ευρώ (μοντ. 2007), το ακριβότερο 13.400 (μοντ. 2010)

Στην ελληνική αγορά, τα Toyota Auris 1ης γενιάς (2006-2012) έχουν μέση τιμή 7.000 ευρώ. Το φθηνότερο κοστίζει 4.200 ευρώ και είναι μοντέλο 2007, ενώ, αναλόγως της χρονολογίας και του εξοπλισμού, το αυτοκίνητο μπορεί να αγγίξει, αλλά και να ξεπεράσει τα 13.000 ευρώ. Τα πιο ακριβά μοντέλα είναι και τα τελευταία, κατασκευής από το 2010 και μετά.


Έβγαινε και υβριδικό, και το πιο φθηνό κοστίζει 8.000 ευρώ

Το Toyota Auris 1ης γενιάς κυκλοφόρησε με κινητήρες βενζίνης, diesel αλλά και ως υβριδικό. Τα Auris Hybrid ξεκίνησαν να κατασκευάζονται το Μάιο του 2010 στη Μ.Βρετανία, και μοιράστηκαν το ίδιο υβριδικό σύστημα και τις μπαταρίες με το Prius. Το Auris Hybrid ήταν το 1ο υβριδικό όχημα μαζικής παραγωγής που κατασκευάστηκε στην Ευρώπη.
Τα συγκεκριμένα μοντέλα έχουν μέσο όρο τιμής στην Ελλάδα τα 9.400 ευρώ. Το πιο προσιτό κοστίζει 8.000, και το ακριβότερο 10.500 ευρώ.


Κινητήρες, αναρτήσεις και σασμάν είναι άφθαρτα

Αν και ιαπωνική, η Toyota συνηθίζει να δίνει στα μοντέλα της λατινικές ονομασίες. «Corolla» σημαίνει «μικρή κορώνα», μιας και το αυτοκίνητο ξεκίνησε την πορεία του ως ένα μοντέλο κάτω από την ιστορική Corona. Το Auris διατηρεί τη συγγένειά του με την Corolla και στην ονομασία, αφού η λέξη προέρχεται από το «aurium», το οποίο σημαίνει… χρυσός.
Ο πραγματικός χρυσός αντιστέκεται σθεναρά στο πέρασμα του χρόνου. Θα κάνει το Auris το ίδιο, μετά από σχεδόν 15 χρόνια; Ας το ανακαλύψουμε.

Η τεχνογνωσία της Toyota είναι εμφανής, και το εσωτερικό είναι ποιοτικό και ντιζαϊνάτο, με προσεγμένο φινίρισμα. Τα πλαστικά στο χρώμα του αλουμινίου έχουν διατηρήσει το χρώμα τους, εκτός από συγκεκριμένες περιπτώσεις, σε μοντέλα με περισσότερα από 300.000 χιλιόμετρα, όπου  έχουν ξεβάψει ελαφρώς σε σημεία κοντά στο χειρόφρενο.

Στον τομέα της αξιοπιστίας, οι κινητήρες, τα κιβώτια ταχυτήτων, τα ηλεκτρολογικά, αλλά και οι αναρτήσεις του Auris έχουν αποδειχθεί… άφθαρτα, αφού δεν παρουσιάζουν ζημιές. Οι τελευταίες μάλιστα, έχουν σφικτή αίσθηση και κάνουν το αυτοκίνητο σταθερό ακόμα και οι ρυθμοί οδήγησης είναι πιο σβέλτοι.

Ο κινητήρας βενζίνης 1,4 λίτρου έχει μέση κατανάλωση 7,3 λίτρα/100 χιλιόμετρα, αριθμός ικανοποιητικός και συγκρίσιμος με μοντέλα του 2021.


Λίγα προβλήματα: Απόδοση χειροφρένου, πρόβλημα στη φύσα του αερόσακου συνοδηγού

Συνεχίστε την ανάγνωση του άρθρου »

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »