Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Καλή εντύπωση προκαλούν οι αναλογίες της Mercedes που τονίστηκαν περισσότερο με τα μπροστινά φώτα που πλαισιώνονται από LED ημέρας.

. Η Μercedes C-Class βασίζεται και αυτή στο τούρμπο και τον άμεσο ψεκασμό των νέων CGI μοτέρ της. Η κατανάλωση είναι χαμηλή, τόσο στις χειροκίνητες εκδόσεις, όσο και στις εκδόσεις που εφοδιάζονται με το 7άρι αυτόματο κιβώτιο 7G-Tronic Plus.

Καλοσμιλεμένο είναι το εσωτερικό της ανανεωμένης C-Class που δανείζεται πολλά αισθητικά μοτίβα από την E-Class, όπως είναι ο ανάγλυφος πίνακας οργάνων ή η κεντρική κονσόλα.

Το Audi προσφέρει το Audi Lane Assist, ενώ υπάρχει και το Audi Side Assist, συμπληρώνοντας τις πολύ σημαντικές τεχνολογίες ασφαλείας του γερμανικού μοντέλου.

Στο τούρμπο και στον άμεσο ψεκασμό των κινητήρων TFSI βασίζεται και η γκάμα του Audi A4.

Στο Audi, κυριαρχούν τα μαλακά πλαστικά και παρ` όλο που η αισθητική του ταμπλό δεν διακρίνεται για την ιδιαίτερη φαντασία τελικά το κάνει να δείχνει αρκετά ενδιαφέρον.

Με την BMW Σειρά 3 που εξετάζουμε, η βαυαρική εταιρεία αποφάσισε να φανεί γενναιόδωρη με τις εξωτερικές διαστάσεις, με το μήκος να έχει μεγαλώσει κατά 10, σχεδόν, εκατοστά, από την 5η γενιά του μοντέλου

Η μεσαία BMW εξοπλιζόταν με τους 1,600άρηδες Twin Power Turbo άμεσου ψεκασμού που γνωρίσαμε πρώτη φορά από τη νέα Σειρά 1 καθιστώντας την έτσι το μόνο premium μοντέλο της κατηγορίας με κινητήρα τόσο χαμηλού κυβισμού εκείνη την εποχή.

Η εικόνα που λαμβάνεις όταν έρχεσαι σε επαφή με τη BMW είναι ότι, η ποιότητα είναι από τα δυνατά της σημεία

Τρία «όνειρα» που τώρα γίνονται πραγματικότητα

Διαβάστηκε από 7477 αναγνώστες - 10/7/2017

`Αλλο πιο δυναμικό, άλλο πιο ευρύχωρο, με αυτόματο ή χειροκίνητο κιβώτιο και όλα αυτά με πληθώρα τεχνολογιών άνεσης και ασφάλειας. Δείτε τώρα τα τρία premium μεσαία που συγκρίνουμε και πείτε μας, ποιο είναι το δικό σας όνειρο;

Το Audi  είναι συντηρητικό ενώ οι Mercedes και BMW έχουν δυναμική σχεδίαση.

Με την BMW Σειρά 3 που εξετάζουμε, η βαυαρική εταιρεία αποφάσισε να φανεί γενναιόδωρη με τις εξωτερικές διαστάσεις, με το μήκος να έχει μεγαλώσει κατά 10, σχεδόν, εκατοστά, από την 5η γενιά του μοντέλου, γεγονός που την πλασάρει στη δεύτερη θέση, από πλευράς όγκου, πίσω από το Audi. Η Mercedes παραμένει πιο κοντή και πιο στενή, αλλά πιο ψηλή από τα άλλα μοντέλα. Αυτό, δε στερεί από τη BMW το δυναμισμό στο σχεδιασμό της, με πιο χαρακτηριστική την κοντή και φαρδιά σιλουέτα να «κλείνει» ιδανικά με τα εντυπωσιακά και πρωτοποριακά (για BMW) μπροστινά φώτα. Εξ` ίσου καλή εντύπωση προκαλούν και οι αναλογίες της Mercedes που τονίστηκαν περισσότερο με τα μπροστινά φώτα που πλαισιώνονται από LED ημέρας. Ένα χαρακτηριστικό που δίνει το πιο αναγνωρίσιμο στοιχείο και στο Audi, το οποίο είναι και το μόνο που τραβάει την προσοχή στο μεσαίο μοντέλο από το Βόλφσμπουργκ. Αξίζει να σημειωθεί ότι με συντελεστή αεροδυναμικής Cd: 0.26 η BMW είναι και η πιο προσεγμένη από τα άλλα δύο, των οποίων ο συντελεστής φτάνει το 0.27.
 



Σε χώρους κερδίζει η BMW αλλά από ποιότητα και τα τρία παίρνουν άριστα.

 Όσον αφορά τους χώρους στο εσωτερικό των τριών μοντέλων, η BMW Σειρα 3 είναι το πιο ευρύχωρο από όλα. `Αλλωστε, ήδη από την 5η γενιά της, η 3άρα ήταν περισσότερο ή το ίδιο άνετη σε όλες τις διαστάσεις σε σχέση με τα άλλα δύο. Σε αυτή τη γενιά έχει μεταξόνιο μεγαλύτερο του Audi και εξωτερικές διαστάσεις μεγαλύτερες της Mercedes, ενώ ο χώρος αποσκευών της έχει μεγαλώσει στα 480 λίτρα, όσα δηλαδή και του Α4, από το οποίο είχε ήδη περισσότερο χώρο για τα γόνατα πίσω. Όσον αφορά στη θέση οδήγησης όλα τα μοντέλα έχουν να προσφέρουν καλή πλευρική στήριξη, ενώ σε BMW και Mercedes αυτή είναι πιο «πολεμική».
Θα ήταν άδικο να μην αναγνωρίσει κανείς την πολύ καλή προσπάθεια που έχουν κάνει όλοι οι κατασκευαστές προκειμένου η ποιότητα κατασκευής να κρατηθεί σε υψηλά επίπεδα, τόσο κατασκευαστικά, όσο και σε επίπεδο απτής αντίληψης. Η εικόνα που λαμβάνεις όταν έρχεσαι σε επαφή με τη BMW είναι ότι, η ποιότητα είναι από τα δυνατά της σημεία. Ο εσωτερικός διάκοσμος έχει την ίδια συμπαγή αίσθηση με όλα τα βαυαρικά δημιουργήματα, ενώ τα υλικά είναι πολυτελή και άρρηκτα δεμένα μεταξύ τους. Θετικές εντυπώσεις αφήνει και η εργονομία που βασίζεται στο φρέσκο iDrive και τη νέα κεντρική, έγχρωμη οθόνη πληροφοριών. Εξ` ίσου καλοσμιλεμένο είναι και το εσωτερικό της ανανεωμένης C-Class που δανείζεται πολλά αισθητικά μοτίβα από την E-Class, όπως είναι ο ανάγλυφος πίνακας οργάνων ή η κεντρική κονσόλα. Και εδώ, οι επιφάνειες εμφανίζουν μηδενική ανοχή ανάμεσα στους αρμούς, ενώ τα πλαστικά (μαλακά στην αφή στο μεγαλύτερο μέρος τους) είναι στιλπνά και δείχνουν ανθεκτικά. Στο Audi, κυριαρχούν τα μαλακά πλαστικά και παρ` όλο που η αισθητική του ταμπλό δεν διακρίνεται για την ιδιαίτερη φαντασία τελικά το κάνει να δείχνει αρκετά ενδιαφέρον. Κατά τα λοιπά, η εργονομία είναι καλή, αν και το σύστημα πολυμέσων Audi MMI ίσως θα μπορούσε να είναι λίγο πιο εύχρηστο.
 



`Εχουν εντυπωσιακές τεχνολογίες όπως αυτόματα κιβώτια μέχρι και 8 σχέσεων, ανάκτηση ενέργειας και ένδειξη ιδανικής σχέσης.

Δεν άργησε και η BMW να μπει στο χορό του τούρμπο και όλες οι εκδόσεις της είναι υπερτροφοδοτούμενες. Για αρχή η βασική, βενζινοκίνητη, έκδοση της γκάμας ήταν η 328i με 4κύλινδρο, 2λιτρο μοτέρ Twin Power Turbo που απέδιδε 245 ίππους. Ο ίδιος κινητήρας συνδυαζόταν με το νέο αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων. Αξίζει να σημειωθεί ότι,λίγο καιρό μετά, η μεσαία BMW εξοπλιζόταν με τους νέους 1,600άρηδες Twin Power Turbo άμεσου ψεκασμού που γνωρίσαμε πρώτη φορά από τη νέα Σειρά 1 καθιστώντας την έτσι το μόνο premium μοντέλο της κατηγορίας με κινητήρα τόσο χαμηλού κυβισμού εκείνη την εποχή. Η Μercedes C-Class βασίζεται και αυτή στο τούρμπο και τον άμεσο ψεκασμό των νέων CGI μοτέρ της. Η κατανάλωση είναι και εδώ χαμηλή, τόσο στις χειροκίνητες εκδόσεις, όσο και στις εκδόσεις που εφοδιάζονται με το7άρι αυτόματο κιβώτιο 7G-Tronic Plus. Αξίζει να σημειωθεί ότι, τόσο η BMW, όσο και η Mercedes, εφοδιάζονται με τεχνολογίες εξοικονόμησης ενέργειας, όπως στάνταρ σύστημα Eco Start&Stop, σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά το φρενάρισμα και δείκτη ιδανικής σχέσης στο κιβώτιο. Στο τούρμπο και στον άμεσο ψεκασμό των κινητήρων TFSI βασίζεται και η γκάμα του Audi A4.Σε κάθε περίπτωση, οι επιδόσεις είναι ανταγωνιστικές, αλλά η μέση κατανάλωση είναι υψηλότερη από τα άλλα δύο γερμανικά μοντέλα. Το Audi εξοπλίζεται με 6άρι χειροκίνητο και 6άρι αυτόματο κιβώτιο που είναι τύπου DSG.
 



Με Head-Up-Display, περιφερειακή άποψη του αυτοκινήτου και δεκάδες ακόμα συστήματα, και τα τρία μοντέλα «ξεχειλίζουν» από τεχνολογία.

Στη νέα 3άρα βρίσκουμε, για πρώτη φορά στην κατηγορία, έγχρωμο head up display, κάμερες περιφερειακά που προσφέρουν πανοραμική άποψη του αυτοκινήτου, το BMW Connected Drive που επιτρέπει την online δικτύωση του αυτοκινήτου, ενώ την οδηγική εμπειρία συμπληρώνουν τα συστήματα ειδοποίησης για ακούσια αναχώρηση από τη λωρίδα (Lane Change Warning System), αποφυγής εμπρόσθιας σύγκρουσης (Collision Warning System) και πολλές άλλες χρήσιμες εφαρμογές. Στη Mercedes, βρίσκουμε δέκα νέα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας που προστέθηκαν στη γκάμα του μοντέλου στάνταρ ή έξτρα εξοπλισμού. Έτσι, υπάρχουν τα (γνωστά και από μεγαλύτερες Mercedes), Adaptive Highbeam Assist, Active Lane Keeping Assist, Active Blind Spot Assist, Attention Assist, Distronic Plus, Speed Limit Assist, Parktronic με Parking Guidance, Pre-Safe που φρενάρει ακόμα και εντελώς, Lane Keeping Assist και Βlind Spot Assist. Στο εσωτερικό, υπάρχει νέο σύστημα πλοήγησης αλλά και νέα πλατφόρμα τηλεματικής με δυνατότητα σύνδεσης στο internet (COMAND Online)! Τέλος, το Audi προσφέρει το Audi Lane Assist, ενώ υπάρχει και το Audi Side Assist, συμπληρώνοντας τις πολύ σημαντικές τεχνολογίες ασφαλείας του γερμανικού μοντέλου.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις