
Ποιο είναι το καλύτερο μικρομεσαίο σήμερα;
Ford Focus, Hyundai i30, Opel Astra, Seat Leon, Skoda Scala, Toyota Corolla, VW Golf. Αυτά είναι τα καλύτερα μικρομεσαία της αγοράς, και τα βαθμολογούμε με βάση 7 σημαντικά κριτήρια, για να αναδείξουμε τον τελικό νικητή.
Τα τελευταία χρόνια τα μικρομεσαία έχουν μεταμορφωθεί και πλέον είναι μεγαλύτερα σε χώρους, πλούσια εξοπλισμένα και τεχνολογικά προηγμένα. Τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα συνδυάζουν τα θετικά της μικρής κατηγορίας με αυτά των μεγαλύτερων, και χάρη στην ευρυχωρία και την ασφάλεια που παρέχουν μπορούν να καλύψουν με άνεση τις ανάγκες μίας οικογένειας.
Κάνουμε σύγκριση στα καλύτερα μικρομεσαία της αγοράς: Ford Focus, Hyundai i30, Opel Astra, Seat Leon, Skoda Scala, Toyota Corolla και VW Golf είναι τα 7 μοντέλα που διεκδικούν την 1η θέση. Ποιο θα βγει στην κορυφή;
Τα κριτήρια που θα καθορίσουν την τελική κατάταξη είναι τα ακόλουθα, τα οποία είναι αυτά που απασχολούν περισσότερο τον μέσο καταναλωτή:
- Κατανάλωση-ρύποι
- Ασφάλεια (ενεργητική-παθητική και φρένα)
- Σχέση τιμής-εξοπλισμού
- Κινητήρας και επιδόσεις
- Αίσθηση πολυτέλειας
- Αξιοπιστία-βλάβες
- Χώροι
Ας δούμε πρώτα τα 7 μοντέλα με αλφαβητική σειρά:
...>>>Συνεχίστε το άρθρο
Μάρκα, μοντέλο, τύπος | Κυβισμός | Ιπποδύναμη | Κατανάλωση |
---|---|---|---|
Ford Focus IV 5d 1,0 EcoBoost 125 PS ST Line | 1000 | 125 | 6,6 λτ/100 χλμ |
Hyundai i30 1,0 T-GDI 120 PS 48v IMT | 1000 | 120 | 7 λτ/100 χλμ |
Opel Astra 1,2T 145 PS | 1200 | 145 | 7,5 λτ/100 χλμ |
Seat Leon 1,5 TSI 150 ACT FR | 1500 | 150 | 8 λτ/100 χλμ |
Skoda Scala 1,0 TSI 95 PS | 1000 | 95 | 6 λτ/100 χλμ |
Toyota Corolla 1,2 116 PS | 1200 | 116 | 8,3 λτ/100 χλμ |
VW Golf 8 1,5 TSI 130 ACT | 1500 | 130 | 6,4 λτ/100 χλμ |
Μάρκα, μοντέλο, τύπος | Πλάτος εμπρός | Πλάτος πίσω | Χώρος Αποσκευών | Τιμή |
---|---|---|---|---|
Ford Focus IV 5d 1,0 EcoBoost 125 PS ST Line | 145 εκ | 139 εκ | 375 λτ | 21.995 |
Hyundai i30 1,0 T-GDI 120 PS 48v IMT | 143 εκ | 139 εκ | 395 λτ | 18.290 |
Opel Astra 1,2T 145 PS | 140 εκ | 137 εκ | 370 λτ | 22.050 |
Seat Leon 1,5 TSI 150 ACT FR | 142 εκ | 134 εκ | 380 λτ | 22.590 |
Skoda Scala 1,0 TSI 95 PS | 138 εκ | 135 εκ | 467 λτ | 15.200 |
Toyota Corolla 1,2 116 PS | 141 εκ | 137 εκ | 361 λτ | 17.600 |
VW Golf 8 1,5 TSI 130 ACT | 142 εκ | 136 εκ | 381 λτ | 22.001 |
Το Skoda Scala έχει το χαμηλότερο κόστος αγοράς, με 15.200 ευρώ, ενώ παράλληλα έχει και την χαμηλότερη κατανάλωση, 6 λίτρα/100 χλμ, αλλά και τον μεγαλύτερο χώρο αποσκευών, 467 λίτρα. Το ισχυρότερο είναι το Seat Leon με 150 ίππους. Στον τομέα ευρυχωρίας, το Focus έχει την πιο φαρδιά καμπίνα εμπρός, χάρη στα 145 διαθέσιμα εκατοστά. Στα πίσω καθίσματα, η πρώτη θέση μοιράζεται μεταξύ του Focus και του i30, μιας και αμφότερα έχουν 139 εκατοστά πλάτος.
Ford Focus: Με ήπια υβριδικό σύνολο από τη βασική έκδοση

To Ford Focus 1,0 EcoBoost με ισχύ 125 ίππους έχει τιμή αγοράς 21.995 ευρώ στην έκδοση ST Line.
Εμφάνιση: Κομψό και δυναμικό
Το Ford Focus διαθέτει «αγριεμένη» και δυναμική εμφάνιση, που ενισχύεται περισσότερο στην ST Line έκδοση. Το νευρώδες αμάξωμα φέρει μυώδες και μακρύτερο καπό, τονισμένους προφυλακτήρες και κοντύτερο πρόβολο, με την καμπίνα των επιβατών να είναι τραβηγμένη προς τα πίσω. Το δυναμικό του παρουσιαστικό ενισχύεται από την μεγάλη ανασχεδιασμένη εμπρόσθια μάσκα και τα φωτιστικά σώματα που χαρίζουν επιθετικότητα.
Εσωτερικό: Καλόγουστο και ποιοτικό
Στο εσωτερικό του Ford Focus ξεχωρίζει η οθόνη αφής 8 ιντσών με εμφάνιση tablet που δεσπόζει στο κέντρο του ταμπλό, το οποίο με τη σειρά του είναι ποιοτικό, καλοσχεδιασμένο και διαθέτει μαλακά πλαστικά στο επάνω μέρος. Η θέση οδήγησης συμβάλλει στον οδηγοκεντρικό χαρακτήρα του μοντέλου.
Χώροι: Ανετοι για 5 άτομα, 375 λίτρα για τις αποσκευές
Όσον αφορά την ευρυχωρία, το Ford Focus μπορεί να φιλοξενήσει με άνεση 5 ενήλικες, με το πλάτος καμπίνας εμπρός να είναι 145 εκατοστά και το αντίστοιχο πίσω 139 εκατοστά. Ο χώρος αποσκευών έχει ωφέλιμο όγκο 375 λίτρα.
Κινητήρας και επιδόσεις: Ήπια υβριδικό με 125 ίππους
Κάτω από το καπό του Ford Focus βρίσκεται ήπια υβριδικό σύνολο, που αποτελείται από τον τρικύλινδρο EcoBoost 1 λίτρου και ένα ηλεκτροκινητήρα, με συνδυαστική απόδοση 125 ίππους και 170Nm ροπή, που συνεργάζεται με ένα 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο. Για το 0-100 χλμ./ώρα χρειάζονται 10,3 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα του είναι 200 χλμ./ώρα. Η μικτή κατανάλωση είναι 6,6 λίτρα/100 χλμ.
Στο δρόμο: Κορυφαία οδηγική συμπεριφορά
Το Ford Focus χαρακτηρίζεται για τη δυναμική οδηγική συμπεριφορά και παρόλο τη σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης, τα καταφέρνει περίφημα στο φιλτράρισμα των ανωμαλιών. Η εξαιρετική θέση οδήγησης σε συνδυασμό με το πολύ καλό τιμόνι παρέχουν σιγουριά, όταν οι ρυθμοί ανεβούν.
Συνολικά, το Ford Focus είναι φανταστικό στο δρόμο, με την εξαιρετική οδηγική συμπεριφορά, την κομψή εμφάνιση και το ευρύχωρο και ποιοτικό εσωτερικό του να είναι τα όπλα στη φαρέτρα του. Ο βραβευμένος κινητήρας έχει υψηλή ιπποδύναμη και ικανοποιητική κατανάλωση.
Hyundai i30: Με τεράστιο πορτ-μπαγκάζ και οικονομική τιμή

Με αρχική τιμή 18.290 ευρώ, μπορούμε να αποκτήσουμε τη βασική έκδοση Premiun του ήπια υβριδικού Hyundai i30
Εμφάνιση: Ξεχωριστή σχεδιαστική εμφάνιση με αεροδυναμικές βελτιώσεις
Το Hyundai i30 έχει ξεχωριστή σχεδιαστική εμφάνιση και ενισχύει τον δυναμικό του χαρακτήρα με την εντυπωσιακή και εκλεπτυσμένη γρίλια, καθώς και τα LED φώτα ημέρας σχήματος V που τραβούν τα βλέμματα. Ανασχεδιασμένος είναι και ο πίσω προφυλακτήρας, που εκτός από τον αισθητικό τομέα, βελτιώνει και την αεροδυναμική απόδοση.
Εσωτερικό: Μοντέρνο και εργονομικό
Η μοναδική σχεδιαστική φιλοσοφία του Hyundai i30 δίνει το παρών και στο εσωτερικό. Η καμπίνα έχει αναβαθμιστεί όσον αφορά την ποιότητα και το φινίρισμα, ενώ διαθέτει αρκετά high-tech στοιχεία. Το εσωτερικό του κορεάτικου μοντέλου διακατέχεται από υψηλή εργονομία, μοντέρνα εμφάνιση και εντυπωσιακές λεπτομέρειες.
Χώροι: Κορυφαίοι για την κατηγορία του
Στο εσωτερικό χωρούν με άνεση 5 επιβάτες, με το πλάτος της καμπίνας εμπρός να είναι 143 εκατοστά και το πλάτος πίσω 139 εκατοστά. Το κορεάτικο μοντέλο έχει χώρο αποσκευών με χωρητικότητα 395 λίτρα.
Κινητήρας και επιδόσεις: 120 ίπποι με υβριδικό σύστημα 48V
Το Hyundai i30 στην εν λόγω έκδοση εφοδιάζεται με τον 1000άρη turbo κινητήρα με υβριδικό σύστημα 48V που έχει ισχύ 120 ίππους και 172 Nm ροπή, ενώ συνεργάζεται με το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων με «έξυπνη» λειτουργία, που αποσυμπλέκει αυτόματα όταν ο οδηγός σηκώνει το πόδι από το γκάζι. Ο χρόνος για τη διαδικασία 0-100 χλμ./ώρα είναι 10,7 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα 196 χλμ./ώρα. Όσο για την κατανάλωση, σε μικτό κύκλο αγγίζει τα 7 λτ/100 χλμ.
Στο δρόμο: Με έμφαση στην κίνηση στην πόλη
Η οδική συμπεριφορά του Hyundai i30 εστιάζει στην παροχή υψηλών επιπέδων άνεσης και ποιότητας κύλισης, ενώ δεν κάνει εκπτώσεις στις γρήγορες διαδρομές με τη σφιχτή ανάρτηση να περιορίζει τις κλίσεις του αμαξώματος. Το τιμόνι είναι ελαφρύ και εξυπηρετεί στις μανούβρες και το παρκάρισμα.
Ολοκληρώνοντας, το Hyundai 30 είναι ένα value for money αυτοκίνητο με εντυπωσιακή εμφάνιση, μοντέρνο εσωτερικό και ευρυχωρία. Χάρη στην σφικτή ανάρτηση, το αυτοκίνητο έχει καλή συμπεριφορά και σε διαδρομές εκτός πόλης, χωρίς όμως να χάνει σε επίπεδο άνεσης και ποιότητας κύλισης.
Opel Astra: Ολοκληρωμένο με δυναμική εμφάνιση

Με κόστος απόκτησης 22.050 ευρώ, το Opel Astra εφοδιάζεται στη βασική έκδοση Elegance με κινητήρα 1.200 κυβικών με απόδοση 145 ίππους.
Εμφάνιση: Δυναμική, κομψή με προβολείς IntelliLux LED Matrix
Ο σχεδιασμός του Opel Astra καταφέρνει να ισορροπήσει ανάμεσα στο δυναμισμό και την κομψότητα. Η εντυπωσιακή του sport εμφάνιση, τονίζεται από την τρισδιάστατη γρίλια ενώ διαθέτει και πρωτοποριακές καινοτομίες, όπως οι προβολείς IntelliLux LED Matrix. Τα πίσω φώτα LED έχουν τη χαρακτηριστική σχεδίαση «wing» της Opel.
Εσωτερικό: Σχεδιασμένο με επίκεντρο τον επιβάτη
Ο μοντέρνος σχεδιασμός συνεχίζεται και στο εσωτερικό του Opel Astra. Tο εσωτερικό του δημιουργήθηκε έχοντας στο επίκεντρο την ευεξία των επιβατών, με αναβαθμισμένα και άνετα καθίσματα. Οι διακόπτες και τα χειριστήρια είναι σε εργονομική θέση και το συνολικό φινίρισμα της καμπίνας να είναι υψηλού επιπέδου, με στιβαρή κατασκευή.
Χώροι: Χαμηλό κατώφλι φόρτωσης και 370 λίτρα για τις αποσκευές
Το Opel Astra μπορεί να φιλοξενήσει άνετα 5 ενήλικες, με το πλάτος καμπίνας εμπρός να είναι 140 εκατοστά και το αντίστοιχο πίσω 137 εκατοστά. Το χαμηλό κατώφλι του χώρου αποσκευών επιτρέπει την εύκολη φόρτωση των αντικειμένων, με το πορτ-μπαγκάζ να έχει όγκο 370 λίτρα.
Κινητήρας και επιδόσεις: 145 ίπποι από 1200 κυβικά
Στη συγκεκριμένη έκδοση του Αstra βρίσκουμε τον turbo τρικύλινδρο κινητήρα 1,2 λίτρου που αποδίδει 145 ίππους και 225 Nm ροπή, ενώ συνεργάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. Τα 100 χλμ. από στάση «έρχονται» μέσα σε 9,5 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα είναι 220 χλμ./ώρα. Όσον αφορά τη μέση κατανάλωση, αυτή είναι 7,5 λίτρα/100 χλμ.
Στο δρόμο: Εμπνέει σιγουριά στο «πάτημά» του.
Το Opel Astra στο δρόμο συμπεριφέρεται στρωτά χάρη στην καλή ανάρτηση που έχει. Σύμμαχος στη ποιότητα κύλισης είναι και το πλαίσιο του, που σχεδιάστηκε και βελτιώθηκε ώστε να προσφέρει καλύτερη οδηγική συμπεριφορά, μεγαλύτερη ενεργητική ασφάλεια και καλή αεροδυναμική.
Συνοψίζοντας, το Opel Astra είναι ένα ποιοτικό αυτοκίνητο, που διαθέτει όλα τα στοιχεία που θα το κάνουν να πρωταγωνιστεί. Η δυναμική εμφάνιση, το high-tech εσωτερικό και το υψηλό επίπεδο ποιότητας κύλισης εξασφαλίζουν ότι δεν θα περάσει απαρατήρητο από το καταναλωτικό κοινό.
Seat Leon: Sport στοιχεία και συμπεριφορά

Το Seat Leon είναι διαθέσιμο στη χώρα μας από 22.590 ευρώ στην έκδοση FR.
Εμφάνιση: Δυναμικό και μυώδες
Το μοντέλο έχει δυναμικό σχεδιασμό, ο οποίος τονίζεται από τις τολμηρές γραμμές και τις μυώδεις νευρώσεις στο αμάξωμα. Το νέο Seat Leon έχει μεγαλύτερες διαστάσεις από τον προκάτοχό του, ενώ στα φωτιστικά σώματα η σύγχρονη σχεδίαση συναντά την αποτελεσματικότητα με τεχνολογία Full LED στους προβολείς και ενιαία μπάρα πίσω φώτων.
Εσωτερικό: Ποιοτικό και σύγχρονο
Η καμπίνα του Seat Leon είναι ποιοτική, διαθέτει σύγχρονο διάκοσμο και στιβαρή συναρμολόγηση. Η οθόνη αφής έχει διάσταση 8,25 ιντσών ενώ διαθέτει και δυο υποδοχές USB Type C μπροστά. Ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων 10,25 ιντσών ενημερώνει τον οδηγό, με όλες τις χρήσιμες πληροφορίες. Εκτός αυτού, στην έκδοση FR βρίσκουμε επιπλέον sport «πινελιές», που βάζουν τον οδηγό σε πιο «πολεμικό» κλίμα.
Χώροι: Ευρύχωρη καμπίνα και 380 λίτρα για τις αποσκευές
Το εσωτερικό του Seat Leon, λόγω του μεγάλου μεταξονίου του, είναι ευρύχωρο και θα εξυπηρετήσει μία πενταμελή οικογένεια. Το πλάτος καμπίνας εμπρός είναι 142 εκατοστά και το αντίστοιχο πίσω 134 εκατοστά, με το διαθέσιμο χώρο για τα γόνατα να φτάνει τα 18 εκατοστά. Το πορτ-μπαγκάζ έχει χωρητικότητα 380 λίτρα.
Κινητήρας και επιδόσεις: 150 ίπποι και 8,6 δλ για το 0-100 χλμ/ώρα
Ο TSI κινητήρας 1500 κυβ.εκ. αποδίδει 150 ίππους με 250Nm ροπής, και συνεργάζεται με ένα 6ταχύτητο χειροκίνητο κιβώτιο. Η κατανάλωση του αυτοκινήτου αγγίζει τα 8 λτ/100 χλμ σε μεικτό κύκλο. Η διαδικασία 0-100 χλμ/ώρα επιτυγχάνεται σε 8,6 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα είναι 221 χλμ/ώρα.
Στο δρόμο: Sport αίσθηση και συμπεριφορά
Το τιμόνι του Seat Leon προσφέρει εξαιρετική πληροφόρηση, με την sport ανάρτηση της έκδοσης FR να διαχειρίζεται άψογα τα φορτία που καλείται να αντιμετωπίσει στις εναλλαγές πορείας. Οι αντιδράσεις του είναι προβλέψιμες και ομαλές, και η σταθερότητα στον ανοιχτό δρόμο υποδειγματική.
Εν κατακλείδι, το Seat Leon είναι ένα ολοκληρωμένο αυτοκίνητο με ενδιαφέροντα οδηγικά χαρακτηριστικά που προσφέρουν χαρά στην οδήγηση, ειδικά αν αναφερόμαστε στην έκδοση FR. Με δυναμικό σχεδιασμό και σπορτιφ λεπτομέρειες ξεχωρίζει στο δρόμο, ενώ η καμπίνα του διακρίνεται για την ευρυχωρία της.
Skoda Scala: Ποιότητα, χώροι και άνεση

Η Skoda Scala στη βασική έκδοση Active κοστίζει 15.200 ευρώ.
Εμφάνιση: Ακροβατεί μεταξύ hatchback και station wagon
Η νέα Skoda Scala ξεφεύγει από τα «κλασσικά» hatchbacks και έχει σχήμα που παραπέμπει σε station wagon. Εμπρός κυριαρχεί η μεγάλη μάσκα και τα τριγωνικά φανάρια, ενώ στο πλάι του οχήματος παρατηρούμε έντονες ακμές. Στο πίσω μέρος, ευχάριστη λεπτομέρεια αποτελεί το μεγάλο, μαύρο γυάλινο τμήμα της 5ης πόρτας.
Εσωτερικό: Με υψηλό επίπεδο ποιότητας
Η καμπίνα της Scala έχει όμορφο σχεδιασμό και «αύρα» ποιότητας, χάρη στα μαλακά υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί και την καλή συναρμογή. Στο κέντρο βρίσκεται η οθόνη του infotainment, ενώ προσοχή έχει δοθεί και στην εργονομία του εσωτερικού.
Χώροι: Μια κατηγορία «επάνω»
Στην εξέλιξη της Scala, η Skoda επέλεξε το μεγαλύτερο μήκος μεταξονίου που ήταν διαθέσιμο για την πλατφόρμα του μοντέλου. Χάρη σε αυτό, το εσωτερικό είναι ιδιαίτερα ευρύχωρο και το πορτ-μπαγκάζ είναι το μεγαλύτερο από τα υπόλοιπα μοντέλα του συγκριτικού, με ωφέλιμο όγκο 467 λίτρα. Εμπρός, το πλάτος καμπίνας είναι 138 εκατοστά, ενώ πίσω 135 εκατοστά.
Κινητήρας: 95 άλογα με χαμηλή κατανάλωση
Στη βασική έκδοση της Scala βρίσκουμε τον τρικύλινδρο TSI κινητήρα 1 λίτρου, ο οποίος αποδίδει 95 ίππους. Η κατανάλωση του μοτέρ είναι χαμηλή, και πιο συγκεκριμένα 6 λίτρα/100 χλμ, ενώ για την επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα απαιτούνται 10,9 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα είναι 194 χλμ/ώρα.
Στο δρόμο: Ανετο και σταθερό
Παρόλο που η ανάρτηση του αυτοκινήτου δεν είναι άκρως μαλακή, η ποιότητα κύλισης είναι υψηλή, οι λακκούβες απορροφώνται αποτελεσματικά, και η Skoda Scala παρέχει άνεση στους επιβάτες. Εκτός αυτού, το μοντέλο απορρέει αίσθηση στιβαρότητας και σταθερότητας. Το τιμόνι είναι μεν ελαφρύ, αλλά έχει καλή αμεσότητα και πληροφόρηση.
Συνοψίζοντας, η Skoda Scala είναι ένα ποιοτικό value for money αυτοκίνητο με τεράστιους χώρους, άνεση στην κύλιση και δελεαστική τιμή, κάτι που την κάνει να συναγωνίζεται επάξια το VW Golf.
Toyota Corolla: Εκλεπτυσμένη και δυναμική

Η νέα Toyota Corolla κοστίζει 17.600 ευρώ στην βασική έκδοση Live.
Εμφάνιση: Εντυπωσιακή και δυναμική
Η Toyota Corolla Hatchback διαθέτει την νέα, ακμαία σχεδιαστική φιλοσοφία που διακατέχει τα μοντέρνα οχήματα της εταιρείας. Στον εντυπωσιακό εμπρόσθιο πρόβολο κυριαρχεί ο κεντρικός, τραπεζοειδής αεραγωγός του προφυλακτήρα, ενώ ψηλότερα, τα στενά φωτιστικά σώματα καταλήγουν οπτικά στην λεπτή μάσκα.
Εσωτερικό: Με premium «αέρα»
Περνώντας στην καμπίνα της νέας Corolla, συναντούμε ένα αντίστοιχα εντυπωσιακό εσωτερικό. Το ταμπλό έχει άριστη συναρμογή και φινίρισμα, ενώ για την επένδυσή του έχει χρησιμοποιηθεί μαλακό πλαστικό. Στο κέντρο δεσπόζει η οθόνη αφής του infotainment, διάστασης 8 ιντσών, ενώ πίσω από το τιμόνι βρίσκουμε έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων.
Χώροι: Φιλοξενεί με άνεση 4 επιβάτες
Η Corolla είναι πιο ευρύχωρη σε σχέση με το Auris που αντικαθιστά. Οι χώροι της καμπίνας βρίσκονται στο μέσο όρο της κατηγορίας, και μπορούν να φιλοξενήσουν με άνεση 4 επιβάτες. Το πλάτος εμπρός είναι 141 εκατοστά και πίσω 137 εκατοστά. Το πορτ-μπαγκάζ έχει όγκο 361 λίτρα.
Κινητήρας και επιδόσεις: Πολιτισμένη λειτουργία και 116 ίπποι
Κάτω από το καπό της Corolla βρίσκεται ένας turbo κινητήρας 1,2 λίτρου, ο οποίος αποδίδει 116 ίππους και έχει πολιτισμένη λειτουργία, με ισχύ από χαμηλά, και συνδυάζεται με ένα χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. Το αυτοκίνητο επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ/ώρα μέσα σε 9,7 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα είναι 200 χλμ/ώρα. Η κατανάλωση σε μικρό κύκλο είναι 8,3 λίτρα/100χλμ.
Στο δρόμο: Ευχάριστη οδηγική συμπεριφορά
Η πλατφόρμα της νέας Corolla είναι κατά 60% πιο άκαμπτη σε σχέση με πριν, γεγονός που, σε συνδυασμό με το κατά 10 χιλιοστά χαμηλότερο κέντρο βάρους, έχει θετικό αντίκτυπο στη συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Η ποιότητα κύλισης είναι υψηλού επιπέδου, απόρροια της άνετης ανάρτησης και της ηχομόνωσης της καμπίνας. Οι κλίσεις του αμαξώματος παραμένουν σε χαμηλά επίπεδα, ακόμα και στα άκρα, και το τιμόνι έχει τρομερή αμεσότητα.
Συνολικά, η νέα Toyota Corolla με την εντυπωσιακή και κομψή εμφάνιση, το ποιοτικό εσωτερικό και την ευχάριστη συμπεριφορά στο δρόμο συμπληρώνουν το όνομα-παράδοση και δημιουργούν ένα αυτοκίνητο που σκοπεύει να συνεχίσει να είναι best seller.
VW Golf: Εξαιρετικό εσωτερικό και οδηγική συμπεριφορά

Το επιτυχημένο VW Golf με τον κινητήρα 130 ίππων ξεκινάει από τις 22.001 ευρώ στην βασική έκδοση Life
Εμφάνιση: «Κλασική» σχεδίαση με προσθήκη μοντέρνων στοιχείων
Η όγδοη γενιά του VW Golf ακολουθεί τα σχεδιαστικά μονοπάτια των προκατόχων του, με τις κλασικές γραμμές και την τρίτη κολώνα ως αισθητικό «κέντρο». Με δυναμική εμφάνιση, διαθέτει χαμηλωμένο εμπρός μέρος με στενούς προβολείς LED και επανασχεδιασμένο λογότυπο Volkswagen. Στο πίσω μέρος ξεχωρίζουν τα επίσης στενά φώτα, ενώ οι απολήξεις εξάτμισης καλύπτονται διακριτικά από τον καλαίσθητο πίσω διαχύτη.
Εσωτερικό: Η ποιότητα έχει τον πρώτο ρόλο
Το Golf διαθέτει ένα από τα πιο ποιοτικά εσωτερικά της αγοράς. Tο πλήρως ψηφιακό Cockpit του νέου μοντέλου είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακό, καθώς διαθέτει μεγάλη επιφάνεια οθόνης που αποτελείται από τον πίνακα οργάνων Digital Cockpit μεγέθους 10 ιντσών και την οθόνη αφής μεγέθους 8,25 ιντσών του ηχοσυστήματος «Composition Media».
Χώροι: Ανετοι, με χώρο αποσκευών 381 λίτρων
Εκτός από ποιοτικό, το εσωτερικό του Golf είναι και ευρύχωρο, αφού φιλοξενεί με άνεση και ασφάλεια 5 ενήλικες. Ο χώρος για τα γόνατα των πίσω είναι 16 εκατοστά, ενώ ο «αέρας» για τα κεφάλια είναι ικανοποιητικός. Η καμπίνα έχει πλάτος εμπρός 142 εκατοστά, και πίσω 136 εκατοστά. Το πορτ-μπαγκάζ έχει διαθέσιμο όγκο 381 λίτρα.
Κινητήρας και επιδόσεις: Ο TSI των 130 ίππων έχει χαμηλή κατανάλωση
Κάτω από το καπό βρίσκουμε τον turbo τετρακύλινδρο TSI κινητήρα 1,5 λίτρου με ισχύ 130 ίππους και 200Nm ροπή, ο οποίος συνεργάζεται με ένα μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων. Το εν λόγω μοτέρ έχει δύναμη χαμηλά και εξαιρετική κατανάλωση (6,4 λίτρα/100 χλμ. σε μικτό κύκλο). Τα 100 χλμ. από στάση «έρχονται» σε 9,3 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα είναι 214 χλμ./ώρα.
Στο δρόμο: Ήσυχη καμπίνα με σίγουρο «πάτημα» στο δρόμο
Το χαρακτηριστικό γνώρισμα του Golf είναι η εξαιρετική στιβαρότητα και η εντυπωσιακή ποιότητα κύλισης στο δρόμο. Τα περιθώρια πρόσφυσης είναι υψηλά, η ησυχία στην καμπίνα εντυπωσιακή και η ανάρτηση απορροφά τις ανωμαλίες του δρόμου. Το τιμόνι δίνει καλή πληροφόρηση στον οδηγό, με τις αντιδράσεις του αυτοκινήτου να είναι ουδέτερες, χωρίς να υπάρχει έντονο το «fun» στοιχείο.
Συνολικά, το VW Golf ξεχωρίζει για την εξαιρετική ποιότητα στο εσωτερικό και την οδηγική συμπεριφορά του. Η αποτελεσματική ηχομόνωση, η ανάρτηση που φιλτράρει τις κακοτεχνίες του δρόμου και η στιβαρότητα του πλαισίου, εγγυώνται πως τα χιλιόμετρα που θα κάνετε θα είναι ξεκούραστα.
Ιδού η τελική κατάταξη

Έφτασε η ώρα να δούμε την τελική κατάταξη, και ποιο θα ανακηρυχτεί το καλύτερο των καλύτερων μικρομεσαίων της αγοράς.
Υπενθυμίζουμε πως στην τελική βαθμολογία, οι τομείς κατανάλωσης-ρύπων, αξιοπιστίας-βλαβών και χώρων έχουν συντελεστή 2, ενώ οι υπόλοιποι συντελεστή 1, αφού οι περισσότερες ερωτήσεις των αγοραστών αφορούν τα εν λόγω στοιχεία.
Κατάταξη | Τελική Βαθμολογία |
---|---|
Ford Focus IV 5d 1,0 EcoBoost 125 PS ST Line | 88 |
Hyundai i30 1,0 T-GDI 120 PS 48v IMT | 86 |
Toyota Corolla 1,2 115 PS | 83 |
VW Golf 8 1,5 TSI 130 ACT | 81 |
SEAT Leon 1,5 TSI 150 ACT | 80 |
Opel Astra 1,2T 145 PS | 77 |
Skoda Scala 1,0 TSI 95 PS | 75 |
Κατάταξη | Ασφάλεια (ενεργητική-παθητική) - Φρένα | Τιμή- Εξοπλισμός | Αίσθηση πολυτέλειας |
---|---|---|---|
Ford Focus IV 5d 1,0 EcoBoost 125 PS ST Line | 9 | 9 | 9 |
Hyundai i30 1,0 T-GDI 120 PS 48v IMT | 7 | 9 | 8 |
Toyota Corolla 1,2 115 PS | 8 | 10 | 9 |
VW Golf 8 1,5 TSI 130 ACT | 8 | 7 | 9 |
SEAT Leon 1,5 TSI 150 ACT | 8 | 7 | 8 |
Opel Astra 1,2T 145 PS | 7 | 7 | 8 |
Skoda Scala 1,0 TSI 95 PS | 7 | 8 | 8 |
Κατάταξη | Κατανάλωση- Ρύποι | Κινητήρας- Επιδόσεις | Αξιοπιστία- Βλάβες | Χώροι |
---|---|---|---|---|
Ford Focus IV 5d 1,0 EcoBoost 125 PS ST Line | 9 | 9 | 8 | 9 |
Hyundai i30 1,0 T-GDI 120 PS 48v IMT | 9 | 8 | 9 | 9 |
Toyota Corolla 1,2 115 PS | 7 | 8 | 9 | 8 |
VW Golf 8 1,5 TSI 130 ACT | 9 | 9 | 6 | 9 |
SEAT Leon 1,5 TSI 150 ACT | 8 | 9 | 7 | 9 |
Opel Astra 1,2T 145 PS | 8 | 9 | 7 | 8 |
Skoda Scala 1,0 TSI 95 PS | 8 | 8 | 7 | 7 |
Η πρώτη θέση ανήκει στο Ford Focus που κέρδισε 88 βαθμούς συνολικά, αφού «πήρε» 9 στην ασφάλεια (ενεργητική-παθητική και φρένα), την κατανάλωση και τους ρύπους, την αίσθηση πολυτέλειας, τη σχέση τιμής-εξοπλισμού, τους χώρους, καθώς και τον κινητήρα και τις επιδόσεις.
Στη δεύτερη θέση βρίσκουμε το Hyundai i30 με 86 βαθμούς, με «ατού» την χαμηλή κατανάλωση, τη σχέση τιμής-εξοπλισμού, την αξιοπιστία και τους χώρους, στοιχεία που βαθμολογήθηκαν με 9.
Η τρίτη θέση ανήκει στην Toyota Corolla που έλαβε 83 βαθμούς. Το μοντέλο βαθμολογήθηκε με 10 στη σχέση τιμής-εξοπλισμού.
Εσύ τι προτιμάς; Φτηνή τιμή ή αξιοπιστία; Χώρους ή επιδόσεις; Το σηματάκι στο καπό παίζει ρόλο για εσένα;
Συμφωνείς; Κοινοποίησε το. Έχεις άλλη άποψη; Κάνε ένα σχόλιο.
Σχολιάστε |