Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Ποιο μικρό χωράει όλη την παρέα;

Ποιο μικρό χωράει όλη την παρέα;

Διαβάστηκε από 19309 αναγνώστες - 27/9/2021

Τα μικρά σήμερα δεν είναι τόσο «μικρά» νομίζουμε, αφού προσφέρουν ευρυχωρία εσωτερικού και μεγάλα πορτ-μπαγκάζ, ικανά να καλύψουν κάθε ανάγκη. Σε ποιο θα χωρέσουν 5 άτομα, ποιο είναι το καλύτερο για ψηλούς και ποιο χωράει τις περισσότερες αποσκευές; Παίρνουμε μεζούρες και συγκρίνουμε τα 7 πιο ευρύχωρα μικρά!

Τα μοντέλα της μικρής κατηγορίας δεν είναι όπως ήταν πριν 20 χρόνια. Έχουν «μεγαλώσει» σε σχέση με τους προγόνους τους και πλέον έχουν χώρους μεγαλύτερης κατηγορίας, κάτι που τα καθιστά κατάλληλα όχι μόνο για την πόλη, αλλά και για χρήση εκτός αυτής.

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

 
Χάρη στην προσιτή τιμή απόκτησης, το ευρύχωρο εσωτερικό σε συνδυασμό με τις «μαζεμένες» εξωτερικές διαστάσεις, τα μικρά είναι ιδιαίτερα δημοφιλή όχι μόνο στους νέους αλλά και στις μικρές οικογένειες. Συγκεντρώσαμε τα πιο «αεράτα» από αυτά, πήραμε… μεζούρες και μετρήσαμε διαστάσεις, πορτ-μπαγκάζ και διαθέσιμο χώρο για τους πίσω. Citroen C3, Ford Fiesta, Hyundai i20, Opel Corsa, Peugeot 208, Renault Clio και VW Polo είναι οι 7 φιναλίστ. Ποιο μικρό είναι το μεγαλύτερο από μέσα;
 
Αρχικά, ας δούμε τα 7 μοντέλα με αλφαβητική σειρά:
 
Μάρκα-μοντέλο-τύπος Κυβικά Αλογα Τιμή
Citroen C3 1,2 110 PS 1200 110 15.950
Ford Fiesta 1,0 100 PS 1000 100 15.671
Hyundai i20 1,0T-GDI 100 PS 1000 100 14.390
Opel Corsa 1,2 100 PS 1200 100 16.060
Peugeot 208 1,2 DiT 100 PS 1200 100 17.500
Renault Clio 1,0 Tce 90 PS 1000 90 15.640
VW Polo 1,0 TSI 95 PS 1000 95 16.379

Με τιμή 14.390 ευρώ, το Hyundai i20 είναι το πιο φτηνό για αγορά. Από την άλλη πλευρά, το Citroen C3 των 110 ίππων είναι το πιο ισχυρό από τη λίστα, με 110 ίππους από 1200 κυβικά, ικανό να «τραβήξει» το επιπλέον βάρος.
 
Περνώντας στον παράγοντα «ευρυχωρία» θα συναντήσουμε 4 κατηγορίες: Πλάτος πίσω καμπίνας, χώρος για τα γόνατα των πίσω επιβατών, «αέρας» για τα κεφάλια των πίσω και χώρος αποσκευών. Τα πρώτα 3 μετρώνται σε εκατοστά και το τελευταίο σε λίτρα.

Ας δούμε αναλυτικά το κάθε μοντέλο:
 
 

Citroen C3 1,2 PureTech 110 PS: Κομψότητα και ευρυχωρία

Citroen C3 1,2 PureTech 110 PS: Κομψότητα και ευρυχωρία
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το Citroen C3 των 110 ίππων κοστίζει 15.950 ευρώ στην έκδοση Feel.
 
Εμφάνιση: Ανανεωμένο και κομψό
Το ανανεωμένο Citroen C3 έχει αποκτήσει πιο «αιχμηρή» εμφάνιση, με φωτιστικά σώματα που ενώνονται οπτικά με την μάσκα. Τα LED φώτα ημέρας είναι πιο λεπτά σε σχέση με πριν, ενώ το σήμα της εταιρείας είναι έντεχνα ενσωματωμένο στην γρίλια.

Εσωτερικό: Μοντέρνα αισθητική, χωρίς τριγμούς
Το εσωτερικό του Citroen C3 ξεχωρίζει από τη μοντέρνα αισθητική που διακατέχει το ταμπλό, στο κέντρο του οποίου δεσπόζει η οθόνη αφής 7 ιντσών. Τα πλαστικά είναι σκληρά, αλλά έχουν εξαιρετική εφαρμογή, γεγονός που δείχνει πως θα αποφευχθεί η εμφάνιση τριγμών στο μέλλον. Τα νέα καθίσματα προέρχονται από τα μεγαλύτερα C4 Cactus και C5 Aircross και είναι άνετα.
 


Χώροι: Ανετοι για 4 ενήλικες
Όσον αφορά τους χώρους, το γαλλικό supermini βρίσκεται στην ελίτ της κατηγορίας. Μπορεί να φιλοξενήσει με άνεση και απροβλημάτιστα 4 ενήλικες, ενώ ο χώρος αποσκευών έχει διαθέσιμο όγκο 300 λίτρα.
 
Κινητήρας και επιδόσεις: Με 110 ίππους ο βραβευμένος PureTech
Κάτω από το καπό του Citroen C3 βρίσκεται ο βραβευμένος τρικύλινδρος turbo κινητήρας 1,2 λίτρου με ονομασία PureTech, ο οποίος έχει ισχύ 110 ίππους, ενώ το μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων διαθέτει 6 σχέσεις. Για τη διαδικασία επιτάχυνσης 0-100 χλμ/ώρα απαιτούνται 10,1 δευτερόλεπτα, και η τελική ταχύτητα είναι 198 χλμ/ώρα. Η μέση κατανάλωση του αυτοκινήτου είναι 6,6 λίτρα/100 χλμ.
 
Στο δρόμο: Ανετο και ξεκούραστο
Το Citroen C3 είναι ένα αυτοκίνητο που θα αποτελέσει «σύμμαχο» στις καθημερινές μετακινήσεις. Η ανάρτηση αποσβένει υποδειγματικά τις κακοτεχνίες και τις ανωμαλίες στο δρόμο, δημιουργώντας μία ποιότητα κύλισης αντάξια μοντέλων μεγαλύτερης κατηγορίας. Παρόλα αυτά, οι κλίσεις του αμαξώματος είναι περιορισμένες, ακόμα και όταν το όχημα κινείται γρήγορα σε επαρχιακές διαδρομές.
Συνολικά, το Citroen C3 έχει κομψή, «σικ» εμφάνιση τόσο στο εξωτερικό όσο και στο εσωτερικό, ενώ διαθέτει κινητήρα που συνδυάζει καλές επιδόσεις με χαμηλή κατανάλωση. Η πολύ καλή ποιότητα κύλισης που χαρίζει η ανάρτηση προσφέρει στον οδηγό άνετες και ξεκούραστες μετακινήσεις.  
 

Ford Fiesta 1,0 EcoBoost 100 PS: Με fun to drive χαρακτήρα

Ford Fiesta 1,0 EcoBoost 100 PS: Με fun to drive χαρακτήρα
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

To Ford Fiesta 1,0 EcoBoost με ισχύ 100 ίππους έχει τιμή αγοράς 15.671 ευρώ για τη βασική έκδοση Connected.

Εμφάνιση: Κομψό και δυναμικό
Το Ford Fiesta διαθέτει εντυπωσιακή εμφάνιση, η οποία συνδυάζει το δυναμισμό της προηγούμενης γενιάς με επιπλέον κομψότητα. Το νευρώδες αμάξωμα είναι μακρύτερο, φαρδύτερο και χαμηλότερο, συντελώντας σε ένα sport παρουσιαστικό, το οποίο ενισχύεται από την μεγάλη εμπρόσθια μάσκα και τα φωτιστικά σώματα που χαρίζουν επιθετικότητα αλλά και «αέρα» πολυτέλειας.

Εσωτερικό: Καλόγουστο και ποιοτικό
Στο εσωτερικό του Ford Fiesta ξεχωρίζει η οθόνη αφής 8 ιντσών με εμφάνιση tablet που δεσπόζει στο κέντρο του ταμπλό, το οποίο με τη σειρά του είναι ποιοτικό, καλοσχεδιασμένο και διαθέτει μαλακά πλαστικά στο επάνω μέρος. Η θέση οδήγησης συμβάλλει στον οδηγοκεντρικό χαρακτήρα του μοντέλου.



Χώροι: Ανετοι για 4 άτομα, 311 λίτρα για τις αποσκευές
Όσον αφορά την ευρυχωρία, το Ford Fiesta μπορεί να φιλοξενήσει με άνεση 4 ενήλικες, αποτέλεσμα της αύξησης των διαστάσεων και του μεταξονίου του μοντέλου. Ο χώρος αποσκευών έχει ωφέλιμο όγκο 311 λίτρα, τιμή που το κατατάσσει στο μέσο όρο της κατηγορίας.
 
Κινητήρας και επιδόσεις: Ο βραβευμένος EcoBoost αποδίδει 100 ίππους
Κάτω από το καπό του μικρού Μπλε Οβάλ βρίσκεται ο πασίγνωστος και βραβευμένος τρικύλινδρος EcoBoost 1 λίτρου, ο οποίος αποδίδει 100 ίππους, συνεργάζεται με ένα 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο και ξεχωρίζει για την απαλή λειτουργία του. Για το 0-100 χλμ/ώρα χρειάζονται 10,4 δευτερόλεπτα, και η τελική ταχύτητα είναι 185 χλμ/ώρα. Η μικτή κατανάλωση είναι 6,8 λίτρα/100 χλμ.

Στο δρόμο: Κορυφαία οδηγική συμπεριφορά
Τα Fiesta χαρακτηρίζονταν πάντα από την δυναμική οδηγική συμπεριφορά, και η τελευταία γενιά είναι κορυφαία σε αυτό τον τομέα. Η εξαιρετική θέση οδήγησης, σε συνδυασμό με το πολύ καλό τιμόνι παρέχουν σιγουριά όταν οι ρυθμοί γίνονται γρήγοροι, και η ανάρτηση απορροφά σωστά τις ανωμαλίες, περιορίζοντας ταυτόχρονα τις κλίσεις του αμαξώματος.

Συνολικά, το Ford Fiesta έχει ως «όπλα» την εξαιρετική οδηγική συμπεριφορά, την κομψή εμφάνιση και το ποιοτικό εσωτερικό με «αέρα» τεχνολογίας. Ο βραβευμένος κινητήρας έχει υψηλή ιπποδύναμη και ικανοποιητική κατανάλωση.
 

Hyundai i20 1,0 T-GDI 100PS: Ξεχωριστό και μοντέρνο

Hyundai i20 1,0 T-GDI 100PS: Ξεχωριστό και μοντέρνο
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Με αρχική τιμή 15.390 ευρώ, η οποία γίνεται 14.390 μετά την έκπτωση της εταιρείας, μπορούμε να αποκτήσουμε τη βασική έκδοση Fresh του ανανεωμένου Hyundai i20 1,0.

Εμφάνιση: Εντυπωσιάζει από μακριά
Το Hyundai i20 της 3ης γενιάς έχει ξεχωριστό παρουσιαστικό, που υιοθετεί την σχεδιαστική φιλοσοφία της εταιρείας που ονομάζεται «Sensuous Sportiness» και διακατέχεται από αιχμηρές επιφάνειες. Τα φωτιστικά σώματα, τόσο εμπρός, όσο και πίσω, είναι εντυπωσιακά, και το συνολικό αποτέλεσμα είναι μοντέρνο.

Εσωτερικό: Μοντέρνο και εργονομικό
Όσον αφορά το εσωτερικό του νέου Hyundai i20, αυτό είναι ποιοτικό, σύγχρονο και ευρύχωρο. Τα πλαστικά στο ταμπλό είναι μεν σκληρά, αλλά η συναρμολόγησή τους είναι καλή και η καμπίνα διακατέχεται από υψηλή εργονομία, μοντέρνα εμφάνιση και «αύρα» τεχνολογίας.



Χώροι: Κορυφαίοι για την κατηγορία του
Η Hyundai έχει εξοπλίσει το i20 με κορυφαία για την κατηγορία ευρυχωρία τόσο εμπρός, όσο και πίσω. Στο εσωτερικό χωρούν με άνεση 4 επιβάτες, ενώ ο χώρος αποσκευών είναι επίσης μεγάλος, με όγκο 352 λίτρα, ενώ παράλληλα έχει μεγάλο άνοιγμα.
 
Κινητήρας και επιδόσεις: 100 ίπποι με πολιτισμένη λειτουργία
Ο 3κύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας 1 λίτρου έχει ισχύ 100 ίππους και συνδυάζεται με ένα χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων. Το μοτέρ έχει πολιτισμένη λειτουργία και διαθέτει ροπή τόσο στο χαμηλό, όσο και στο μεσαίο φάσμα στροφών. Ο χρόνος για το 0-100 χλμ/ώρα είναι 10,8 δευτερόλεπτα, και η τελική ταχύτητα 188 χλμ/ώρα. Όσο για την κατανάλωση, σε μικτό κύκλο αγγίζει τα 7,5 λτ/100 χλμ.

Στο δρόμο: Με έμφαση στην κίνηση στην πόλη
Το Hyundai i20 έχει ανάρτηση που απορροφά ικανοποιητικά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, και, παρά την ευχάριστα σφικτή αίσθηση, είναι άνετη. Σε δρόμους με στροφές, οι κλίσεις είναι μειωμένες και το «πάτημα» στιβαρό. Όσον αφορά το σύστημα διεύθυνσης, το τιμόνι είναι ελαφρύ, και εξυπηρετεί στις μανούβρες και το παρκάρισμα.

Ολοκληρώνοντας, το Hyundai i20 είναι ένα value for money αυτοκίνητο με εντυπωσιακή εμφάνιση και μοντέρνο εσωτερικό που χαρακτηρίζεται από την πρακτική εργονομία. Η ευρυχωρία είναι κορυφαία για την κατηγορία του, ενώ ο αστικός του χαρακτήρας καθιστά το αυτοκίνητο ιδανικό και ευχάριστο για κίνηση στην πόλη. Χάρη στην σφικτή ανάρτηση, το αυτοκίνητο έχει καλή συμπεριφορά σε διαδρομές εκτός πόλης.

Opel Corsa 1,2 DIT 100 PS: Δυναμικό και high-tech

Opel Corsa 1,2 DIT 100 PS: Δυναμικό και high-tech
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Με κόστος απόκτησης 16.060 ευρώ, το Opel Corsa 1,2 DIT έχει κινητήρα 1200 κυβικών με απόδοση 100 ίππους.

Εμφάνιση: Ριζικά ανανεωμένο και δυναμικό
Το Opel Corsa διαθέτει νεανικό και μοντέρνο σχεδιασμό, ο οποίος χαρακτηρίζεται από έντονες ακμές. Τα εμπρός φώτα προσθέτουν επιπλέον δυναμισμό, ενώ τα πίσω είναι πλέον οριζόντια και μακρόστενα. Η «αθλητική» εικόνα ολοκληρώνεται με τις μυώδεις νευρώσεις στο καπό αλλά και το πλάι του αυτοκινήτου.

Εσωτερικό: Μοντέρνος, εργονομικός σχεδιασμός
Ο μοντέρνος σχεδιασμός συνεχίζεται και στο εσωτερικό του Opel Corsa. Στο κέντρο του ταμπλό φιλοξενείται η οθόνη αφής του infotainment, διάστασης 5 ιντσών στη βασική έκδοση, 7 στις ανώτερες και προαιρετικά 10 ιντσών, ενώ τα υλικά είναι μαλακά και ποιοτικά. Οι διακόπτες και τα χειριστήρια είναι σε εργονομική θέση και το συνολικό φινίρισμα της καμπίνας είναι υψηλού επιπέδου, με στιβαρή κατασκευή.



Χώροι: Πίσω θέσεις για 2 ενήλικες και 1 παιδί
Η τελευταία γενιά του Corsa έχει μεγαλύτερο μεταξόνιο από την προηγούμενη και ως αποτέλεσμα διαθέτει πιο ευρύχωρο εσωτερικό. Πίσω μπορούν να καθίσουν άνετα 2 ενήλικες και 1 παιδί, ενώ ο χώρος αποσκευών έχει όγκο 309 λίτρα.

Κινητήρας και επιδόσεις: 100 ίπποι από 1200 κυβικά
Στη συγκεκριμένη έκδοση του Corsa βρίσκουμε τον turbo τρικύλινδρο κινητήρα DIT 1,2 λίτρου, που αποδίδει 100 ίππους και συνεργάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. Τα 100 χλμ από στάση «έρχονται» μέσα σε 10,4 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα είναι 194 χλμ/ώρα. Όσον αφορά τη μέση κατανάλωση, αυτή είναι 6,2 λίτρα/100 χλμ.

Στο δρόμο: Εμπνέει σιγουριά στο «πάτημά» του.
Χάρη στα χαμηλά τοποθετημένα καθίσματα, η θέση οδήγησης έχει βελτιωθεί, ενώ το μειωμένο βάρος του αμαξώματος δίνει «ανάλαφρη» αίσθηση, με σιγουριά στο «πάτημα» και ευκολία στους ελιγμούς. Το σύστημα διεύθυνσης είναι μεν ελαφρύ και ακριβές.

Συνοψίζοντας, το Opel Corsa είναι ένα ποιοτικό αυτοκίνητο, που διαθέτει όλα τα «φόντα» για να πρωταγωνιστήσει στη μικρή κατηγορία. Με «όπλα» την δυναμική εμφάνιση, το high-tech εσωτερικό και την sport οδηγική φιλοσοφία, το μικρό με σήμα τον Κεραυνό είναι έτοιμο να «κερδίσει» το ελληνικό κοινό.
 
 

Peugeot 208 1,2 100 PS: Μαγνητίζει τα βλέμματα

Peugeot 208 1,2 100 PS: Μαγνητίζει τα βλέμματα
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το Peugeot 208 με τους 100 ίππους ξεκινά από 17.500 ευρώ στην έκδοση Active Plus.
 
Εμφάνιση: Ακρως εντυπωσιακή
Το Peugeot 208 είναι το πιο εντυπωσιακό μοντέλο της κατηγορίας, αφού έχει σχεδιασμό που μαγνητίζει τα βλέμματα. Στον επιθετικό εμπρόσθιο πρόβολο δεσπόζουν τα διαγώνια φώτα ημέρας  που παραπέμπουν στους κυνόδοντες του λέοντα, ενώ τα πίσω φωτιστικά σώματα έχουν τις χαρακτηριστικές «νυχιές», και ενώνονται μεταξύ τους από μία μαύρη φάσα.
 
Εσωτερικό: Με premium αισθητική και ποιότητα
Ξεχωριστή είναι και η καμπίνα του Peugeot 208, στην οποία συναντάμε ποιοτικά και μαλακά υλικά, με εξαιρετικό φινίρισμα και προσαρμογή. Το ταμπλό διαθέτει τη διάταξη 3D i-cockpit, με υπερυψωμένο πίνακα οργάνων πάνω από το μικρό τιμόνι , δίπλα από τον οποίο βρίσκεται η έγχρωμη οθόνη 7 ιντσών. 
 


Χώροι: Ευρύχωρο εμπρός, 311 λίτρα πορτ-μπαγκάζ
Οι 2 εμπρός θέσεις δίνουν την εντύπωση πως ανήκουν σε μικρομεσαίο αυτοκίνητο, όντας ευρύχωρες, όμως για τα πίσω καθίσματα τα πράγματα είναι πιο στενάχωρα, απόρροια του sport χαρακτήρα. Το πορτ-μπαγκάζ έχει ωφέλιμο όγκο 311 λίτρα, κάτι που το κατατάσσει στο μέσο όρο της κατηγορίας.
 
Κινητήρας και επιδόσεις: 100 ίπποι και 6,1 λίτρα/100 χλμ
Το νευρώδες και μακρύ καπό του Peugeot 208 κρύβει από κάτω τον τρικύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο PureTech κινητήρα που αποδίδει 100 ίππους από 1200 κυβικά και συνεργάζεται με ένα μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων. Τα 100 χλμ/ώρα από στάση «έρχονται» σε 10,6 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα είναι 188 χλμ/ώρα. Η μέση κατανάλωση είναι 6,1 λίτρα/100 χλμ.
 
Στο δρόμο: Το γαλλικό DNA του Λέοντα είναι εδώ
Το επικλινές παρμπρίζ και η νέα θέση οδήγησης προκαλούν sport ανησυχίες στον άνθρωπο που θα βρεθεί πίσω από το τιμόνι, το οποίο, αν και δείχνει αρχικά ελαφρύ, μεταφέρει στο έπακρο τις εντολές του οδηγού. Η ανάρτηση απορροφά τις ανωμαλίες και χαρίζει στο αυτοκίνητο οδική συμπεριφορά μικρομεσαίου.
 
Εν κατακλείδι, το Peugeot 208 κερδίζει την προσοχή με την εντυπωσιακή του εμφάνιση, η οποία υποστηρίζεται πλήρως από τον κινητήρα, το πλαίσιο, καθώς και την οδηγική συμπεριφορά που χαρακτηρίζεται από το DNA των μοντέλων με σήμα το λιοντάρι. Αυτά είναι στοιχεία που κάνουν το αυτοκίνητο να βρίσκεται ψηλά στην κατηγορία του.
 

Renault Clio 1,0 TCe: Ολοκληρωμένο και ποιοτικό

Renault Clio 1,0 TCe: Ολοκληρωμένο και ποιοτικό
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το Renault Clio 1,0 TCe με 90 ίππους κοστίζει 15.640 ευρώ στην έκδοση Authentic.
 
Εξωτερικό:  Διακατέχεται από μυώδεις γραμμές
Το Renault Clio 5ης γενιάς διαθέτει την χαρακτηριστική εμφάνιση των μοντέλων της οικογένειας της Renault. Στον εμπρόσθιο πρόβολο δεσπόζουν τα φανάρια σε σχήμα «C», τα οποία αποτελούν οπτική συνέχεια της μάσκας και προσδίδουν δυναμισμό. Το αυτοκίνητο είναι κομψό και ταυτόχρονα μυώδες, χάρη στις νευρώσεις που βρίσκονται σε όλο το αμάξωμα.

Εσωτερικό: Ποιοτικό με μαλακά πλαστικά
Η καμπίνα του γαλλικού μοντέλου χαρακτηρίζεται από ποιότητα, αποτέλεσμα των μαλακών πλαστικών που έχουν χρησιμοποιηθεί. Ο πίνακας οργάνων είναι ψηφιακός, διάστασης 7 ιντσών, ενώ το ίδιο μέγεθος έχει η οθόνη αφής του infotainment που βρίσκεται στο κέντρο του ταμπλό και περιλαμβάνει σύστημα πλοήγησης και camera οπισθοπορείας.



Χώροι: Κορυφαία ευρυχωρία
Εκτός από ποιοτικό, το εσωτερικό του Renault Clio είναι εξίσου ευρύχωρο και μπορεί να φιλοξενήσει άνετα 4 ενήλικες επιβάτες μαζί με τις αποσκευές τους, αφού ο χώρος του πορτ-μπαγκάζ έχει διαθέσιμο όγκο 391 λίτρα, βάζοντας το μοντέλο με σήμα το Ρόμβο στην κορυφή της κατηγορίας του.

Κινητήρας και επιδόσεις: Με έμφαση στην κατανάλωση
Η βασική έκδοση του Renault Clio διαθέτει έναν turbo τρικύλινδρο κινητήρα χωρητικότητας 999 κ.εκ, ο οποίος αποδίδει 91 ίππους (η εταιρεία στρογγυλοποιεί αυτό τον αριθμό στο 90), συνδυάζεται με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο και είναι εξελιγμένος για χαμηλή κατανάλωση. Σε μικτό κύκλο αυτή είναι 6,2 λτ/100 χλμ. Ο χρόνος για τη διαδικασία 0-100 χλμ/ώρα είναι 12,1 δευτερόλεπτα, και η επιτάχυνση σταματά στα 180 χλμ/ώρα.

Στο δρόμο: «Παντρεύει» την άνεση με την οδηγική συμπεριφορά
Το Renault Clio έχει εξαιρετική ποιότητα κύλισης και ανάρτηση που είναι εξελιγμένη με βάση την κορυφαία άνεση. Παρόλα αυτά δεν δημιουργούνται μεγάλες κλίσεις, και το Clio 5ης γενιάς διαθέτει την πολύ καλή οδηγική συμπεριφορά που ανέκαθεν χαρακτήριζε το μοντέλο. Σε αυτό συμβάλλουν τόσο η θέση οδήγησης όσο και η αίσθηση του τιμονιού.

Η βασική έκδοση του Renault Clio είναι ολοκληρωμένη, όχι μόνο οδηγικά αλλά στο σύνολο του αυτοκινήτου. Η ευρυχωρία είναι εξαιρετική, η εμφάνιση όμορφη, και ο κινητήρας «δουλεύει» οικονομικά και ξεκούραστα, χάρη στην 6η σχέση του κιβωτίου ταχυτήτων.
 

VW Polo 1,0 TSI 95 PS: Παραπέμπει σε μικρομεσαίο

VW Polo 1,0 TSI 95 PS: Παραπέμπει σε μικρομεσαίο
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το VW Polo των 95 ίππων ξεκινά από 16.379 ευρώ στην έκδοση Comfortline.
 
Εμφάνιση: Με «αέρα» μικρομεσαίου
Το VW Polo δεν προκαλεί αισθητικά, κάνοντάς το να έχει απήχηση από ένα ευρύ φάσμα του αγοραστικού κοινού. Οι μεγαλύτερες διαστάσεις που απέκτησε η τρέχουσα γενιά του δίνουν «αέρα» μικρομεσαίου, ενώ τα μοντέρνα φωτιστικά σώματα και ο καλοσχεδιασμένος προφυλακτήρας το κάνουν όμορφο και διακριτικό.
 
Εσωτερικό: Ποιοτικό με άψογο φινίρισμα
Το Polo είναι από τα πιο ποιοτικά μικρά της αγοράς, και η καμπίνα διακατέχεται από συνδυασμό μαλακών και σκληρών πλαστικών με στιβαρή κατασκευή και άψογο φινίρισμα. Στο κέντρο του ταμπλό βρίσκεται η οθόνη αφής 6,5 ιντσών, η οποία προσφέρει high-tech «αέρα» στο εσωτερικό. Η θέση οδήγησης είναι χαμηλή και είναι ξεκούραστη τόσο στην πόλη όσο και στα ταξίδια.
 


Χώροι: Ευρύχωρο με όγκο αποσκευών 355 λίτρα
Εκτός από ποιοτικό, το εσωτερικό του Polo είναι και ευρύχωρο, αφού φιλοξενεί με άνεση 4 ενήλικες. Ο χώρος για τα γόνατα των πίσω είναι μεγάλος, ενώ ο «αέρας» για τα κεφάλια ικανοποιητικός. Το πορτ-μπαγκάζ έχει διαθέσιμο όγκο 355 λίτρα, άνετο σχήμα και βάθος.
 
Κινητήρας και επιδόσεις: Ο TSI των 95 ίππων έχει εξαιρετική κατανάλωση
Κάτω από το καπό βρίσκουμε τον turbo τρικύλινδρο χιλιάρη TSI κινητήρα με ισχύ 95 ίππους, ο οποίος συνεργάζεται με ένα μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων. Το εν λόγω μοτέρ έχει δύναμη χαμηλά και εξαιρετική κατανάλωση (6,1 λίτρα/100 χλμ σε μικτό κύκλο). Τα 100 χλμ από στάση «έρχονται» σε 10,6 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα είναι 187 χλμ/ώρα.
 
Στο δρόμο:  Ήσυχη καμπίνα με σίγουρο «πάτημα» στο δρόμο
Το χαρακτηριστικό γνώρισμα του Polo είναι η εξαιρετική στιβαρότητα και το σίγουρο «πάτημα» στο δρόμο. Τα περιθώρια πρόσφυσης είναι υψηλά, η ησυχία στην καμπίνα εντυπωσιακή και η ανάρτηση απορροφά τις ανωμαλίες του δρόμου. Το τιμόνι δίνει καλή πληροφόρηση στον οδηγό, λείπει όμως ο «fun to drive» χαρακτήρας.
 
Συνολικά, το VW Polo ξεχωρίζει για την υψηλή ποιότητα στο εσωτερικό και την οδηγική συμπεριφορά που παραπέμπει σε αυτοκίνητα μεγαλύτερης κατηγορίας.  Η αποτελεσματική ηχομόνωση, η ανάρτηση που φιλτράρει τις κακοτεχνίες του δρόμου και η στιβαρότητα του πλαισίου, εγγυώνται πως τα χιλιόμετρα που θα κάνετε θα είναι ξεκούραστα.
 
 

Ποιό είναι το πιο ευρύχωρο μικρό;

Ποιό είναι το πιο ευρύχωρο μικρό;

Ολοκληρώνοντας τις μετρήσεις, παρατηρούμε πως δεν κερδίζει ένα αυτοκίνητο σε όλα. Η κατάταξη αλλάζει ανάλογα με το αν αναφερόμαστε στο πλάτος της καμπίνας πίσω, στον διαθέσιμο χώρο για τα γόνατα αλλά και για τα κεφάλια των πίσω επιβατών (το τελευταίο σημαντικό εάν σκοπεύετε να μεταφέρετε συχνά ψηλά άτομα πίσω), καθώς και για το πορτ-μπαγκάζ.
 
Ας δούμε αναλυτικά την τελική κατάταταξη

Μάρκα-μοντέλο-τύπος Πλάτος πίσω (εκατοστά)
Hyundai i20 1,0 T-GDI 100 PS 137
Citroen C3 1,2 110 PS 133
VW Polo 1,0 TSI 95 PS 133
Opel Corsa 1,2 DiT 100 PS 131
Peugeot 208 1,2 100 PS 131
Ford Fiesta 1,0 100 PS 130
Renault Clio 1,0 Tce 90 PS 127
Με 137 εκατοστά, το Hyundai i20 έχει το φαρδύτερο εσωτερικό πίσω. Στη 2η θέση βρίσκονται τα Citroen C3 και VW Polo, με 133 εκατοστά, και στην 3η θέση τα Opel Corsa και Peugeot 208 με 131 εκατοστά.
 
Μάρκα-μοντέλο-τύπος Γόνατα πίσω (εκατοστά)
Hyundai i20 1,0 T-GDI 100 PS 14
VW Polo 1,0 TSI 95 PS 12
Ford Fiesta 1,0 100 PS 10
Opel Corsa 1,2 DiT 100 PS 10
Renault Clio 1,0 Tce 90 PS 10
Peugeot 208 1,2 100 PS 9
Citroen C3 1,2 110 PS 7
«Πρωτιά» για το i20 και στον χώρο για τα γόνατα των πίσω επιβατών, με 14 διαθέσιμα εκατοστά. Αμέσως μετά, στη 2η θέση, βρίσκεται το VW Polo με 12 εκατοστά, ενώ την τριάδα «κλείνουν» τα Ford Fiesta, Opel Corsa και Renault Clio, με 10 εκατοστά.
 
Μάρκα-μοντέλο-τύπος Κεφάλι Πίσω (εκατοστά)
Hyundai i20 1,0T-GDI 100 PS 4,2
Peugeot 208 1,2 DiT 100 PS 4,2
Opel Corsa 1,2 DiT 100 PS 2,8
VW Polo 1,0 TSI 95 PS 2,3
Citroen C3 1,2 110 PS 2,1
Renault Clio 1,0 Tce 90 PS 2,1
Ford Fiesta 1,0 100 PS 1,8
Οι ψηλοί της παρέας θα εκτιμήσουν ιδιαίτερα το Hyundai i20 και το Peugeot 208, τα οποία βρίσκονται στην 1η θέση στον τομέα του «αέρα» για τα κεφάλια των πίσω, αφού έχουν 4,2 διαθέσιμα εκατοστά. 2ο είναι το Opel Corsa, με 2,8 εκατοστά, και 3ο το VW Polo με 2,3 εκατοστά.

 
Μάρκα-μοντέλο-τύπος Χώρος αποσκευών (λίτρα)
Renault Clio 1,0 Tce 90 PS 391
VW Polo 1,0 TSI 95 PS 355
Hyundai i20 1,0 T-GDI 100 PS 352
Ford Fiesta 1,0 100 PS 311
Peugeot 208 1,2 100 PS 311
Opel Corsa 1,2 DiT 100 PS 309
Citroen C3 1,2 110 PS 300
Όσον αφορά τον χώρο αποσκευών, η πρωτιά αλλάζει και ανήκει στο Renault Clio με 391 διαθέσιμα λίτρα, 36 περισσότερα από το VW Polo που βρίσκεται 2ο (355 λίτρα), ενώ 3ο το Hyundai i20 με 352 λίτρα.

Συνοψίζοντας, παρατηρούμε πως δεν υπάρχει κάποιο μικρό μοντέλο που κερδίζει ξεκάθαρα στον τομέα της ευρυχωρίας, πράγμα λογικό, αφού προκειμένου να διατηρηθούν οι μικρές εξωτερικές διαστάσεις, γίνονται υποχωρήσεις σε συγκεκριμένους τομείς από τις εταιρείες. Έτσι, το Hyundai i20 είναι ο νικητής όσον αφορά τους εσωτερικούς χώρους, ενώ το Renault Clio κερδίζει στο πορτ-μπαγκάζ.

Εσύ τι βάζεις «πρώτο»; Την ευρυχωρία των καθισμάτων, ή χώρο για πολλές αποσκευές;
Μήπως θα διάλεγες ένα μοντέλο που προσφέρει τη μέση λύση και είναι «λίγο από όλα», δηλαδή το VW Polo;
 
Συμφωνείς; Κοινοποίησε το
Έχεις άλλη άποψη; Κάνε ένα σχόλιο

 

Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε