autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Τα 12 φθηνότερα αυτοκίνητα

Τα 12 φθηνότερα αυτοκίνητα

Διαβάστηκε από 140419 αναγνώστες - 14/12/2018

Τα 12 φθηνότερα αυτοκίνητα της αγοράς - Ποιος είπε πως για να πάρεις καινούργιο αυτοκίνητο, θα πρέπει να δουλεύεις δύο ζωές;

Τι θα έλεγες για ολοκαίνουργιο mini με κάτω από 10.000 ευρώ; Ή για SUV με κάτω από 20.000 ευρώ; Ψάξαμε και βρήκαμε τα 12 πιο οικονομικά προς απόκτηση μοντέλα της αγοράς, από όλες τις κατηγορίες. Mini, μικρά, μικρά SUV, μικρομεσαία και SUV έχουν εκπληκτικές επιλογές για όλα τα πορτοφόλια και συμπληρώνουν την λίστα μας.  Τελικά δεν χρειάζεται πολλά λεφτά, μα μία καλή έρευνα. Δείτε γιατί.

Κοινοποίησέ το »

Μικρά - Renault Clio 1.2 75 PS Authentic στα 10.990 ευρώ

Μικρά - Renault Clio 1.2 75 PS Authentic στα 10.990 ευρώ
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ένα από τα πρώτα σε πωλήσεις αυτοκίνητα στη χώρα μας, δικαιολογεί την παρουσία του στην κατάταξη για παραπάνω από έναν λόγους. Το υπερπλήρες σύνολο  που διατηρεί την τιμή του εριστικά χαμηλά (10.990 ευρώ), παίρνει το στέμμα του πιο όμορφου μικρού και μας συστήνεται με έναν κινητήρα εγγύηση. Το Renault Cliο με τον 1.200άρη ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης αποδίδει 75 ίππους, 107 Nm ροπής και μεταμορφώνεται αυτόματα στον καλύτερο φίλο για τις αστικές διαδρομές. Ένα ήσυχο και εγγυημένο μηχανικό σύνολο που μπορεί να μην βάζει φωτιά στην άσφαλτο (0-100 σε 14.5 δευτ.) μα υπόσχεται κατανάλωση στα 5.6 λτ./100χλμ και ξεγνοιασιά από το αβέβαιο μέλλον του diesel. Εμφανισιακά, όπως είναι ξεκάθαρο, απευθύνεται σε όλα τα target groups καθώς διατηρεί καλές γραμμές και δεν προβαίνει σε ακρότητες, κάνοντας το αρεστό από φοιτητή μέχρι και οικογενειάρχη. Αξιοσημείωτη όμως είναι και η λίστα του εξοπλισμού στην Authentic, την πιο απλή και οικονομική έκδοση που εξετάζουμε. Δίνοντας λοιπόν 10.990 ευρώ, εξασφαλίζετε, εκτός από έναν καλό κινητήρα και Hill Start Assist, Cruise Control με Speed Limiter και χειριστήρια στο τιμόνι, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, αυτόματο κλιματισμό, υπολογιστή ταξιδίου (στιγμιαία κατανάλωση, μέση ταχύτητα, συνολική και μέση κατανάλωση, αυτονομία, διανυόμενη απόσταση), φώτα ημέρας led, ηχοσύστημα R & GO, 2 DIN και τροχούς 15 ιντσών. Τίποτα περισσότερο και τίποτα λιγότερο από αυτά που χρειάζεται ο μέσος οδηγός.

Μικρά - Toyota Yaris 1.5 5Θ Cool στα 11.600 ευρώ

Μικρά - Toyota Yaris 1.5 5Θ Cool στα 11.600 ευρώ
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ο βασιλιάς των πωλήσεων στην κατηγορία των μικρών και για το 2018, Toyota Yaris, δεν βρίσκεται τυχαία στην κορυφή. Ζητάει λίγα, δίνει πάρα πολλά και σας εγγυάται την παρουσία του για πολλά χρόνια. Η τιμή στην έκδοση Cool με τον ατμοσφαιρικό 1.000άρη κινητήρα βενζίνης απόδοσης 69 ίππων κοστίζει 11.600 ευρώ και εκπροσωπεί ένα πολύ καλό μηχανικά αλλά και εξοπλιστικά σύνολο. Κοιτώντας τις επιδόσεις, οι 69 ίπποι συνδυάζονται με 95 Nm ροπής, πετυχαίνουν το 0-100 σε 15.1 δευτ. ενώ η τελική αγγίζει τα 155 χλμ. Το ήσυχο και πολιτισμένο αυτό μηχανικό σύνολο υπόσχεται κατανάλωση στα 4.3 λτ./100χλμ. και μεγάλη αξιοπιστία στο πέρασμα του χρόνου. Ένα αυτοκίνητο ορόσημο που έχει αγαπηθεί όσο κανέναν άλλο, λόγω της κομψής του εμφάνισης, την πραγματικά ζηλευτή ευρύχωρη καμπίνα (ακόμα και χώρος αποσκευών στα 286 λτ.) και του ευέλικτου χαρακτήρα του. Εάν αυτά και μόνο δεν σας έπεισαν για την μοναδικότητα του Yaris, τότε να συμπληρώσουμε πως στα 11.600 ευρώ υπολογίστε και: Air Condition, ράδιο/CD (WMA/MP3), μονόχρωμη οθόνη πολλαπλών πληροφοριών LCD, ατσάλινες ζάντες 14ΆΆ, σύστημα αποφυγής πρόσκρουσης (PCS), Traction Control, Hill-start Assist Control, σύστημα πίεσης ελαστικών, κιτ επισκευής ελαστικού και σύστημα ειδοποίησης αλλαγής λωρίδων κυκλοφορίας . Εάν θέλετε αυτοκίνητο που θα μεγαλώσει και τις επόμενες δύο γενιές χωρίς να σας ζητήσει το παραμικρό, τα 11.600 ευρώ είναι ένα πραγματικά μικρό κόστος. 

Μικρά - Skoda Fabia 1.0 MPI i-con στα 10.280 ευρώ

Μικρά - Skoda Fabia 1.0 MPI i-con στα 10.280 ευρώ
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Πως θα μπορούσε να λείπει από την κατηγορία των μικρών, το απόλυτο εργαλείο της Skoda, η μοσχοπουλημένη Fabia; Με κόστος που δεν ξεπερνά τα 10.280 ευρώ, είναι το φθηνότερο μοντέλο του συγκριτικού μας και παρόλα αυτά μας εκπλήσσει θετικά, τόσο από επίπεδο εξοπλισμού, όσο και κινητήρα. Πιο συγκεκριμένα, εξετάζοντας αρχικά τα μηχανικά σύνολα, συναντάμε τον γνωστό 1.000άρη ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης, απόδοσης 75 ίππων με τελική τα 172 χλμ./ώρα και κατανάλωση λίγο κάτω από τα 5λτ./100χλμ. Ένας δοκιμασμένος και πετυχημένος κινητήρας, σύμμαχος αστικών και όχι μόνο μετακινήσεων, που εντυπωσιάζει με την γραμμικότητα και την ομαλή λειτουργία του. Περνώντας τώρα στο εσωτερικό, οι  υπεύθυνοι της τσέχικης εταιρίας, έδωσαν πραγματικά ρέστα. Η έκδοση i-con ζαλίζει με αυτά που προσφέρει καθώς πέρα από τον γενικό εξοπλισμό, ο οποίος διαθέτει λειτουργία Start/Stop, μπροστά ηλεκτρικά παράθυρα, a/c  και ECS, εμπλουτίζεται με: Σύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής LCD 8 “ και υποστήριξη video -audio, σύστημα πλοήγησης με ελληνικούς χάρτες και μενού, κάμερα οπισθοπορείας, Mirror Link και hotspot με λειτουργικά android και iOS, δυνατότητα download εφαρμογών από το Google Play store, Bluetooth v4.0 και ομπρέλα κάτω από το κάθισμα του συνοδηγού. Ναι, η αλήθεια είναι πως ο εξοπλισμός που παρέχεται στην έκδοση i-con είναι πολύ ακριβότερος από την τιμή που προσφέρεται το  αυτοκίνητο, κάνοντας το μία πραγματική ευκαιρία αγοράς.

Μικρά - Citroen C3 1.2 Puretech 82 PS Live στα 13.075 ευρώ

Μικρά - Citroen C3 1.2 Puretech 82 PS Live στα 13.075 ευρώ
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η γαλλική φιλοσοφία στα καλύτερα της. Το νέο C3 αποδεικνύεται άσσος στο μανίκι της Citroen καθώς αποτελεί ένα από τα πιο value for money αυτοκίνητα της αγοράς. Με κόστος στα 13.075 ευρώ η έκδοση Live έρχεται πακέτο με τον 1.200άρη Puretech βενζινοκινητήρα απόδοσης 82 ίππων,  118 Nm ροπής και υποσχόμενη  μέση κατανάλωση 4.7 λτ./100χλμ. Ένα πραγματικά μάχιμο σύνολο που καταφέρνει το 0-100 σε 13.2 δευτ. αγγίζει ως τελική τα 168 χλμ./ώρα και κρατάει τις εκπομπές του στα 109 C02 γρ. Ένα μικρό που πραγματικά μπορεί να συγκριθεί με μικρομεσαία, καθώς χαρακτηρίζεται για τους πολύ καλούς του χώρους, λόγω κυρίως του αυξημένου πλάτους του, αλλά και των 300 λτ. πορτ παγκάζ. Οδηγικά, το C3 είναι άνετο και διακρίνεται για την πολύ καλή ποιότητα κύλισής του, ενώ αποδεικνύεται ιδιαίτερα εύχρηστο στην καθημερινότητα και αρκετά ευέλικτο ενώ η ευχάριστη γεύση που αφήνει, μεταφέρεται και σε εκτός πόλης διαδρομές. Η πρώτη έκδοση Live που εξετάζουμε διαθέτει μία εντυπωσιακή λίστα εξοπλισμού, από την οποία ξεχωρίζουν: ABS με EBD και Brake Assist, Hill Assist, σύστημα προειδοποίησης ακούσιας αλλαγής λωρίδας, σύστημα αναγνώρισης σημάτων κυκλοφορίας, έξυπνο σύστημα προσαρμογής ταχύτητας μέσω του ρυθμιστή ταχύτητας, σύστημα ειδοποίησης ξεκούρασης οδηγού, Air Condition, ράδιο RD6 με 4 ηχεία, Bluetooth, θύρα USB και τροχούς 15 ιντσών.  Μήπως τελικά τα 13.075 ευρώ είναι λίγα; 

Μικρά SUV - Renault Captur 0.9 Tce Authentic στα 14.680 ευρώ

Μικρά SUV - Renault Captur 0.9 Tce Authentic στα 14.680 ευρώ
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το γαλλικό Captur μπορεί εύκολα να μετονομαστεί σε ελβετικός σουγιάς, καθώς κρύβει πολλά όπλα έναντι του ανταγωνισμού. Αρχικά να αναφέρουμε πως μιλάμε για ένα από τα πιο όμορφα και στιλάτα αυτοκίνητα και μάλιστα στην κατηγορία των SUV η οποία δεν φημίζεται για την ομορφιά της. Δεν είναι τυχαία το πρώτο B-SUV στην Ευρώπη. Την παρουσία του στην λίστα μας, δικαιολογεί η βασική έκδοση Authentic στα 14.680 ευρώ με τον turbaτο κινητήρα βενζίνης 900 κ.εκ. απόδοσης 90 ίππων και 135 Nm ροπής. Το συγκεκριμένο σύνολο διακρίνεται για την πολιτισμένη και χωρίς κραδασμούς -κροτάλισμα λειτουργία του (παρά το γεγονός ότι είναι τρικύλινδρος) ενώ πετυχαίνει το 0-100 σε 12.9 δευτ. διατηρώντας την κατανάλωση στα 5.1 λτ./100χλμ. Ένα crossover φτιαγμένο και για τα στενά της πόλης καθώς είναι ιδιαίτερα ευέλικτο κρατώντας όμως πολύ καλούς χώρους, όπως αυτόςτου χώρου αποσκευών στα 377 λτ. Η βασική έκδοση μπορεί να κρατά την τιμή πολύ χαμηλά, στα 14.680 ευρώ, αλλά διατηρεί πλούσια την λίστα του εξοπλισμού. Πιο συγκεκριμένα θα βρείτε: Cruise Control , Hill Start Assist, σύστημα Stop & Start, Air Condition με φίλτρο γύρης, Διακόπτη ECO, υπολογιστή ταξιδίου, Ηχοσύστημα R & GO, 2 DIN, Bluetooth® Hands-Free, θύρες USB & AUX, υποδοχή τοποθέτησης Smartphone, διαθέσιμη εφαρμογή R & GO και φώτα ημέρας τεχνολογίας LED. 

Μικρά SUV - Citroen C3 Aircross 1.2 82 PS Live στα 15.300 ευρώ

Μικρά SUV - Citroen C3 Aircross 1.2 82 PS Live στα 15.300 ευρώ
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το νέο C3 Aircross έρχεται φορτσάτο με νέα ταυτότητα και χαρακτηριστικά. Κράτησε από το πολυχρηστικό του DNA ότι χρειαζότανε και με αρκετές αλλαγές πατάει πλέον γερά ως ένα καθαρό SUV. ¶ριστη θέση οδήγησης, καθίσματα που αξίζουν βραβείο, τιμόνι για κάθε σωματότυπο και ένας κινητήρα βενζίνης, διαμάντι. Η έκδοση Live λοιπόν συνδυάζεται με τον 1.200άρη 3κύλινδρο ατμοσφαιρικό κινητήρα, απόδοσης 82 ίππων και 118 Nm ροπής. Οι επιδόσεις του μεταφράζονται ως 14 δευτ. για το 0-100 και 165 χλμ./ώρα τελική ταχύτητα, διατηρώντας πάντα την κατανάλωση κοντά στα 5λτ./100χλμ. Συγκρατημένες κλίσεις, υποστροφή σε φυσιολογικά επίπεδα και σπάνια παρέμβαση του ESP,  λύνουν τα χέρια του οδηγού τόσο εντός όσο και εκτός πόλης, ενώ οι εξορμήσεις σε χωμάτινα μονοπάτια είναι μέσα στο μενού του C3 Aircross εάν αναζητάτε μία light περιπέτεια. Από κει και πέρα, η τιμή των 15.300 ευρώ δεν σας παρέχει μόνο αυτά, καθώς οι υπεύθυνοι της Citroen φρόντισαν να εμπλουτίσουν αρκετά την βασική έκδοση Live και να παρέχουνε μεταξύ άλλων: ESP με λειτουργία αντιολίσθησης Hill Assist, περιοριστή και ρυθμιστή ταχύτητας, σύστημα προειδοποίησης ακούσιας αλλαγής λωρίδας, Speed Limit Information, Air Condition, ράδιο RD6 με 4 ηχεία, Bluetooth, θύρα USB και πρίζα Jack, πίσω φώτα με τρισδιάστατο εφέ (3D), Coffee Break Alert και εφεδρικό τροχό ανάγκης. Πατάει χώμα, καίει όσο ένα μικρό, αντέχει τα βάρη και τα άτομα φυσικά μίας οικογένειας και παραμένει πιστό στα 15.300 ευρώ. Η Citroen φαίνεται να έχει πιάσει τον παλμό της  εποχής ακόμα και στα B-SUV.

Μικρομεσαία - Hyundai i30 1.4 100 PS Business στα 14.690 ευρώ

Μικρομεσαία - Hyundai i30 1.4 100 PS Business στα 14.690 ευρώ
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η τρίτη γενιά του i30 είναι σίγουρα η καλύτερη και πιο πλήρης έως τώρα.  Ένα αντικειμενικά όμορφο αυτοκίνητο που κολακεύει κάθε οδηγό, προφέρει χώρους για 4μελή οικογένεια και εξοπλισμό που κοστολογείται εκατοντάδες ευρώ παραπάνω. Πιο συγκεκριμένα, η βασική έκδοση Business κοστίζει 14.690 ευρώ και στην πιο συμφέρουσα επιλογή μας, συνδυάζεται με τον 1.400άρη κινητήρα βενζίνης απόδοσης 100 ίππων. Η ροπή είναι στα 134 Nm ενώ εξετάζοντας τις επιδόσεις καταλήγουμε σε 12.6 δευτ. για το 0-100, μέγιστη ταχύτητα τα 183 χλμ./ώρα και την κατανάλωση να ξεφεύγει δύσκολα από τα 6.2 λτ./100χλμ. Αιχμηρό εμφανισιακά, κινείται σβέλτα από έναν πολιτισμένο και ήσυχο κινητήρα που δεν διψάει ιδιαίτερα ενώ καταπίνει με ευκολία χιλιόμετρα τόσο εντός όσο και εκτός πόλης. Ξεχωρίζει για την ποιότητα του καθώς έχουν χρησιμοποιηθεί πολύ καλά υλικά τα οποία σε πείθουν  πως το εσωτερικό θα μείνει αναλλοίωτο στο πέρασμα των χρόνων. Τι επιπλέον παρέχει η έκδοση Business; σύστημα προειδοποίησης απόσπασης προσοχής οδηγού, σύστημα προειδοποίησης εκτροπής λωρίδας, σύστημα προειδοποίησης μετωπικής σύγκρουσης, σύστημα αυτόματης εκτακτης πέδησης, σύστημα αυτόματης ρύθμισης υψηλής σκάλας φώτων, σύστημα υποβοήθησης εκκίνησης σε ανηφόρα, σύστημα Stop & Start, Air Condition, οθόνη TFT 3,5“ στον πίνακα οργάνων, ηχοσύστημα Radio με RDS, MP3 player, θύρα USB & AUX, κεντρική οθόνη LCD 5» (μονόχρωμη), ζάντες 15ΆΆ και δισκόφρενα μπρος πίσω.  Κι όμως ναι αυτή είναι η βασική έκδοση και κοστίζει 14.690 ευρώ, όπου προσθέστε και 5ετή εργοστασιακή εγγύηση χωρίς όριο χιλιομέτρων. 

SUV - Toyota C-HR 1.2lt Turbo 116 PS C-ITY στα 19.670 ευρώ

SUV - Toyota C-HR 1.2lt Turbo 116 PS C-ITY στα 19.670 ευρώ
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Φουτουριστική εμφάνιση, τελευταία λέξη της τεχνολογίας και τιμή που σε κάνει να τρίβεις τα μάτια σου, αποτελούν το τρίπτυχο της επιτυχία για το C-HR. Μαζί με τα Qashqai και Tiguan έχουν καταλάβει τις 3 πρώτες θέσεις των πωλήσεων στη χώρα μας και εμείς το μόνο που έχουμε να πούμε είναι, λογικό. Δίνοντας 19.670 ευρώ κάνετε δικό σας ένα εξαιρετικά όμορφο αυτοκίνητο μαζί με τον 1.200άρη turbo κινητήρα βενζίνης, απόδοσης 116 αλόγων και 186 Nm ροπής. Τα 377 λίτρα χώρου αποσκευών, σε συνδυασμό με το αρκετά μεγάλο πλάτος του αυτοκινήτου και φυσικά την πολύ καλή μέση κατανάλωση στα 6.1 λτ. δίνουν τους λόγους στον ελληνικό λαό να ψηφίσει C-HR δαγκωτό. Ένας ακόμη βέβαια λόγος, είναι η γεμάτη λίστα εξοπλισμού που συναντάμε στην βασική έκδοση 
C-ITY η οποία διαθέτει air-condition, 17άρες ζάντες αλουμινίου, σύστημα αποφυγής πρόσκρουσης με προστασία πεζών, ειδοποίηση αλλαγής λωρίδας, adaptive cruise control, φώτα ημέρας LED, σύστημα HAC και μονόχρωμη οθόνη 3.7 ιντσών. Η αλήθεια είναι πως δυσκολεύεσαι να πιστέψεις πως με 19.670 ευρώ κάνεις δικό σου ένα από τα πιο όμορφα SUV της αγοράς, με την εγγύηση και αξιοπιστία της Toyota και ξεγνοιάζεις για πολλές ακόμα δεκαετίες. 

SUV - Skoda Karoq 1.0 TSI Comfort στα 19.480 ευρώ

SUV - Skoda Karoq 1.0 TSI Comfort στα 19.480 ευρώ
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ο εκπρόσωπος της Skoda στην κατηγορία των SUV, συναντάται στο «πρόσωπο» του Karoq. Ο απόγονος του Yeti, αποδεικνύεται μοντέλο σταθμός για την εταιρία, καθώς δείχνει να έχει βρει την χρυσή τομή, πραγματικά σε όλες τις κατηγορίες. Αρχικά, στην πιο συμφέρουσα έκδοση, συναντάμε τον 1.000άρη TSI κινητήρα, απόδοσης 116 ίππων, ο οποίος συνδυάζεται με 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο και υπόσχεται κατανάλωση στα 5.4 λτ./100χλμ. Το συγκεκριμένο μηχανικό σύνολο, ταιριάζει γάντι στο Karoq και είναι πραγματικά φιλικό μέσα στη πόλη, αλλά και αξιοπρεπές σε μεγάλα ταξίδια, καθώς κινεί με άνεση το μεγάλο αμάξωμα. Από κει και πέρα, περνώντας στο εσωτερικό, οι χώροι είναι πολύ καλοί για μία 5μελή οικογένεια, διαθέτει πολλούς χώρους για μικροαντικείμενα και ξεχωρίζει για την εκπληκτική  διάταξη του χώρου. Η έκδοση Comfort κοστίζει κάτω από 20.000 ευρώ και πραγματικά δεν της λείπει τίποτα. Για να γίνουμε πιο συγκεκριμένοι, το Karoq διαθέτει: τροχούς 16 ΅Ά, πίσω φώτα LED, ηλεκτρικά παράθυρα μπρος-πίσω, ημιαυτόματο κλιματισμό με φίλτρο γύρης, ηχοσύστημα πολυμέσων SWING, οθόνη πολλαπλών ενδείξεων, υπολογιστή ταξιδιού, κλιματιζόμενο ντουλαπάκι και εσωτερικό Comfort black με υφασμάτινη επένδυση. Ένα άκρως value for money αυτοκίνητο, το οποίο απευθύνεται σε όλα τα target groups και διεκδικεί ένα τεράστιο κομμάτι από την πίτα των πωλήσεων, στην πιο καυτή κατηγορία, αυτή των SUV.

Mini - Toyota Aygo X-Cool 3θ στα 9.890 ευρώ

Mini - Toyota Aygo X-Cool 3θ στα 9.890 ευρώ
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το πιο φθηνό αυτοκίνητο της λίστας μας, καταφέρνει να σπάσει το ψυχολογικό φράγμα των 10.000 ευρώ και να μας συστηθεί στα 9.890. Το νέο Aygo έχει βαλθεί να κατακτήσει κάθε πόλη, κάθε στενό και κάθε οδηγό. Με τις compact διαστάσεις του μεταμορφώνεται σε ένα από τα πιο ευέλικτα (9.6μ. κύκλος στροφής τιμονιού)και ευχάριστααυτοκίνητα της αγοράς. Το εντυπωσιακό mini κινεί ο 1.000άρης VVT-I κινητήρας απόδοσης 72 ίππων που υπόσχεται και πετυχαίνει κατανάλωση λίγο πάνω από τα 4 λτ./100χλμ. Χρειάζεται 13.8 δευτ. για να ολοκληρώσει το 0-100 ενώ η τελική του αυξήθηξε και πλέον μετριέται στα 168 χλμ./ώρα. Το πρόσφατα ανανεωμένο mini διαθέτει αρκετούς χώρους για 4 ενήλικες, χώρο αποσκευών στα 168 λτ. και πολύ καλή ηχομόνωση για ήσυχα ταξίδια ακόμα και σε αυτοκινητόδρομο. Παρά την πολύ χαμηλή τιμή απόκτησης του, δεν του λείπει τίποτα οδηγικά αλλά και σε επίπεδο εξοπλισμού καθώς με την έκδοση X-Cool διαθέτει: ηχοσύστημα με ραδιόφωνο, υποδοχή USB, οθόνη πολλαπλών ενδείξεων, Air Condition, 6 αερόσακους, ρυθμιζόμενο σύστημα περιορισμού ανώτατης ταχύτητας , σύστημα ελέγχου ευστάθειας, σύστημα υποβοήθησης εκκίνησης σε ανηφόρα  και σύστημα προειδοποίησης πίεσης ελαστικών. Αξίζει να αναφέρουμε πως το Aygo είναι ένα από τα αυτοκίνητα που διατηρεί την μεταπωλητική του αξία πραγματικά στα ύψη, κάνοντας τον ιδιοκτήτηδιπλά κερδισμένο.

Mini - Hyundai i10 Active 1.0 65 PS στα 10.090 ευρώ

Mini - Hyundai i10 Active 1.0 65 PS στα 10.090 ευρώ
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το 1.000άρι Hyundai i10, με ατού την τιμή του, που για μόλις 90 ευρώ δεν σπάει το φράγμα των 10.000 ευρώ, θα ανταποκριθεί πλήρως στα αστικά του καθήκοντα, παρέχοντας όλα όσα υπόσχεται και εστιάζοντας στο value for money χαρακτήρα του. Το μίνι μοντέλο της κορεάτικης φίρμας αποτελεί μια προσιτή επιλογή για όσους αναζητούν ένα αυτοκίνητο, ευέλικτο, ευρύχωρο και οικονομικό για τις αστικές τους ανάγκες. Εξάλλου δεν είναι τυχαίο που διαχρονικά από τα τέλη της δεκαετίας του ΄90 βρίσκεται στις κορυφαίες θέσεις των πωλήσεων της συγκεκριμένης κατηγορίας. Μεταφέρει ακόμα και 5 ενήλικες,  διαθέτει χώρο αποσκευών στα 252 λτ. και κρατάει ποιότητα και πρακτικότητα στα ύψη. Το i10 κινεί ο 1.000άρης ατμοσφαιρικός κινητήρας που συνδυάζεται με 5άρι κιβώτιο και υπόσχεται κατανάλωση στα 5.1 λτ.100χλμ. Τα 65 άλογα ιπποδύναμης θα σας βγάλουν ασπροπρόσωπους σε βασικές μετακινήσεις ενώ χρειάζονται 14.7 δευτ. για το 0-100. Ένα σταθερό αυτοκίνητο, με αντιδράσεις στον δρόμο προερχόμενες από μεγαλύτερη κατηγορία, που θα ξεκουράζει τον οδηγό σε κάθε ευκαιρία, καθώς η ανάρτηση του είναι μοναδικά αποτελεσματική. ¶ξια μνείας είναι η σταθερότητα του σε μεγάλους δρόμους όπου οι πλευρικοί άνεμοι δεν το επηρεάζουν. Όσον αφορά τον εξοπλισμό στην έκδοση Active συναντάμε: αισθητήρα προειδοποίησης χαμηλής πίεσης ελαστικών, Aircondition, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, υπολογιστή ταξιδίου με ενδείξεις, ζάντες 14ΆΆ, εφεδρικό τροχό και Radio-Mp3 Player-USB. Βέβαια μη ξεχνάμε και και 5ετή εργοστασιακή εγγύηση χωρίς όριο χιλιομέτρων.

Mini - Citroen C1 Flair Vti 72 PS στα 10.650 ευρώ

Mini - Citroen C1  Flair Vti 72 PS στα 10.650 ευρώ
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το Citroen C1 αποτελεί ένα από τα καλύτερα αυτοκίνητα πόλης ακόμα και στην έκδοση με τον βασικό 1.000άρη κινητήρα των 72 ίππων.Το παιχνιδιάρικο και αρκετά νεανικό γαλλικό mini ολοκληρώνει την λίστα μας με τον καλύτερο τρόπο, καθώς με τιμή λίγο πάνω από τις 10.000 ευρώ στην έκδοση Flair, Flairτάρει με την κορυφή. Το μοντέρνο μοντέλο εξωτερικά έχει χτίσει την δική του ταυτότητα με τα στρογγυλά φώτα, ενώ και στο εσωτερικό συνεχίζει να εκπλήζει ευχάριστα. Οι χώροι σε κάθε περίπτωση ικανοποιούν τους 4 επιβάτες που θα θελήσουν να μετακινηθούν στο όμορφο μικρό, ενώ ο χώρος αποσκευών έχει όγκο 196 λίτρων και εκμεταλλεύσιμο σχήμα. Σηκώνοντας το καπό, συναντάμε τον 1.000άρη ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης, απόδοσης 72 ίππων και 93 Nm ροπής. Μπορεί να χρειάζεται σχεδόν 15 δευτ. για να αγγίζει τα 100χλμ. όμως υπόσχεται κατανάλωση στα 4.2 λτ./100χλμ. Εξάλλου δεν παίρνεις έναν παίκτη πόλης για τις επιδόσεις του, μα για την οικονομία του, και αυτός είναι ένας τομέας που το C1 δεν σηκώνει κουβέντα. Είναι ευκολοδήγητο στην καθημερινότητα και ευέλικτο, ενώ σε εκτός πόλης διαδρομές το αμάξωμα είναι σταθερό και σε αυξημένες ταχύτητες. Τέλος, στον τομέα του εξοπλισμού της έκδοσης Flair συναντάμε: σύστημα αντιολίσθησης, Hill Assist, σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών Air Condition, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, υπολογιστή ταξιδίου, σύστημα Ράδιο MP3 με 2 ηχεία, jack, USB, αναδιπλούμενο πίσω κάθισμα monobloc και τροχούς 14 ιντσών. 

Κοινοποίησέ το »

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις