Τα καλύτερα Plug-In της αγοράς σε κατανάλωση
Διαβάστηκε από 80261 αναγνώστες - 9/1/2023
Συγκρίνουμε όλα τα Plug-in ανεξαρτήτου κατηγορίας που έχουν περάσει από τα χέρια μας και σας αποκαλύπτουμε τα 6 καλύτερα στο τομέα της κατανάλωσης. Στην αρένα βρέθηκαν το Ford Kuga 2,5 PHEV, το Renault Captur E-Tech Plug-in Hybrid, το Peugeot 308 Hybrid, η Mercedes C-Class C300e, το Opel Astra PHEV και το DS4 E-tense. 6 αυτοκίνητα, 4 κατηγορίες! Ποιο θα επικρατήσει;
Τα Plug-In με τη χαμηλότερη κατανάλωση
Tα Plug-In μοντέλα καταφέρνουν να πατάνε σε δύο κόσμους, προσφέρουν οικονομία κι επιδόσεις και είναι ο πιο ανώδυνος κι εύκολος τρόπος να έρθει κάποιος σε επαφή με την ηλεκτροκίνηση. Τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα δεν βαρύνονται από το άγχος της αυτονομίας, αφού κινούνται κατά κύριο λόγω με καύσιμο και ταυτόχρονα επιτρέπουν στους κατόχους να κάνουν αρκετά χιλιόμετρα, ειδικά μέσα στην πόλη, μόνο με ρεύμα, αρκεί βέβαια να τα φορτίζουν. Αν και φαντάζει ιδανικό για ανθρώπους που κατά κύριο λόγο κυκλοφορούν σε αστικό περιβάλλον, αλλά κάνουν κι αποδράσεις όταν τους δοθεί η ευκαιρία και παρότι επιδοτούνταν από το πρόγραμμα «Κινούμαι ηλεκτρικά» στη χώρα μας δεν γνώρισαν ιδιαίτερη άνθηση στην ιδιωτική χρήση, με τη κύρια χρήση τους να παραμένει σε εταιρικό επίπεδο.
Όμως παρά τη μη θερμή υποδοχή των καταναλωτών, οι εταιρίες συνεχίζουν να επενδύουν στο συγκεκριμένο τρόπο κίνησης και εμείς είμαστε εδώ για να σας δείξουμε ποιο Plug-In μοντέλο θα σας ζητήσει τα λιγότερα σε μεικτό κύκλο. Σύμφωνα με τις μετρήσεις μας, τα 6 πιο οικονομικά σε καύσιμο, όταν η μπαταρία είναι φορτισμένη, είναι το Ford Kuga 2,5 PHEV, το Renault Captur E-Tech Plug-in Hybrid, το Peugeot 308 Hybrid, η Mercedes C-Class C300e, το Opel Astra PHEV και το DS4 E-tense, με την ανώτατη τιμή να είναι μόλις τα 5,1 λ.τ/100 χλμ.
Πάμε να δούμε αναλυτικά πόσο καίνε τα μοντέλα σε μεικτό κύκλο, αλλά και μέσα στην πόλη, καθώς και σε ταξίδι.
Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »
...>>>Συνεχίστε το άρθρο
Αυτά είναι τα 6 Plug-In που καίνε λιγότερο!
Μάρκα/Μοντέλο |
Κατηγορία μοντέλου |
Είδος Κινητήρα |
Τιμή-από |
Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) |
Κατανάλωση σε ταξίδι (100 χλμ/ώρα) |
Πραγματική Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) |
FORD KUGA 2.5 PHEV 225 PS 225ps |
ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΑ SUV |
Plug-in hybrid |
|
2 |
7 |
3,9 |
RENAULT CAPTUR 1.6 E-TECH 160 PS 160ps |
ΜΙΚΡΑ SUV |
Plug-in hybrid |
|
2,1 |
7,2 |
4,5 |
PEUGEOT 308 Hybrid 180 e-EAT8 180ps |
ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΑ |
Plug-in hybrid |
|
2,5 |
5,5 |
4,9 |
MERCEDES C-CLASS NEW C 300 e 333ps |
ΜΕΣΑΙΑ |
Plug-in hybrid |
|
1,5 |
8 |
5 |
OPEL ASTRA PHEV 1.6 180 HP E-EAT8 180ps |
ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΑ |
Plug-In Hybrid |
|
2,7 |
5,3 |
5 |
DS DS4 E-TENSE 225 224ps |
ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΑ |
Plug-in hybrid |
|
3,7 |
7,5 |
5,1 |
Σύμφωνα με τις μετρήσεις μας, το πρώτο και πιο οικονομικό Plug-in υβριδικό σε μεικτές συνθήκες, με 3,9 λτ./100χλμ. είναι το Ford Kuga 2,5 PHEV, που μάλιστα βρίσκεται και στην πρώτη θέση πανευρωπαϊκά σε συνολικές πωλήσεις στην κατηγορία των Plug-In. Ταυτόχρονα θα ζητήσει μόλις 2 λίτρα μέσα σε αστικό περιβάλλον, κάτι που το τοποθετεί επικεφαλή του συγκεκριμένου τομέα.
Στη δεύτερη θέση βρίσκεται το Renault Captur E-Tech Hybrid, που καίει 4,5 λτ/100 και μέσα στην πόλη ζητάει μόλις 0,1 λτ παραπάνω από τον πρώτο. Επίσης έχει το μικρότερο κόστος απόκτησης του συγκριτικού.
Τρίτο συναντάμε το Peugeot 308 Hybrid των 180 ίππων, με τη μέση τιμή της κατανάλωσης να παραμένει κάτω από τα 5 λτ./100 χλμ κι έχει τη δεύτερη πιο χαμηλή τιμή στο ταξίδι.
Στην τέταρτη θέση βρίσκεται η επιβλητική Mercedes C-Class C300e, που είναι η πιο δυνατή της 6αδας με 333 ίππους και έχει τη μικρότερη ζήτηση για καύσιμο μέσα στην πόλη με μόλις 1,8 λτ./100χλμ. Η μέση κατανάλωσης της αγγίζει τα 5λτ./100 χλμ ισοβαθμώντας με το Opel Astra PHEV που βρίσκεται στην 5η θέση λόγω της ελαφρώς υψηλότερη τιμής εντός αστικού περιβάλλοντος.
Την κορυφαία εξάδα στην μέση οικονομία καυσίμου μεταξύ Plug-In μοντέλων κλείνει το DS4.
Tα Plug-In που θα σε κάνουν να ξεχάσεις το βενζινάδικο.
Πρώτο το Ford Kuga με μόλις 3,9λτ/100χλμ!
Δεύτερο το Renault Captur E-Tech που έχει και τη χαμηλότερη τιμή.
Τρίτο το Peugeot 308, το ακολουθάει η Μercedes C300e με 333 ίππους.
Την εξάδα κλείνουν το νέο Opel Astra και το φινετσάτο DS4.
Tελικά μήπως τα Plug-In είναι παρεξηγημένα; Πως σου φαίνονται τα συγκεκριμένα μοντέλα;