autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Τα Καλύτερα σε Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα)

Τα Καλύτερα σε Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα)

Τιμές μοντέλων: 13/03/2025
DS DS 4 E-TENSE 225: 45 000€ SEAT LEON 1.5 eTSI 150 PS DSG: 27 290€
MG MG4 EV XPOWER 64 KWH: 34 150€

Τα τρία μικρομεσαία με τα καλύτερα φρένα στην κατηγορία τους

11/2/2025

Και τα 3 μοντέλα φρενάρουν σε λιγότερο από 35,5 μέτρα από τα 100-0 χλμ./ώρα
Στην πρώτη θέση το DS 4 E-Tense που φρενάρει σε απόσταση 34 μ.
Ακολουθεί το Seat Leon 1.5 eTSI που χρειάζεται 34,6 μ.
Τρίτο το MG4 XPOWER που σταματάει στα 35,1 μ.

Και τα 3 μοντέλα φρενάρουν σε λιγότερο από 35,5 μέτρα από τα 100-0 χλμ./ώρα

Το φρενάρισμα αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους παράγοντες ασφάλειας στην οδήγηση, καθώς η ικανότητα ενός αυτοκινήτου να ακινητοποιείται γρήγορα και με ακρίβεια μπορεί να αποδειχθεί σωτήρια σε κρίσιμες καταστάσεις. Στην κατηγορία των μικρομεσαίων οχημάτων, όπου η καθημερινή χρήση στην πόλη και οι απρόβλεπτες συνθήκες κυκλοφορίας είναι ο κανόνας, η αποτελεσματικότητα των φρένων αποκτά ακόμη μεγαλύτερη σημασία. Συγκρίναμε τις μετρήσεις που έχουμε κάνει σε όσα οχήματα της μικρομεσαίας κατηγορίας έχουμε δοκιμάσει στο AutoAgora, και βρήκαμε τα 3 μοντέλα με το καλύτερο φρενάρισμα στα 100-0 χλμ./ώρα..

Μάρκα/Μοντέλο Ιπποδύναμη (PS) Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) Τιμή-από Επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (δλ.)
DS DS 4 E-TENSE 225 224ps 224 34   7,89
SEAT LEON 1.5 eTSI 150 PS DSG 150ps 150 34,6   8,57
MG MG4 EV XPOWER 64 KWH 435ps 64 KWh 435 35,1   4,1

Στην πρώτη θέση το DS 4 E-Tense που φρενάρει σε απόσταση 34 μ.
Η πρώτη θέση στη σχετική λίστα ανήκει στο DS 4 E-Tense, το οποίο στις μετρήσεις που πραγματοποιήσαμε κατάφερε να ακινητοποιηθεί από τα 100 χλμ./ώρα στα 34 μέτρα, επίδοση κορυφαία για την κατηγορία. Το DS 4 στην Plug-in υβριδική έκδοση E-Tense με τα 225 άλογα, εξοπλίζεται με έναν 1.600άρη τούρμπο βενζινοκινητήρα που συνεργάζεται με ηλεκτρικό μοτέρ, με τη συνδυαστική ιπποδύναμη να αγγίζει τα 225 άλογα και η ροπή να ανέρχεται στα 360 Nm. Η δύναμη είναι ικανή να επιταχύνει το premium μικρομεσαίο της DS, από τα 0 στα 100 χλμ./ώρα σε 7,9 δλ.. Όσον αφορά την οικονομία καυσίμου, η κατανάλωση εντός πόλης περιορίζεται στα 3,5 λτ./100 χλμ., στο ταξίδι φτάνει τα 7,5 λτ./100 χλμ., ενώ η πραγματική μέση κατανάλωση διαμορφώνεται στα 5,1 λτ./100 χλμ..
 
 
Ακολουθεί το Seat Leon 1.5 eTSI που χρειάζεται 34,6 μ.
Στη δεύτερη θέση και με διαφορά κάτι παραπάνω από μισό μέτρο, βρίσκεται το Seat Leon 1.5 eTSI με φρενάρισμα 100-0 χλμ./ώρα σε 34,6 μέτρα. To ήπια υβριδικό σύνολο που εξοπλίζει το Leon, βγάζει  150 ίππους και 250 Nm ροπής από τον 1.500άρη τούρμπο κινητήρα του ομίλου. Αυτός συνδυάζεται με αυτόματο 7άρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη που στέλνει τη δύναμη στους εμπρός τροχούς και επιτρέπει στο Leon να επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 8,6 δλ.. Εντός πόλης θα κάψει 9,1 λτ./100 χλμ. αλλά στο ταξίδι χρειάζεται μόλις 5,8 λτ./100 χλμ.. Τέλος η μέση πραγματική κατανάλωση είναι 8 λτ./100 χλμ..
 

Τρίτο το MG4 XPOWER που σταματάει στα 35,1 μ.
Η τριάδα κλείνει με ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο, το ΜG MG4 στην κορυφαία έκδοση XPOWER. Με 435 άλογα και 600 Nm ροπής, το MG4 χρειάζεται και τα ανάλογα φρένα για να σταματάει εγκαίρως με τη δύναμη που έχει, κάτι που το καταφέρνει καθώς χρειάζεται 35,1 μέτρα για να «κοκαλώσει» από τα 100 χλμ./ώρα.. Οι δύο ηλεκτροκινητήρες που προσφέρουν τετρακίνηση στο όχημα, τροφοδοτούνται από μία μπαταρία 64 kWh (ωφέλιμη χωρητικότητα 61,8 kWh), που αρκεί για πραγματική αυτονομία 310 χιλιομέτρων με μέση ηλεκτρική κατανάλωση 20 kWh/100 χλμ..

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις

LEASING
HYUNDAI