Mazda CX-5
To Mazda CX-5 μετρά αισίως εννιά χρόνια «ζωής» (κυκλοφόρησε το 2011) και εξακολουθεί να έχει σημαντική δημοφιλία στις αγορές. Η δεύτερη γενιά μοντέλων άρχισε να κατασκευάζεται από το 2017. Το Mazda CX-5 έχει μήκος πάνω από 4,5 μέτρα και βάρος άνω των 1,6 τόνων. Το βαρύ SUV αλλά αρκετά οικονομικό SUV με τον κινητήρα diesel (150 άλογα) ονομάζεται Skyactiv-D 150. Με κατανάλωση περίπου 5,9 λίτρα πετρελαίου, ξεπερνά οριακά την προτεινόμενη τιμή της Mazda (5λ.).
Seat Arona
Το Seat Arona είναι ένα σκαλοπάτι πιο χαμηλά από τον «μεγάλο αδερφό» Seat Ateca. Το μικρό SUV έχει την ίδια πλατφόρμα με το Seat Ibiza, αλλά είναι σχεδόν οκτώ εκατοστά μακρύτερο και δέκα εκατοστά ψηλότερα. Λανσαρίστηκε στην αγορά για πρώτη φορά το 2017, όταν αντίστοιχου προφίλ μοντέλα (Nissan Juke, Renault Captur μεταξύ άλλων) ήδη είχαν παγιωθεί. Το mini ισπανικό SUV με τον βενζινοκινητήρα ενός λίτρου είναι ιδιαίτερα οικονομικό, καταναλώνοντας στο test περίπου έξι λίτρα.
Skoda Kamiq
Από τεχνικής άποψης (πλατφορμα MQB-A0) το Skoda Kamiq συνδέεται αρκετά με τα Seat Arona και VW T-Cross. Το SUV της τσεχικής αυτοκινητοβιομηχανίας πρωτοκυκλοφόρησε το 2019 και είναι το τρίτο και μικρότερου μεγέθους αυτοκίνητο της μάρκας μετά τα Skoda Kodiaq και Skoda Karoq. Έχει μήκος 4,24 μέτρα, ίδιο δηλαδή μάκρος με το T-Roc. Αν και ξεπερνά κατά δέκα εκατοστά το Arona, το Skoda Kamiq δεν χρειάζεται πολλά λίτρα καυσίμου, με τον 1.0 TSI κινητήρα να καταναλώνει στν δοκιμή περίπου 5,9 λίτρα.
VW T-Cross
Μία θέση χαμηλότερα από το VW T-Roc βρίσκεται το μοντέλο που χρησιμοποιήθηκε στην δοκιμή, το VW T-Cross. Πρόκειται για το μικρότερο SUV της γερμανικής μάρκας. Όπως παρόμοια αυτοκίνητα της κατηγορίας-διαστάσεών του υπό την σκέπη του Volkswagen Group, το T-Cross εμφανίστηκε αρκετά αργά στις αγορές, μόλις στις αρχές του 2019. Αν ενδιαφέρεστε να προτιμήσετε το συγκεκριμένο μοντέλο στραφείτε στην μοναδική έκδοση με diesel κινητήρα, στην οποία η κατά μέσο όρο κατανάλωση 4,9 λίτρων πετρελαίου δεν περνά απαρατήρητη.
Kia XCeed
Σε επίπεδο κινητήρα, το Kia XCeed είναι βασισμένο στην τρίτη γενιά Kia Ceed. Αν μιλήσουμε για την εξωτερική εμφάνιση, το μόνο κοινό στοιχείο είναι οι μπροστινές πόρτες. Το Kia XCeed είναι ψηλότερο και μακρύτερο από το Ceed, έχει πλαστική επένδυση γύρω από τους θόλους των τροχών και σύστημα underrun protection στο πίσω μέρος. Στην δοκιμή το Kia XCeed με τον τετρακύλινδρο diesel 1,6 λίτρων κινητήρα ισχύος 136 ίππων δεν είχε αυξημένη κατανάλωση. Το XCeed 1.6 CRDi έκαψε περίπου 5,5 λίτρα, ποσόσητα ικανοποιητική για ένα compact SUV.
Mercedes GLA
To Mercedes GLA είναι ψηλό, ευρύχωρο και κομψό αυτοκίνητο. Ως ο βασικός ανταγωνιστής των BMW X1 και Audi Q3, υπάρχει μία ευρεία γκάμα επιλογών στο compact SUV της Mercedes προκειμένου να ικανοποιηθεί κάθε διαφορετική επιθυμία του οδηγού. Αν προτιμήσει αυτοκίνητο με χαμηλή κατανάλωση, η καλύτερη πρόταση είναι το GLA 200d 4Matic. Ο diesel κινητήρας του με ισχύ 136 άλογα (υπάρχουν και πιο αδύναμες εκδόσεις) μπορεί να καταναλώσει 5,8 λίτρα καυσίμου σε συνθήκες normal οδηγικής συμπεριφοράς.
Renault Kadjar
Ο μικρότερος κινητήρας είναι το μόνο μοτέρ που διασφαλίζει αρκετά οικονομική κατανάλωση; Όχι απαραίτητα, διότι και η πιο ισχυρή diesel σειρά του Renault Kadjar δεν συνεπάγεται αναγκαστικά πως θα καίει περισσότερο πετρέλαιο. Ακόμη και με ισχύ 149 ίππους το συγγενικό με το Nissan Qashqai, Renault Kadjar, κατανάλωσε στην δοκιμή περίπου 6 λίτρα. Μία ποσότητα αρκετά «τίμια» για το γαλλικό μήκους 4,5 μέτρων αυτοκίνητο. Η προσοχή σε ένα Kadjar στην αγορά των μεταχειρισμένων εστιάζει κυρίως στο σύστημα φρένων και ειδικά στους δίσκους για τους οποίους υπάρχουν αρκετά παράπονα.
Opel Crossland X
Ένα ακόμη αυτοκίνητο πόλης με rustic εμφάνιση είναι το Opel Crossland X. Ο διάδοχος των Meriva προσφέρεται με τον βενζινοκινητήρα 1,2 λίτρων και τον πετρελαιοκινητήρα 1,6 λίτρων που συγκεντρώνουν αρκετές ομοιότητες με το Peugeot 208. Η ισχύς κυμαίνεται από τα 81 ως τα 130 άλογα. Όσοι θέλουν να ξοδέψουν λίγα χρήματα για τα καύσιμά τους, δεν χρειάζεται να επιλέξουν τη μικρότερη έκδοση που κατασκευάστηκε στην Ισπανία. Το Crossland X μήκους 4,2 μέτρων είναι αρκετά οικονομικό, ακόμα και με τον πιο ισχυρό κινητήρα. Κατά την δοκιμή με το 1.2 Turbo, έκαψε κατά μέσο όρο όχι περισσότερα από 6,1 λίτρα.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr