Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Η κατάκτηση της Κορυφής

Διαβάστηκε από 21688 αναγνώστες - 27/1/2020

Αλλη μια ευχάριστη έκπληξη είναι η πολύ χαμηλή κατανάλωση. Το Ateca και το Q2 αποδείχθηκαν τα πιο οικονομικά με κατανάλωση μιας και αρκέστηκαν σε 6,5 λτ για κάθε 100 χλμ. Αυτό βέβαια δεν είναι έκπληξη αφού έχουν τον χαμηλότερο κυβισμό του συγκριτικού. Ακολουθεί το ΜΙΝΙ με 6,8 λτ και το 3008 με 7,1 λτ.



PEUGEOT 3008 PURETECH 130
Αυτό το Peugeot είναι πολύ στιλάτο. Ο σχεδιασμός είναι πραγματικά SUV και στο εσωτερικό βρίσκουμε πολύ καλα υλικά με μοντέρνα σχεδίαση. Εντύπωση κάνει ο έγχρωμος πίνακας οργάνων και η οθόνη αφης. Ένω πολύ μεγάλη χαρακτηρίζεται η κεντρική κονσόλα ανάμεσα σε οδηγό και συνοδηγό. Το τιμόνι έχει όμορφη σχεδίαση αλλα στην θέση του οδηγού δεν θα κάτσουν οι πάντες άνετα.



Μπροστά υπάρχει πολύς χώρος ενώ πίσω είναι ελαφρώς στενότερο και δεν φτάνει το Ateca που έχει τους καλύτερους χώρους. Ο κινητήρας των 1,2 λτ δεν θα ιδρώσει καθόλου για να κινήσει το βαρύ όχημα αλλά είναι λίγο πιο τραχύς από τους υπόλοιπους. Οι 18άρες ζάντες κολλούν το γαλλικό αμάξι στο έδαφος  και οι εγκάρσιες ανωμαλίες δεν μεταφέρονται στους επιβάτες.



AUDI Q2 1.0 TSI ULTRA
Αυτό το Audi πηγαίνει την γερμανική φίρμα ακόμα πιο μακριά. Το εξωτερικό χρώμα υπάρχει και σε αρκετές λεπτομέρειες του εσωτερικού δίνοντας έναν trendy τόνο στο μικρό γερμανό. Είναι 26 χλστ μικρότερο από το Peugeot και έχει τον μικρότερο χώρο αποσκευών του συγκριτικού.



Οι πίσω επιβάτες θα νιώσουν πιο στριμόχωρα απ ότι στα υπόλοιπα μοντέλα. Ο τρικύλινδρος 1000άρης με του 116 ίππους έχει ήσυχη και πολιτισμένη λειτουργία και δίνει καλές επιδόσεις στο Q2. Το αυτοκίνητο της δοκιμής είχε τις 18 άρες ζάντες και σε συνδυασμό με την σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης το καθιστούν αποτελεσματικό στο δρόμο.



MINI COOPER COUNTRYMAN
ΜΙΝΙ εδώ είναι μόνο το όνομα. Το Countryman είναι υπερήφανο για το μήκος των 4,3 μέτρων και ζυγίζει σχεδόν 1,5 τόνο. Στο εσωτερικό θα βρείτε την παιχνιδιάρικη σχεδίαση, που χαρακτηρίζει όλα τα ΜΙΝΙ αλλά προσθέστε την ευρυχωρία και την πρακτικότητα που ταιριάζει σε ένα Crossover. Θα βρούμε μεγάλα και άνετα καθίσματα μπρος και πίσω και διαιρούμενη πίσω πλάτη.



Ο κινητήρας από την άλλη λόγω του μεγαλύτερου κυβισμού όπως είναι λογικό έχει το πάνω χέρι στο συγκριτικό. Έχει περισσότερη ζωντάνια και ταπεραμέντο από τους άλλους. Οδηγώντας είναι πραγματικά διασκεδαστικό με το έξτρα σπορ πακέτο να το κάνει πολύ σκληρό, κάτι που δεν αρέσει σε όλους μιας και χάνει πολύ σε άνεση.



SEAT ATECA 1.0 TSI
Το Ateca είναι το πρώτο SUV της Seat και χτυπάει κορυφή σε ότι αφορά την ποιότητα. Το Seat είναι το πιο γενναιόδωρο τόσο για τους μπρός όσο και για τους πίσω επιβάτες ενώ παράλληλα ο χώρος αποσκευών των 1604 λτ με πλήρη αναδίπλωση καθισμάτων είναι ο μεγαλύτερους  του συγκριτικού.



Κάτω από το καπό βρίσκουμε τον ίδιο κινητήρα με του Audi. Η λειτουργία είναι και εδώ ομαλή και ήσυχη δίνοντας καλές επιδόσειςπου συνδυάζονται με το καλό τιμόνι και τα δυνατά φρένα. Τι άλλο να ζητήσεις από ένα Croosover; Ευκολία στην οδήγηση; Το ισπανικό μοντέλο λοιπόν είναι και ευκολοδήγητο. 

 
 
Συμπέρασμα
Οι 4 παίχτες τα καταφέρνουν πολύ καλά, παρουσιάζοντας ένα ολοκληρωμένο προφίλ. Το Ateca σε κερδίζει με τους χώρους του, το ΜΙΝΙ με την παιχνιδιάρικη οδική συμπεριφορά και το Audi με την ποιότητα και φυσικά τον high-tech πίνακα οργάνων. Το 3008 έχει κάνει το μεγάλο άλμα και βαδίζει πλέον σε premium μονοπάτια. Είναι ποιοτικό, ευρύχωρο και φυσικά πολυτελές!

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει