+ Φρένα, διζωνικός κλιματισμός, προβολείς LED, μεγάλα διαστήματα συντήρησης
- Στενή καμπίνα, κατανάλωση, μικρή αυτονομία, συναρμογή
Το Renault Clio αρέσει στις γυναίκες λόγω της σχεδίασης με έντονες καμπύλες και την ευκολία οδήγησης. Στην καθημερινότητα θα δυσκολέψει τους επιβάτες του πίσω μέρους κυρίως λόγω του στενού καθίσματος και του μικρού ανοίγματος των θυρών.
Το Infotainment έχει και αυτό με την σειρά του σχετικά δύσκολο χειρισμό, ενώ δείχνει παρωχημένο σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Λείπουν από το Clio αρκετά συστήματα υποβοήθησης του οδηγού που συναντάμε στα υπόλοιπα μοντέλα. Κάτω από το καπό συναντάμε τον 4κύλινδρο 1,200άρη turbo κινητήρα που εμφανίζεται πιο ήσυχος από τους 3κύλινδρους του συγκριτικού ενώ έχει ομαλή λειτουργία. Η ανάρτηση του αυτοκινήτου λειτούργει πολύ σωστά και πάντα με γνώμονα την άνεση των επιβατών. Θα στρίψει με ευκολία χωρίς να ζοριστεί αλλά οι 17άρες ζάντες της δοκιμής θα ταλαιπωρηθούν σε κακόστρωτους δρόμους.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr