Και το SEAT μας, δεν πάει πίσω από εξοπλισμό. Εφοδιάζεται με 2.0 TDI κινητήρα, ισχύος 200 ίππων, κιβώτιο DSG και σύστημα τετρακίνησης και είναι εξοπλισμένο με δερμάτινα και θερμαινόμενα καθίσματα μπροστά και πίσω, ζάντες 20 ιντσών, συμπεριλαμβανομένης της προσαρμοζόμενης ανάρτησης DCC, «πακέτο» business Infotainment με σύστημα πλοήγησης και ήχου, θερμαινόμενο τιμόνι, δίχτυ διαχωρισμού αποσκευών και «πακέτο» με θήκες για το χώρο αποσκευών, επαγωγική φόρτιση κινητού τηλεφώνου, σύστημα συναγερμού και εικόνα κάμερας από ψηλά.
Τι αξίζουν πραγματικά τα μοντέλα της δοκιμής μας;
Η SEAT έχει προσδώσει στον κινητήρα 2.0 TDI δέκα ίππους περισσότερα στο μοντέλο του νέου έτους, με αποτέλεσμα το μεγάλο diesel μηχανικό σύνολο να έχει πλέον 200 ίππους, που γίνονται αισθητοί με δύο τρόπους: Κατά πρώτον, ο πετρελαιοκινητήρας δίνει πιο έντονα το «παρών» στο SEAT παρά στο KIA και ωθεί επίσης το Tarraco πολύ έντονα προς τα εμπρός. Η ροπή των 400 Nm είναι διαθέσιμη από τις 1.750 έως τις 3.500 σ.α.λ. και το Tarraco είναι αντίστοιχα ευέλικτο - επίσης επειδή, με 1.780 κιλά, ζυγίζει 100 κιλά λιγότερο σε σχέση με το KIA. Το SEAT είναι ρυθμισμένο έτσι, ώστε να είναι πιο σπορτίφ σφιχτό, αν και χάρη στην προαιρετική (και προτεινόμενη από εμάς) ρυθμιζόμενη ανάρτηση DCC, δεν περνούν στο αυτοκίνητο αφιλτράριστες οι εγκάρσιες ανωμαλίες του οδοστρώματος, οπότε η ανάρτηση αποδεικνύεται τελικά μαλακή. Tο Tarraco είναι… συγγενής των VW Tiguan και Skoda Kodiaq και βασίζεται κι αυτό στην σπονδυλωτή πλατφόρμα MQB.
Μπορεί το KΙΑ να συμβαδίσει με το SEAT; Ναι, αλλά με διαφορετικά προσόντα. Κατά πρώτον, το σύστημα διεύθυνσής του δεν είναι τόσο άμεσα ρυθμισμένο όσο αυτό του SEAT, κάτι που σε ένα XL SUV κρίνεται σωστό, άλλωστε, δεν είναι πολλοί αυτοί, που έχουν θέσει ως προτεραιότητα τη σπορτίφ οδική συμπεριφορά. Κατά δεύτερον, το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη στο KIA διαχειρίζεται πιο αποτελεσματικά την δύναμη του κινητήρα, σε σχέση με το αντίστοιχο DSG του ομίλου VW, που είναι μάλλον λιγότερο ομαλό. Επίσης, όποιος είναι χαλαρός στην "αφετηρία", δηλαδή στα φανάρια, θα λατρέψει το Sorento, αφού αυτό παρέχει άνεση, χαλαρότητα και ομαλή κύλιση. ατμόπλοιο;
Και από κατανάλωση;
Μετρήσαμε την κατανάλωση κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας στην πίστα του Lausitzring, προσομοιώνοντας τον καθιερωμένο γύρο των δοκιμών μας για πάνω από 100 χιλιόμετρα, συμπεριλαμβανομένου του stop-and-go στην πίστα και κάνοντας τους γύρους μας με ταχύτητες μεταξύ 30 km/h και full γκαζιού επί δύο ώρες. Το αποτέλεσμα ήταν το εξής: 7,5 λίτρα κατά μέσο όρο για το KIA, 7,8 για το SEAT. 6,5 (SEAT) και 6,0 λίτρα (KIA) είναι οι τιμές, που βλέπουμε στη λίστα των εργοστασιακών τεχνικών χαρακτηριστικών, σύμφωνα με τις μετρήσεις κατά WLTP, αλλά οι καταναλώσεις στην πράξη είναι λίγο μεγαλύτερες.
Φτάνοντας ξανά στα πίσω μέρη των δύο μοντέλων, πρέπει να γίνει αναφορά στο χώρο αποσκευών: το KIA έχει περισσότερα να προσφέρει εδώ, παρέχοντας σαφώς περισσότερο χώρο. Ωστόσο, το Sorento κάνει επίσης καλύτερη εντύπωση, με το πιο πολυτελές ύφος του. Μπορείτε να το καταλάβετε, κοιτάζοντας τα χαλάκια: μοκέτα στο κορεατικό μοντέλο, τσόχα στο ισπανικό. Όταν το βλέπετε μόνο όταν ψωνίζετε, αυτό λέει σε όλους μας κάτι για το concept της KIA. Ότι έχουν κάνει ένα μεγάλο βήμα με το νέο Sorento, αφού κατασκεύασαν ένα μεγάλο αυτοκίνητο, στο οποίο έχει δοθεί σημασία και στο παραμικρό. Τόσο πολλή πολυτέλεια, τόσο υψηλή τεχνολογία, τόση αγάπη.
Συμπέρασμα
Στεκόμαστε «προσοχή» στο KIA! Το νέο Sorento δεν είναι μόνο μεγάλο και σπουδαίο, αλλά κινείται και έτσι. Είναι ρυθμισμένο να παρέχει άνεση, διαθέτει πολλή πολυτέλεια και έξυπνη συνδεσιμότητα. Έτσι, λοιπόν, το κατατάσσουμε λίγο πιο μπροστά από το SEAT Tarraco, που έχει περισσότερη δύναμη, ενώ από πλευράς οδικής συμπεριφοράς ήταν ήδη η σπορτίφ πρόταση ανάμεσα στα SUV.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr