Corvette Grand Sport: Βαρύ μέταλλο, πανάλαφρη στον δρόμο
Με το που δείς την Corvette Grand Sport σίγουρα θα χαζέψεις τα θηριώδη πίσω λάστιχα των 335 χλστ.. Η γνώριμη σχεδίαση δείχνει αμέσως την προέλευση του. Το δεύτερο που σου τραβάει την προσοχή είναι το πλάτος του αυτοκινήτου, είναι τόσο φαρδύ όσο ένα φορτηγό.. Ξαφνιάζεσαι βέβαια και με τον παμπάλαιο κινητήρα, των 6,2 λτ, που φοράει με την θηριώδη ροπή των 630 Nm. Μπαίνοντας όμως στο εσωτερικό το ξεχνάς αυτό. Με του που βάλεις μπρος ο ήχος του κινητήρα σε συναρπάζει!
Η δόνηση που μεταφέρει στην καμπίνα είναι μεγάλη και γίνεται πιο αισθητή κατά την επιτάχυνση. Περνάει από το τιμόνι στις φλέβες σου και σου δίνει να καταλάβεις ότι δεν πρόκειται για ένα παιχνιδάκι... Η επιτάχυνση έχει σκορτσαρίσματα άλλα η αίσθηση είναι κορυφαία! Το σύστημα διεύθυνσης είναι το σκληρότερο του συγκριτικού αλλά απόλυτο σε ακρίβεια και γνωρίζεις ακριβώς που βρίσκονται οι τροχοί.
Έχει απροσδόκητα υψηλή πρόσφυση και πολύ καλή αναλογία βάρους. Οι κλίσεις στις στροφές είναι ελάχιστες και το αυτοκίνητο το νιώθεις βιδωμένο στην άσφαλτο. Το αυτοκίνητο είναι καρφωμένο στα 4 λάστιχα και ακολουθεί πιστά τις εντολές του οδηγού. Έχει μια αυθεντική αίσθηση Αμερικάνικου supercar πολλών κυβικών.
Honda NSX: Σκληροπυρηνικά σπορ
Ρίχνοντας μια ματιά κάτω από την αντικειμενικά όμορφη σχεδίαση βλέπουμε ένα σύγχρονο υβριδικό σύστημα που συνεργάζεται με τον βενζινοκινητήρα, μεταδίδοντας την κίνηση στους 4 τροχούς. Το αποτέλεσμα είναι αυτό το Honda NSX να πυροβολεί! Έχει τρομακτική επιτάχυνση και μπορείς να παίξεις μαζί του στην πίστα.
Ο V6 λειτουργεί καλύτερα απ ότι αναμένεις και η ροπή ξεσπάει απότομα στις μεσαίες στροφές δίνοντας του τα καλύτερα σπριντ. Θα θέλαμε πιο αποτελεσματικά φρένα και φυσικά χαμηλότερη τιμή. Στην Γερμανία κοστίζει σχεδόν διπλά από την ταχύτερη, Corvette..
Mercedes AMG GT R: Μεγάλος αλλά ταλαντούχος αλήτης
Είναι ο συνδυασμός του θηριώδους μοτέρ και η εμπειρία της BENZ σε αυτή την κατηγορία που σε προϊδεάζουν για αυτή την κατασκευή. Από τους πρώτους γύρους στην γαλλική πίστα καταλαβαίνεις ότι αυτό το κτήνος ζητάει την «πράσινη κόλαση»! Είναι απίστευτα σταθερό και ευθύβολο..
Νιώθεις τον πίσω άξονα να οδηγεί το αυτοκίνητο και να είναι ακλόνητο σε σε στροφές και ευθείες. Δεν υπάρχουν μεταβολές φορτίου ή καθυστέρηση στην απόκριση του γκαζιού. Μιλάμε για μια υπερκατασκευή που τα όρια του είναι πολύ μεγαλύτερα από αυτά του μέσου οδηγού. Η τεχνολογία του έρχεται απευθείας από το μηχανοκίνητο αθλητισμό και κάνει έτσι τον ταχύτερο γύρο!
Porsche 911 GTS: Κούκλα και ταχύτατη
Η 911 GTS έχει φανς όσο λίγα αυτοκίνητα. Είναι κούκλα και αποτελεσματική χωρίς πολλά λόγια. Είναι ακριβής, ευχάριστη στην πίστα και περνάει με πολύ ωραίο τρόπο από στροφή σε στροφή. Το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη λειτουργεί άψογα και οι αλλαγές γίνονται ταχύτατα και ομαλά. Τα ηλεκτρονικά, που είναι ρυθμισμένα για σπορ οδήγηση, είναι πάντα εκεί για να σώσουν τον οδηγό όταν το παρακάνει. Είναι μια αυθεντική Porsche με τα όλα της!
Χρονομέτρηση
1. Mercedes Amg GT R: 1:27,65 λεπτά
2. Corvette Grand Sport: 1:29,58 λεπτά
3. Porsche 911 GTS: 1:30,28 λεπτά
4. Honda NSX: 1:32,27 λεπτά
Συμπέρασμα
Τέσσερα τόσο διαφορετικά supercar. H BENZ φτιάχνει το ταχύτερο αλλά είναι εξίσου γρήγορο με το πολύ φθηνότερο Corvette. Το Porsche έχει τέλεια συμπεριφορά στην πίστα και το εξωτικό Honda απευθύνεται στους γνώστες!
Τεχνικά χαρακτηριστικα | CORVETTE | HONDA | MERCEDES | PORSCHE |
---|---|---|---|---|
Κινητήρας | V8 | V6, Biturbo + 2 E-Motoren | V8, Biturbo | 6κύλινδρος Boxer, Biturbo |
Μέγεθος | 6162 κεκ | 3493 κεκ | 3982 κεκ | 2981 κεκ |
Ιπποδύναμη | 466 Ps | 507 Ps | 585 Ps | 450 Ps |
Ροπή | 630 Nm | 550Nm | 700Nm | 550Nm |
Τελική ταχύτητα | 290 χλμ | 308 χλμ | 318 χλμ | 310 χλμ |
Κιβώτιο | 6άρι χειροκίνητο | 9άρι διπλου συμπλέκτη | 7άρι διπλού συμπλέκτη | 7άρι διπλού συμπλέκτη |
Μετάδοση | Πίσω | Στους 4 τροχούς | Πίσω | Πίσω |
Ελαστικά Εμπρός | 285/30 ZR 19 Y | 245/35 ZR 19 Y | 285/30 ZR 19 | 245/35 ZR 20 Y |
Ελαστικά πίσω | 335/25 ZR 20 | 305/30 ZR 20 Y | 335/25 ZR 20 | 305/30 ZR 20 Y |
Τύπος ελαστικών | Michelin Pilot Sport Cup 2 | Pirelli P Zero Trofeo R | Michelin Pilot Sport Cup 2 | Pirelli P Zero Corsa |
Διαστάσεις | 4514/1965/1239 | 4487/1939/1204/ | 4551/1939/1287 | 4528/1852/1284 |
Αναλογία | 50/50% | 42/58% | 49/51% | 37/63% |
Φρένα 100-0 | 30,5 μ | 33,3 μ | 30,3 μ | 31,7 μ |
0-50 | 1,9 δλ | 1,5 δλ | 1,6 δλ | 1,5 δλ |
0-100 | 4,1 δλ | 3,3 δλ | 3,5 δλ | 3,4 δλ |
0-130 | 6,2 δλ | 4,9 δλ | 4,9 δλ | 5,1 δλ |
0-160 | 8,9 δλ | 7,1 δλ | 6,7 δλ | 7,3 δλ |
Βάρος άδειο | 1581 | 1769 | 1630 | 1504 |
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr