H Audi κατασκευάζει το Q2 από το 2016, οπότε έφτασε η ώρα της ανανέωσης. Αναγνωρίζετε αμέσως το facelift στο Audi Q2; Το μικρό SUV έχει αλλάξει λίγο, έχοντας, όμως, μείνει καλό ακόμη.
Μετά το λανσάρισμα του Audi Q3, αρκετοί πίστεψαν ότι οι Γερμανοί δε θα κατασκεύαζαν ένα ακόμα μικρότερο SUV από αυτό, αλλά διαψεύστηκαν. Γιατί, η Audi όχι μόνο παρουσίασε το Q2, αλλά έφτασε και η ώρα να το ανανεώσει κιόλας. Ας ρίξουμε μια πιο προσεκτική ματιά στο μίνι SUV της Audi. Το μήκος του φτάνει τα 4,21 μέτρα, είναι δηλαδή κατά 2 εκατοστά μεγαλύτερη από την προηγούμενη έκδοση. Οι μπροστινές και πίσω ποδιές έχουν πια διαφορετικό στιλ, με το οκταγωνικό μονό πλαίσιο να είναι λίγο πιο χαμηλά, κάνοντας το μπροστινό μέρος να δείχνει πλατύτερο. Οι τρεις στενές σχισμές στην οροφή παραπέμπουν στο Audi Sport quattro και πρόκειται για μία στιλιστική επιλογή, που έχει ταιριάξει θαυμάσια και στο A1.
Στο πίσω μέρος βλέπουμε έναν αεροδυναμικό διαχύτη με πενταγωνικές «κυψέλες», κάτι που έχει νόημα, επειδή οι γωνίες και οι ακμές του Q2 μοιάζουν απότομα κομμένες. Σε κάθε περίπτωση, το μικρό SUV κινείται τόσο «γεμάτα» και με… γενναιότητα στο δρόμο με τα μόλις 4,21 μέτρα του (13 εκατοστά λιγότερα σε σχέση με το A3!). Κι αν το Q2 δεν υπήρχε ήδη, θα έπρεπε να επινοηθεί.
Εντάξει, ίσως αυτό οφείλεται επίσης στο ελκυστικό πακέτο "Edition One" με ζάντες 19 ιντσών, προβολείς Matrix LED και πίσω φώτα LED, σχεδιαστική μεμβράνη με το λογότυπο "Q2" στο πλάι και spoiler οροφής, δερμάτινα καθίσματα, μαύρο ουρανό στην οροφή και δερμάτινο τιμόνι τριών ακτίνων. Η αρχική έκδοση εφοδιάζεται με τον τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα του 1,0 λίτρου και τα 110 άλογα και στη συνέχεια επιλέγετε προαιρετικό εξοπλισμό από τον τιμοκατάλογο των 88 σελίδων, που ικανοποιεί τις απαιτήσεις και του πιο απαιτητικού πελάτη!
Οδηγώντας
Το αυτοκίνητο της δοκιμής μας είναι ένα "35 TDI" με 150 PS, αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, 7 σχέσεων και τετρακίνηση. Με τα 150 -diesel- άλογά του, το Q2 μόνο αδύναμο δεν μπορεί να χαρακτηριστεί, αφού η ροπή των 360 Nm, από την πλευρά της είναι υπέρ αρκετή, που αισθάνεστε ευτυχείς επειδή η κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς. Η Audi έχει ρυθμίσει το Q2 να είναι σπορτίφ και σφιχτό, επιλογή στην οποία ταιριάζει μια χαρά και το standard προοδευτικό σύστημα διεύθυνσης, που σας επιτρέπει να στρίβετε εύκολα το Q2 σε δρόμους με καμπές και να το κατευθύνετε με ευκολία και ακρίβεια. Αυτό το SUV είναι μεν ακριβό, αλλά και διασκεδαστικό, δε.
Επίσης, δε θα το χαρακτηρίζαμε ούτε «εκτός λογικής». Ο χώρος αποσκευών είναι εντάξει με όγκο 355 λίτρων, μάλιστα στην αποκλειστικά προσθιοκίνητη έκδοση, με 405 λίτρα είναι μεγαλύτερος σε σχέση με του Α3 (380 λίτρα), ενώ τέσσερις επιβάτες θα ταξιδέψουν, όπως τους αρμόζει. Κι όταν αγγίζετε τα πλαστικά, τα πάνελ των θυρών και το cockpit, έχετε την αίσθηση, πως αυτή είναι η παλιά, καλή σχολή της Audi, η οποία είναι καλύτερη του σύγχρονου A3. Στο πίσω μέρος, ακόμα και τα πατάκια στη δεύτερη σειρά θέσεων είναι διάτρητα, με αποτέλεσμα να στηρίζονται καλύτερα και να μη γλιστρούν, όπως στο κατά πολύ ακριβότερο Α4.
Συμπέρασμα
Το Audi Q2 fl είναι ένα SUV που κάνει τους χρήστες του ευτυχισμένους. Ανετα μικρό σε μήκος με 4,21 μέτρα, αλλά είναι αρκετά καλό και άνετο στην οδήγηση. Δε συμφωνούμε μόνο με την υψηλή τιμή και το παλιό σύστημα πλοήγησης.