Ένα Θηρίο 2.3 τόνων και 612 ίππων

Διαβάστηκε από 10481 αναγνώστες - 28/5/2020

Μάλιστα, αυτή η GLE τα καταφέρνει θαυμάσια και στις γρήγορες στροφές. Χάρη στην ενεργή εξισορρόπηση των κλίσεων του αμαξώματος, το σύστημα τετρακίνησης με τον πισωκίνητο προσανατολισμό και το μπλοκέ διαφορικό κάτω από το πάτωμα του χώρου αποσκευών, η AMG GLE 63 S καταφέρνει και καταπολεμά το βάρος της, και όλα τα εύσημα πρέπει να τα δεχτούν οι μηχανικοί της AMG με την εξαιρετική δουλεία τους. Όταν τα φρένα αποδείξουν το... δάγκωμα τους, τότε ξεκινάει η απόλαυση. Εσείς μπορείτε να μετακινείτε με άνεση το διακόπτη των προγραμμάτων οδήγησης, αλλάζοντας από τα ήπια στα άγρια και να φέρετε στο μυαλό σας το πρόσωπο του... καθηγητού σας, ο οποίος δε θα πίστευε σε όλα αυτά.



Η διδασκαλία του ηλεκτρισμού είναι εξίσου αναποτελεσματική με τους νόμους της δυναμικής στην GLE. Επειδή πραγματικά δύσκολα καταλαβαίνει κανείς ότι η AMG διαθέτει ηλεκτροκινητήρα, ακόμα κι αν στο ψηφιακό cockpit αναβοσβήνει η ένδειξη EQ. Αλλά με τόση δύναμη, δεν υπάρχει καθόλου turbo lag, το οποίο θα μπορούσε να... πήξει το ηλεκτρικό booster. Και όταν ο γίγαντας διψάσει, το πλεονέκτημα της κατανάλωσης μέσω της επιπλέον ανάκτησης και των μακρύτερων φάσεων stop&start, είναι αμελητέο.



Ωστόσο, ο V8 αντικαθιστά παιχνιδιάρικα το κομψό ηχοσύστημα της Burmester από τη λίστα του προαιρετικού εξοπλισμού, η οποία είναι ατελείωτη, ακόμα και στο γενναιόδωρα εξοπλισμένο AMG. Πάντως, νομίζουμε πως με έναν κινητήρα, που καλύπτει ένα τόσο ευρύ φάσμα ήχων, που βρυχάται με αυτοπεποίθηση, οργισμένα και επιθετικά, μάλλον δεν χρειάζεσαι μουσική... Μια κάρτα προμήθειας καυσίμων είναι πολύ πιο χρήσιμη...

Συμπέρασμα
Κύριε Καθηγητά, μάλλον πρέπει να οδηγήσετε και εσείς αυτή την AMG. Η Mercedes-AMG GLE 63 S δεν ανήκει αυτόν τον καιρό μόνο στα πιο εντυπωσιακά, αλλά και στα πλέον υπερβολικά αυτοκίνητα. Δεν ξέρουμε πόσοι χρειάζονται 612 PS σε ένα SUV 2,3 τόνων, αλλά το αποτέλεσμα είναι ένα πραγματικό θηρίο.

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει