Αναμονή τέλος! Το Hyundai Ioniq 5 N παρουσιάστηκε επίσημα
17/7/2023
Το Hyundai Ioniq 5 N είναι και επίσημα εδώ! Με 650 ίππους, 770Nm ροπής, οδηγικά προγράμματα για πίστα και drift, τελική ταχύτητα 260 χ.α.ω., 0-100 σε 3,4 δλ και εικονικό οκτατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, το αγωνιστικό τμήμα της εταιρείας θέλει να φέρει την οδηγική διασκέδαση στην ηλεκτροκίνηση.
Το Hyundai Ioniq 5 N έρχεται να αλλάξει τα δεδομένα στην ηλεκτροκίνηση
Όσο ισχυρά και αν είναι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, πολύ λίγα από αυτά είναι πραγματικά σπορ. Μπορεί να «καταβροχθίζουν» τις ευθείες, αλλά σε επαρχιακούς δρόμους με στροφές, η χαρά της αυθόρμητης εκτόνωσης δίνει τη θέση της συνήθως στην απογοήτευση, αφού συχνά τα ηλεκτρικά οχήματα μοιάζουν αποκομμένα από την άσφαλτο. Ακριβώς αυτό θέλει να αλλάξει το Sport Division N της Hyundai με το Ioniq 5 N, το οποίο πραγματοποίησε το επίσημο ντεμπούτο του στο Goodwood Festival of Speed, το οποίο το είχαμε οδηγήσει στη πίστα του Nürburgring.
...>>>Συνεχίστε το άρθρο
Εμφάνιση που αναβλύζει το σπορ χαρακτήρα του μοντέλου
Το Hyundai Ioniq 5 N είναι ένα σπορ αυτοκίνητο και δεν το κρύβει στιγμή, με την εμφάνιση του μόνο ήσυχη να μην χαρακτηρίζεται. Ο εμπρός πρόβολος είναι από τους πιο δυναμικούς που έχουμε συναντήσει σε ηλεκτρικά μοντέλα, με τον μυώδη προφυλακτήρα, τους μεγάλους αεραγωγούς, τα φουσκωμένα φτερά και τις αεροκουρτίνες να τονίζουν τον αθλητικό του χαρακτήρα. Οι κόκκινες γραμμές και τα ζάντες 21 ιντσών που ντύνονται με ειδικά ελαστικά Pirelli P-Zero, κάνουν το μοντέλο, το οποίο είναι πέντε εκατοστά φαρδύτερο από το κανονικό Ioniq 5, ακόμα πιο εντυπωσιακό.
Την πλαϊνή εμφάνιση κλείνουν οι μπροστινές δισκόπλακες 400 χιλιοστών με τις τετραπίστονες δαγκάνες και οι πίσω δίσκοι 360 χιλιοστών με μονοπίστονες δαγκάνες, που είναι ότι μεγαλύτερο έχει τοποθετήσει πότε η Hyundai σε αυτοκίνητο της. Στο πίσω μέρος συναντάμε μια μεγάλη αεροτομή με τριγωνικό φώς φρένων και ένα διαχύτη που δεν αφήνει περιθώρια αμφισβήτησης για το χαρακτήρα του μοντέλου.
Πιο άκαμπτο πλαίσιο και αναρτήσεις αποκλειστικά για το Ioniq 5 N
Εκτός από την εξωτερική εμφάνιση, που είναι πολλά υποσχόμενη, οι άνθρωποι του αγωνιστικού τμήματος έχουν επέμβει και στο κομμάτι του πλαισίου για να αυξήσουν την ακαμψία, ενώ έχουν χρησιμοποιήσει ισχυρότερες βάσεις για τη μπαταρία και τον κινητήρα.
Επίσης έχουν βελτιωθεί και εξελιχθεί ειδικά για το μοντέλο οι αναρτήσεις, ενώ το τιμόνι έχει γίνει πιο άμεσο και με καλύτερη πληροφόρηση. Στα επιπλέον στοιχεία που συναντάμε στο Hyundai Ioniq 5 N είναι και το «Ν-pedal», ένα σύστημα που προσφέρει στοχευμένη ανάκτηση ενέργεια στις στροφές, χωρίς ο οδηγός να χάνει χρόνο και ισχύ, ενώ διαθέτει και ένα νέο σύστημα ψύξης που έχει σχεδιαστεί με σκοπό να διατηρεί την μπαταρία στο βέλτιστο εύρος θερμοκρασίας ακόμα και στην πίστα.