Η 3η γενιά του Dacia Duster ετοιμάζεται να βγει στην αγορά το 2024 και σύμφωνα με πληροφορίες θα έχει έντονα σχεδιαστικά στοιχεία από το πρωτότυπο Bigster.
Με στοιχεία από το Bigster
Σύμφωνα με τις πληροφορίες, το δημοφιλές μοντέλο θα βασίζεται στην πλατφόρμα CMF-B, η οποία χρησιμοποιείται από πολλά μοντέλα της συμμαχίας Renault - Nissan - Mitsubish. Θα είναι ελαφρώς μεγαλύτερο και θα έχει σχεδιαστική συγγένεια με το πρωτότυπο Bigster, το οποίο θα είναι το πρώτο μοντέλο της Dacia στη μεσαία κατηγορία , θα έχει μήκος περίπου 4,6 μέτρα και θα λανσαριστεί το 2025.
Με προβολείς LED και νέες ζάντες
Το επερχόμενο Duster αναμένεται να διαθέτει νέους προβολείς LED με τη φωτεινή υπογραφή που είναι ήδη γνωστή από το Sandero, ενώ τα πίσω φώτα σε σχήμα C είναι πιθανό να τα δανειστεί από το Concept Bigster. Η ομοιότητα μεταξύ των μοντέλων είναι σκόπιμη, καθώς το Bigster είναι ο μεγάλος αδελφός (με έως και επτά θέσεις) του νέου Duster.
Το νέο Duster θα εφοδιάζεται με νέας σχεδίασης ζάντες και θα εξακολουθεί να ξεχωρίζει για την μεγάλη απόσταση από το έδαφος, που του χαρίζει εντυπωσιακές off-road ικανότητες, ειδικά στις 4κίνητες εκδόσεις. Τα φλας λογικά θα είναι ενσωματωμένα στους εξωτερικούς καθρέπτες, δίνοντας μια πιο premium αισθητική στο σκληροτράχηλο μοντέλο, ενώ οι θόλοι των τροχών θα έχουν πιο γωνιώδες περίγραμμα για να κάνουν το πλευρικό προφίλ να δείχνει πιο στιβαρό.
Λογικά θα βγει και Plug-In
Η μετάβαση στην αρχιτεκτονική CMF-B σημαίνει ότι η Dacia θα είναι σε θέση να πωλεί το Duster με υβριδικά συστήματα κίνησης, συμπεριλαμβανομένου ενός συστήματος PHEV, κάτι που δεν θα πρέπει να θεωρηθεί απίθανο, αφού ήδη η εταιρεία έχει στη γκάμα της το Plug-In Jogger. Λογικά όπως και με την τωρινή γενιά, οι περισσότερες εκδόσεις θα είναι αποκλειστικά προσθιοκίνητες, ενώ είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα δούμε και τετρακίνηση.
Με τιμή που δεν θα ξεπερνάει τα 25.000 ευρώ
Μια κι η Renault απομακρύνεται σταδιακά από τους κινητήρες πετρελαίου (για παράδειγμα δεν βγαίνει diesel το Austral ή το Espace), θα έχει ενδιαφέρον να δούμε αν το Duster θα διατηρήσει τον αντίστοιχο κινητήρα στη γκάμα του. Το ζήτημα της τιμής σίγουρα είναι ένα από τα βασικά θέματα που απασχολήσουν το καταναλωτικό κοινό, καθώς το τωρινό μοντέλο έχει τιμή εισόδου τα 22.580 ευρώ και θεωρείται μέχρι στιγμής το φθηνότερο SUV της αγοράς. Η νέα γενιά σίγουρα θα έχει υψηλότερο κόστος, αλλά και πάλι δεν προβλέπεται να ξεπερνάει τα 25.000 ευρώ.
Το 2024 έρχεται το νέο Duster και θα κάνει κάτω από 25.000€!
Θα μοιάζει στο μεγάλο Bigster!
Με προβολείς LED και κάποια premium αισθητικά στοιχεία!
Θα βγει και Plug-In, άγνωστη η τύχη του diesel!
Με 25.000€ τι άλλο θα έπαιρνες;