Μπήκαμε στα ανανεωμένα Mini Cooper και Countryman, καθώς στο ολοκαίνουργιο μικρό ηλεκτρικό SUV Aceman και το μόνο που έχουμε να πούμε είναι ότι το 2024 προβλέπεται καυτό.
Μεγαλύτερο το νέο Mini Coutryman με τεχνολογία από τη BMW X1
Πρώτα επικεντρωθήκαμε στο νέο Countryman, το οποίο θα βγαίνει από το ίδιο εργοστάσιο με τη BMW X1 και θα διαθέτει πολλά τεχνολογικά στοιχεία από την προσθιοκίνητη πλατφόρμα UK. Το μήκος του θα αυξηθεί κατά 12 εκατοστά, φτάνοντας από τα 4,3 μ στα 4,42 μ, ξεφεύγοντας ακόμα περισσότερο από τον ορισμό του «Mini». Mε τη BMW X1 να είναι ο κύριος αιμοδότης τεχνολογίας και τεχνογνωσίας, το νέο SUV θα διατίθεται με κινητήρες βενζίνης και diesel, μπροστοκίνητο και τετρακίνητο, αλλά και ως αμιγώς ηλεκτρικό.
Όπως και στη iX1, το μέγεθος της μπαταρίας του E- Countryman θα είναι 64,8 kWh και το αφεντικό της Mini αναμένει ότι η συγκεκριμένη έκδοση θα κατέχει το 50% των συνολικών πωλήσεων του Countryman.
Πιο μικρό, αποκλειστικά τρίθυρο αλλά και πιο γρήγορο το νέο Mini Cooper
Ήταν Ιούνιος του 2001, όταν η BMW έδωσε το φιλί της ζωής στο βρετανικό θρύλο Mini Cooper, επαναφέροντας στην αγορά, έστω και με κάπως διαφορετική φιλοσοφία. 23 χρόνια μετά, ετοιμάζεται να βγάλει τη 4η γένια του Cooper στην αγορά, αποκλειστικά σαν τρίθυρο, στέλνοντας τις πεντάθυρες εκδόσεις για σύνταξη μετά από 10 χρόνια κυκλοφορίας. Το νέο μοντέλο θα είναι λίγο μικρότερο από τον προκάτοχο του, αφού θα φτάνει μόλις τα 3,8 μ, αλλά σύμφωνα με τις πληροφορίες θα είναι λίγο πιο ευρύχωρο λόγω του μεγαλύτερου μεταξονίου και του φαρδύτερου μετατροχίου.
Μπορεί να υπάρχει ήδη αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του μοντέλου, αλλά χρησιμοποιεί την «απαρχαιωμένη» τεχνολογία της BMW i3 που του επιτρέπει μόλις μια τελική κοντά στα 150χλμ./ώρα. Η επικεφαλής της Mini, Stefanie Wurst, παραδέχεται ότι αυτά τα νούμερα δεν αντιπροσωπεύουν τη φιλοσοφία του αυτοκινήτου και ότι στην νέα εκδοχή του το ηλεκτρικό Cooper θα είναι πολύ πιο γρήγορο.