Αποκλειστικό: Είδαμε από κοντά το νέο Opel Corsa
24/5/2023
Το Opel Corsa ανανεώθηκε, απόκτησε τη μάσκα Vizor και αναβαθμίστηκε στο τομέα της τεχνολογίας, ώστε να μπορεί να αντιμετωπίσει στα ίσια τον ανταγωνισμό. Το είδαμε, το αγγίξαμε, μπήκαμε στο εσωτερικό και σας το παρουσιάζουμε!
To ανανεωμένο Opel Corsa ακόμα πιο ώριμο
Η τάση της αυτοκινητοβιομηχανίας είναι τα μοντέλα της εκάστοτε εταιρείας να έχουν κάποια κοινά στοιχεία ώστε να ξεχωρίζουν με την πρώτη ματιά. Στη Peugeot το είδαμε με τα φώτα ημέρας που μοιάζουν με κυνόδοντες, η Opel το κάνει με τη νέα της μάσκα, όποτε ήταν απλά θέμα χρόνου να δούμε το Corsa να την αποκτά. Όμως η γερμανική εταιρεία δεν έμεινε μόνο στο αισθητικό κομμάτι, αλλά προχώρησε και στα ενδότερα, κάνοντας ένα ολικό facelift στον εκπρόσωπο της στη μικρή κατηγόρια και δίνοντας του στοιχεία που θα του επιτρέψουν να συνεχίσει να πρωταγωνιστεί.
Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »
...>>>Συνεχίστε το άρθρο
Πιο στιβαρή και ταυτόχρονα καθαρή εμφάνιση το νέο Opel Corsa
Θα ξεκινήσουμε από την εμφάνιση του Opel Corsa facelift, όπου φαίνεται να κινείται σε πιο minimal γραμμές κι αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι η εταιρεία «στήριξε» την σχεδιαστική ανανέωση του μοντέλου στην αμιγώς ηλεκτρική έκδοση κι όχι στη θερμική, όπως συμβαίνει συνήθως. Η μάσκα Vizor γίνεται ο συνδετικός κρίκος μεταξύ των προβολέων, οι οποίοι έχουν τεχνολογία matrix LED, κάνοντας το αυτοκίνητο να φαίνεται πολύ πιο φαρδύ και στιβαρό, ενώ οι στενότερες πλευρικές εισαγωγές αέρα ωφελούν την αεροδυναμική.
Το πίσω μέρος κοσμείται από το όνομα του μοντέλου που απλώνεται σε όλο την πόρτα του πορτμπαγκάζ, με το χώρο αποσκευών να ξεκινάει από τα 309 λτ. και να φτάνει μέχρι τα 1.081 λίτρα σε 2θεσια διάταξη, ενώ είναι ελαφρώς μικρότερος στην αμιγώς ηλεκτρική έκδοση λόγω της μπαταρίας (267-1.042).
Εμβέλεια έως 402 χιλιόμετρα
Μιας και μιλάμε για το Opel Corsa Electric, η ηλεκτρική έκδοση αναβαθμίστηκε τεχνολογικά. Απέκτησε μεγαλύτερη μπαταρία, ανεβάζοντας τη θεωρητική αυτονομία στα 402 χιλιόμετρα, σχεδόν 50 χιλιόμετρα περισσότερα από όσα έβγαζε το προηγούμενο μοντέλο, ενώ όπως και στο «αδερφικό» Peugeot e-208, η ιπποδύναμη θα αυξηθεί στους 156 ίππους, με την ισχύ να περνάει αποκλειστικά τους μπροστινούς τροχούς. Βέβαια αξίζει να σημειωθεί ότι θα συνεχίσει να προσφέρεται με το σημερινό ηλεκτροκινητήρα και μπαταρία που βγάζουν 137 ίππους και 357 χιλιόμετρα (WLTP) αντίστοιχα.
Για τους φίλους των κλασσικών καυσίμων, στη γκάμα θα υπάρχουν τρείς κινητήρες βενζίνης με απόδοση 75, 100 και 136 ίππων, οι οποίοι θα διαθέτουν ηλεκτρική υποβοήθηση από 48 Volt σύστημα.