Αποκλειστικό: Οδηγούμε πρώτοι την ηλεκτρική BMW i5
Διαβάστηκε από 15772 αναγνώστες - 27/4/2023
Βρεθήκαμε πίσω από το τιμόνι της πρωτότυπης πισωκίνητης ΒΜW i5 των 340 ίππων, αλλά και της τετρακίνητης των 598 ίππων, και έχουμε να πούμε ότι είναι η πιο ολοκληρωμένη 5αρα που έχει βγει μέχρι σήμερα. Σας μεταφέρουμε τις πρώτες εντυπώσεις.
Ισορροπημένη σε όλα τα σημεία η i5
Για να την οδηγήσουμε, ταξιδέψαμε μέχρι τη νότια Γαλλία και συγκεκριμένα στο Miramas, όπου βρίσκεται η πίστα δοκιμών της BMW, όπου η μάρκα δοκιμάζει όλα τα πρωτότυπά της, βάζοντας τις τελευταίες πινελιές. Η όγδοη γενιά του πολυτελούς μοντέλου αναμένεται να ξεκινήσει να πωλείται το φθινόπωρο, αρχικά ως sedan και θα είναι διαθέσιμο τόσο με κινητήρες εσωτερικής καύσης, όσο κι σαν αμιγώς ηλεκτρικό, ενώ η έκδοση Touring estate θα ακολουθήσει την άνοιξη του 2024. Αξίζει να σημειωθεί ότι όλες οι παραλλαγές τις σειράς 5 (ανεξαρτήτως κινητήρα, αμαξώματος και κίνησης) βασίζονται στην ίδια πλατφόρμα, όπως συνέβη στη σειρά 4 και 7.
Από την πρώτη οπτική επαφή μαζί της, η BMW i5 κατάφερε να μας κάνει να χαμογελάσουμε. Παρόλο που ακόμα καλύπτεται από την ειδική ασπρόμαυρη μεμβράνη και κρύβει τις λεπτομέρειες της σχεδίασης της, αφήνει σε κοινή θέα ένα βασικό της στοιχείο. Η νέα Σειρά 5 δεν υιοθετεί τα τεράστια «νεφρά» στη μάσκα που συναντάμε στην 7αρα. Εξάλλου σκοπό της είναι να προσφέρει απόλαυση και όχι να διχάζει, για ακόμα μια φορά, τους φίλους της βαυαρικής εταιρείας.
Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »
...>>>Συνεχίστε το άρθρο
Με τεράστια οθόνη και εξαιρετικό φωνητικό έλεγχο
Η ευρυχωρία της δεν αφήνει περιθώρια αμφισβήτησης, αλλά δεν περιμέναμε κάτι λιγότερο μιας και ο προκάτοχός της είχε πλούσιους χώρους. Όμως αυτό που μας έτρωγε από τη πρώτη στιγμή που μπήκαμε στη καμπίνα, ήταν τι κρυβόταν κάτω από κάλυμμα που υπήρχε στο ταμπλό. Περιμέναμε την κατάλληλη στιγμή κι όταν δεν κοίταγε κανείς, το σηκώσαμε. Αυτό που είδαμε αν και μας ευχαρίστησε, σίγουρα δεν μας εξέπληξε.
Η 5αρα εφοδιάζεται με την κυρτή τεράστια οθόνη που έχει και η 7αρα, με τα γραφικά της να είναι παρόμοια και οι δυνατότητες ίδιες, ενώ διαθέτει και την καινούργια λειτουργία «Quick Select». Ο φωνητικός έλεγχος του BMW Operating System 8.5 λειτουργεί εξαιρετικά, και θεωρούμε ευχάριστη έκπληξη, ότι οι άνθρωποι της BMW άφησαν το χειριστήριο στην κεντρική κονσόλα, που σίγουρα αυξάνει την πρακτικότητα και την εργονομία του μοντέλου.