Υψηλότερη, αλλά με μικρότερο μήκος σε σχέση με την προκάτοχό της, η νέα Mercedes GLA θα είναι πιο πρακτική. Επιπρόσθετα, θα υπάρχει ηλεκτρονική ενίσχυση από τη μεγάλη κατηγορία.
Λίγο πριν τα χριστούγεννατα καλά νέα είναι ευνοϊκά για το νέο αφεντικό του ομίλου Daimler, τον Ola Källenius. Δεν είχε προλάβει καλά-καλά να αναλάβει το έργο του και τα προβλήματα τον είχαν κιόλας περικυκλώσει. Έτσι, η εμφάνιση της νέας Mercedes GLAII έγινε στην καλύτερη δυνατή στιγμή. Από τα 2,3 εκατομμύρια αυτοκίνητα που πούλησε η εταιρεία το 2018, τα 820.000 ήταν SUV και τα 609.000 μικρομεσαία. Με άλλα λόγια, ένα μικρομεσαίο SUV είναι ό,τι πραγματικά ζητούν οι πελάτες της Mercedes-Benz, καθώς από το Μάρτιο του 2014 μέχρι σήμερα έχουν πουληθεί πάνω από 1 εκατομμύριο τέτοια μοντέλα. Και πάμε στοίχημα πως στο μέλλον αυτός ο αριθμός θα μεγαλώσει ακόμα περισσότερο. Γιατί η γερμανική φίρμα έχει επενδύσει (όπως ήδη στην περίπτωση της A-Class) αισθητά στην ουσία του προϊόντος.
Η αρχή έγινε με τη σχεδίαση. Ήδη η πρώτη γενιά της Mercedes GLA είχε μερικά προβλήματα με την πλατφόρμα, που «δέχτηκε» από την A-Class και τα οποία ξεπέρασε με κομψότητα, όπως -για παράδειγμα- τα φώτα δύο μερών, που διευκολύνουν περισσότερο τη φόρτωση του χώρου αποσκευών σε σχέση με ό,τι γίνεται στην A-Class. Παρόλ αυτά, η σχεδιαστική ομάδα της Mercedes-Benz, γύρω από τον Gorden Wagener, περιτριγύρισε πάρα πολύ την GLA και την έκανε πλέον να δείχνει πιο ώριμη. Η έκπληξη; Η εμφάνιση είναι εντυπωσιακή, παρότι οι διαστάσεις είναι πλέον μικρότερες.