Πώς συμπεριφέρεται καθημερινά;

Διαβάστηκε από 2066 αναγνώστες - 3/5/2021

Η ιδέα της εφαρμογής υπηρεσιών μεταφοράς εφαρμόστηκε μάλλον ανεπαρκώς στο e-scooter της SEAT. Το κύριο σφάλμα του είναι το υψηλό βάρος, καθώς με τη σχάρα των αποσκευών, με την οποία ζυγίστηκε το scooter, έκανε τη ζυγαριά να δείξει την εντυπωσιακή τιμή των 19,5 κιλών. Αυτός ο αριθμός είναι πάρα πολύ υψηλός, ώστε να πάρετε μαζί σας το Mó σε οποιοδήποτε μέσο σταθερής τροχιάς (π.χ. μετρό, τραμ, προαστιακό τρένο κτλ.). Ειδικότερα, αν χρειαστεί να περάσετε με αυτό τις συνηθισμένες σκάλες στους σιδηροδρομικούς σταθμούς, ώστε να φτάσετε στην πλατφόρμα ή να φύγετε από αυτήν. Ακόμα και στην αναδιπλούμενη μορφή του εξακολουθεί να είναι αρκετά δύσχρηστο, αφού μόνο το τιμόνι μπορεί να διπλωθεί. Το ίδιο το τιμόνι δεν είναι πτυσσόμενο και αν δεν προσέξετε κατά τη μεταφορά, μπορεί και να κολλήσετε κάπου. Και ας είμαστε ειλικρινείς, η αυτονομία των 65 χιλιομέτρων δεν πρόκειται να χρειαστεί καν σε ένα project κοινής χρήσης. Μάλιστα, οι τρέχουσες μελέτες δείχνουν ότι κατά μέσο όρο, ένα ηλεκτρικό scooter (στη Γερμανία) διανύει το πολύ 3 χιλιόμετρα την ημέρα, κάτι που ισχύει επίσης για τη χρήση ενός κοινού scooter. Ακόμα και με τη μισή αυτονομία, το ηλεκτρικό scooter θα ήταν ακόμα κατάλληλο. Ταυτόχρονα, μια μικρότερη μπαταρία θα σήμαινε και χαμηλότερο βάρος και έτσι θα λυνόταν το μεγαλύτερο πρόβλημα (ότι δηλαδή είναι υπέρβαρο!).

Τα πλεονεκτήματα: Καλή η απορροφητικότητα της ανάρτησης χάρη και στα ελαστικά αέρος, φαρδιά και σταθερή βάση στήριξης ποδιών, εύκολη χρήση, καλά φρένα.
Τα μειονεκτήματα: Ιδιαίτερα αυξημένο βάρος, άβολη μορφή

Συμπέρασμα: Δυστυχώς, το βάρος και το σχήμα του SEAT Mó E-Kickscooter 65 το καθιστούν έναν καθημερινό σύντροφο για τις υπηρεσίες μεταφορών μόνο υπό προϋποθέσεις. Όσοι δε χρειάζεται να έρχονται αντιμέτωποι με καθημερινά εμπόδια, όπως οι μετακινήσεις με τρένο ή η μεταφορά του με ένα αυτοκίνητο, μπορούν να διασκεδάσουν με αυτό πολύ καθΆ οδόν, επειδή, όσον αφορά τις επιδόσεις και την άνεση κατά την οδήγηση, μπορεί να πείσει τουλάχιστον χάρη στα ελαστικά πεπιεσμένου αέρα.
 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει