Jeep Avenger: Οδηγήσαμε το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της εταιρείας
Διαβάστηκε από 18126 αναγνώστες - 24/4/2023
Με 156 ίππους, 260Nm ροπής, μήκος όσο ένα Polo, αλλά χωρίς τετρακίνηση (για την ώρα), το Avenger είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό Jeep και δείχνει το δρόμο προς το μέλλον! Το οδηγήσαμε και έχουμε τις πρώτες εντυπώσεις.
Για πρώτη φορά Jeep και αμιγώς ηλεκτρική κίνηση πάνε μαζί
Ας ξεκαθαρίσουμε κάτι από την αρχή. Το νέο δικίνητο Jeep Avenger πιθανότητα δεν είναι το πιο κατάλληλο αυτοκίνητο για σκληροπυρηνικές off-road αποδράσεις. Η τετρακίνηση, αν και είναι εύκολο να εφαρμοστεί σε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, δεν θα είναι διαθέσιμη στο μοντέλο πριν το 2024, όποτε μέχρι τότε το Avenger θα κινείται σε ρηχά νερά στο συγκεκριμένο τομέα. Επίσης για την ιστορία, το ηλεκτρικό SUV δεν θα κατασκευάζεται στα «παραδοσιακά» εργοστάσια της εταιρείας στο Τολέδο ή στο Οχάιο, αλλά σε ένα πολωνικό εργοστάσιο της Polski Fiat. Ας το δούμε τώρα πιο αναλυτικά.
Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »
...>>>Συνεχίστε το άρθρο
Μήκος όσο ένα Polo, minimal εσωτερικό
Εξωτερικά, το νέο μοντέλο διαθέτει μια φουτουριστική σχεδίαση με αρκετές καμπύλες, αλλά και έντονες ακμές, και θα μπορούσε να είναι μια πρώτη «μελέτη» για το πως θα μοιάζει το μελλοντικό Cherokee. Με μήκος 4,08 μέτρα, περίπου όσο ένα VW Polo, το Avenger είναι μικρότερο από το θερμικό εισαγωγικό μοντέλο της Jeep, το Renegade (4,24 μέτρα), ενώ επίσης υπολείπεται και σε ύψος ( 1,53 το Avenger, 1.68 το Renegade).
Στο εσωτερικό, οι παλαιάς κοπής φίλοι της μάρκας μάταια θα αναζητήσουν τους μοχλούς για την ενεργοποίηση των τετρακίνητων τροχών ή του κλειδώματος του πίσω άξονα. Τα ανθεκτικά και πλενόμενα υλικά και το βαμμένο ταμπλό αποπνέουν μια κάποια «Jeepness», αλλά όλα είναι έχουν μια minimal σχεδίαση που ακολουθεί τις σύγχρονες τάσεις.
Το καλό είναι ότι η μπαταρία δεν «τρώει» σχεδόν καθόλου από το αξιοποιήσιμο εσωτερικό ύψος, με τους μπροστά και πίσω επιβάτες να κάθονται στα 29 εκατοστά από το δάπεδο (τυπικό νούμερο για SUV). Επιπλέον με την πρώτη ματιά, το Avenger φαίνεται να διαθέτει πολύ τεχνολογία (ψηφιακός πίνακας οργάνων, μεγάλη κεντρική οθόνη 10,25 ιντσών με σύστημα πλοήγησης TomTom), αλλά στο δρόμο είναι τόσο ευκολοδήγητο και εύχρηστο σαν να οδηγάς παιδικό παιχνίδι.
Δυστυχώς, δεν μπορεί να ειπωθεί το ίδιο για τη μπερδεμένη δορυφορική πλοήγηση, η οποία φαίνεται να έχει δικιά της βούληση, αφού άλλαζε αυτόματα την κλίμακα σε μέγεθος που ήταν δύσκολο να χρησιμοποιηθεί.