autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
KGM Actyon: Οδηγούμε το νέο SUV προσιτής πολυτέλειας
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

KGM Actyon: Οδηγούμε το νέο SUV προσιτής πολυτέλειας

30/4/2025

Με επιβλητικές διαστάσεις και σπορ εμφάνιση που αποπνέουν πολυτέλεια.
Χειροκίνητο ή αυτόματο με τον «γνωστό» τούρμπο βενζινοκινητήρα 168 ίππων της KGM.
Υψηλή θέση για όλους τους επιβάτες, άπλετοι χώροι και ψηφιοποιημένο cockpit.
Από 35.790 ευρώ στην Γερμανία, αναμένεται η άφιξη και οι τιμές του στην Ελλάδα.

Με επιβλητικές διαστάσεις και σπορ εμφάνιση που αποπνέουν πολυτέλεια.

Η KGM είναι μία νεοσύστατη μάρκα, η οποία πρόσφατα έκανε και την είσοδό της στην χώρα μας. Στην πραγματικότητα, ακόμα κι αν πολλοί θα πιστέψουν πως πρόκειται για άλλον ένα κινεζικό κατασκευαστή, προέρχεται από την Νότια Κορέα και μέχρι πρότινος μας ήταν γνωστή ως SsangYong. Η τελευταία, εξαγοράστηκε από το KG Group και απέκτησε νέο όνομα και στρατηγική, προκειμένου να συμβάλλει κι αυτή στις τρέχουσες αναταράξεις στην σύγχρονη αγορά αυτοκινήτων, συνδυάζοντας τεχνολογία και πολυτέλεια με εξαιρετικά χαμηλές τιμές.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα του παραπάνω εγχειρήματος το Actyon, το νέο SUV της KGM με μεγάλες διαστάσεις και πολυτελή χαρακτήρα. Η ονομασία του μας είναι γνωστή από το προγενέστερο SsangYong, που κυκλοφόρησε και στην χώρα μας και δίχασε με την ασυνήθιστη εμφάνιση του. Το νέο Actyon, λοιπόν, τοποθετείται στην γκάμα μοντέλων της KGM δίπλα στο Torres, που πρόσφατα βρέθηκε στα χέρια μας γα δοκιμή. Αν και είναι πιο κοντό, έχοντας ύψος 1,68 μ., είναι μακρύτερο (4,74 μ.) και φαρδύτερο (1,91 μ.). Επίσης, διαφοροποιείται από το off-road χαρακτήρα Torres, έχοντας σπορ εμφάνιση και πιο σοφιστικέ χαρακτήρα, που μάλλον ταιριάζει περισσότερο στην πόλη, απ ΄ότι στην εξοχή. Με την πρώτη ματιά, ιδίως στο πίσω μέρος, θυμίζει έντονα Range Rover. Αρκετά καλό, δεδομένου ότι δεν δανείζεται την τιμή του.

Χειροκίνητο ή αυτόματο με τον «γνωστό» τούρμπο βενζινοκινητήρα 168 ίππων της KGM.

Το νέο Actyon, όπως και το Torres, βασίζεται στην πλατφόρμα του μικρότερου Korando με μεταξόνιο 2,68 μ., ενώ από αυτό δανείζεται και τον τετρακύλινδρο τούρμπο βενζινοκινητήρα 1,5 λτ., που αποδίδει 168 ίππους και προέρχεται από την ίδια την KGM.  Από την μία, κάποιος θα μπορούσε να πει πως η KGM χρησιμοποιεί μία κοινή αρχιτεκτονική για όλα της τα μοντέλα, όμως τα προτερήματα αυτής της στρατηγικής είναι γνωστά. Οι αγοραστές γνωρίζουν την αξιοπιστία του συγκεκριμένου συνόλου, ενώ επίσης με αυτόν τον τρόπο επιτυγχάνονται οι ασυναγώνιστες τιμές. Το Actyon προσφέρεται με το αποδεδειγμένης αξιοπιστίας 6-τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων Aisin, διαθέσιμο ως χειροκίνητο ή αυτόματο με μετατροπέα ροπής.  

Κατά την εκκίνηση, είναι αισθητή η παρουσία του βενζινοκινητήρα, ο οποίος παράγει θόρυβο δίνοντας σπορ χαρακτήρα, χωρίς όμως να γίνεται ενοχλητικός. Το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων της Aisin κάνει έξυπνες αλλαγές και δεν κρατάει τις χαμηλότερες ταχύτητες για πολύ. Αν και το μέγεθος του Actyon ξεγελά, ζυγίζει μόνο 50 kg περισσότερο από το μικρότερο Korando, οπότε δεν τίθεται αμφιβολία για τις επιδόσεις του. Απόδειξη αυτού, ότι το SUV μεγάλων διαστάσεων καταφέρνει να φτάνει την τελική ταχύτητα των 190 χλμ./ώρα, πλήρως ικανοποιητική για ένα αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας. Ακόμη, η ροπή των 280 Nm  είναι διαθέσιμη κιόλας από τις 1.500 σ.α.λ., βοηθώντας στην άμεση επιτάχυνση. Συνολικά, το τιμόνι και η ανάρτηση συμβαδίζουν με τον άνετο και πολυτελή χαρακτήρα του. Το τιμόνι είναι ελαφρύ και «εύκολο», δίνοντας αίσθηση ευελιξίας, χωρίς όμως να επηρεάζει τον έλεγχο κατεύθυνσης του SUV αρνητικά. Οι ανάρτηση, αν και έχει δύσκολο έργο με τις τεράστιες 20άρες ζάντες, καταφέρνει να εξομαλύνει τις κακοτεχνίες του δρόμου.

Υψηλή θέση για όλους τους επιβάτες, άπλετοι χώροι και ψηφιοποιημένο cockpit.

Το εσωτερικό του θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα από όσους απολαμβάνουν υψηλή θέση οδήγησης, καθώς οδηγός και συνοδηγός κάθονται 30 εκ. πάνω από το πάτωμα του αυτοκινήτου και 67 εκ. πάνω από την άσφαλτο. Η κεντρική κονσόλα είναι αιωρούμενη ελευθερώνοντας χρήσιμο χώρο κάτω από αυτήν, ενώ το cockpit είναι εντελώς ψηφιοποιημένο με πλήρη απουσία φυσικών κουμπιών, αν εξαιρεθούν αυτά στο τιμόνι. Ευτυχώς, μέσα από εύκολα σε εκτέλεση swipes εμφανίζονται τα μενού των συστημάτων υποβοήθησης ή της διαχείρισης του κλιματισμού. Στο πίσω μέρος, οι επιβάτες κάθονται αναπαυτικά και ψηλά (29 εκ. πάνω από το πάτωμα), απολαμβάνοντας άπλετους χώρους για τα πόδια και το κεφάλι τους. Τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί εντός του Actyon ναι μεν γίνεται αντιληπτό πως έχουν επιλεχθεί και με το κριτήριο του κόστους,παρόλα αυτά οι ποιότητά τους δεν θα απογοητεύσει τους περισσότερους, ειδικά όταν γνωρίζουν την τιμή του.

Από 35.790 ευρώ στην Γερμανία, αναμένεται η άφιξη και οι τιμές του στην Ελλάδα.

Το βασικό του όπλο, όπως συμβαίνει και με τα υπόλοιπα μοντέλα της KGM, θα είναι η τιμή του. Αν και δεν γνωρίζουμε ακόμη πότε θα είναι διαθέσιμο στην Ελλάδα και πόσο θα κοστίζει, μπορούμε να πάρουμε μία ιδέα από τις τιμές του στην Γερμανία.  Η βασική έκδοση Core θα ξεκινά από τα 35.790 ευρώ και ήδη θα εξοπλίζεται με στοιχεία άνεσης όπως θερμαινόμενα και ψυχώμενα δερμάτινα καθίσματα, 20άρες ζάντες και κάμερα οπισθοπορείας. Με 2.200 ευρώ παραπάνω θα αποκτήσει κανείς το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και σε ίδια τιμή την τετρακίνηση (διαθέσιμη αποκλειστικά με αυτόματο). Στην πλουσιότερη έκδοση Top προστίθενται ακόμη περιμετρικές κάμερες 360 μοιρών, περισσότερα συστήματα ασφάλειας και ηλεκτρικά ανοιγόμενο πορτμπαγκάζ.

Στο μέλλον, το Actyon θα προσφέρεται και ως πλήρως υβριδικό, πιθανόν με ένα ανανεωμένο 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο από τον ίδιο κατασκευαστή. Όπως και να έχει, το τρέχον Actyon είναι μάλλον το μεγαλύτερο αυτοκίνητο της αγοράς, που προσφέρεται ως χειροκίνητο. Πόσοι, όμως, θα το επιλέξουν έναντι της αυτόματης έκδοσης;

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις

NEWCATEGORY
NEWCATEGORY