Η Mercedes G 400 d είναι επιβλητική, ζυγίζει 2,5 τόνους και μοιάζει σαν τεθωρακισμένο! Μπορεί να είναι εντυπωσιακή στην άσφαλτο, αλλά σε off-road μονοπάτια είναι ακόμα καλύτερη και το αποδεικνύει σε κάθε ευκαιρία. Εξάλλου δεν είναι πολλά τα μοντέλα που ακόμα διαθέτουν «αργά».
Αέρινη στην άσφαλτο και με 0-100 σε 6,4 δλ
Η Mercedes G, αν κι επίσημα είναι off-road όχημα, στην άσφαλτο κινείται με ένα μεγαλειώδη τρόπο, άνετα και χωρίς περίεργες αναταράξεις. Ο εξακύλινδρος σε σειρά ντίζελ κινητήρας των 2,9 λίτρων είναι εκλεπτυσμένος, με καλλιεργημένους τρόπους και εντυπωσιακή δύναμη που φτάνει τους 330 ίππους και τα 700Nm ροπής.
Η ισχύς του μπορεί να κινήσει το μοντέλο των 2.489 κιλών εντυπωσιακά γρήγορα, επιτρέποντας να επιταχύνει από το 0 στα 100 χλμ./ώρα σε 6,4 δλ. και να έχει μια τελική που αγγίζει τα 210 χλμ./ώρα.
Πολυτελές εσωτερικό και συστήματα αποκλειστικά για off-road
Ο οδηγός κάθεται σε εξαιρετικά άνετα καθίσματα, ενώ η πολύ καλή ηχομόνωση δεν αφήνει τους εξωτερικούς θορύβους να ταράξουν τον εσωτερικό διάκοσμο. Από εκεί και πέρα το μοντέλο εφοδιάζεται με μια εξαιρετικά ολοκληρωμένη ομπρέλα τεχνολογίας για να αντιμετωπίζει χωρίς φόβο ακόμη και τα πιο δύσκολα εδάφη. Εξακολουθεί να είναι κατασκευασμένη σύμφωνα με το πρότυπο των οχημάτων εκτός δρόμου, με πλαίσιο τύπου σκάλας, άκαμπτο άξονα (τουλάχιστον πίσω), ανεξάρτητη ανάρτηση μπροστά, τετρακίνηση με «αργά», ειδικό off-road οδηγικό πρόγραμμα και τρία μπλοκέ διαφορικά.
Η G 400 οργώνει αβίαστα το έδαφος
Η πρώτη ταχύτητα του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων είναι κοντή, ενώ αν ο οδηγός επιλέξει το «αργό» τότε θα έχει στη διάθεση του μια πρώτη σχέση που ακουμπάει το 3:1 (πραγματικά κοντή δηλαδή) και δίνει τόση δύναμη στους τροχούς που μόνο η πρόσφυση των ελαστικών είναι ο περιοριστικός παράγοντας για να κατακτήσεις το μονοπάτι. Ακόμα και το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου πρόσφυσης είναι εξαιρετικά γρήγορο και συνεπές, προσφέροντας τα μέγιστα στους κακοτράχαλους δρόμους.
Αν τα πράγματα γίνουν πιο σοβαρά, συνήθως αρκεί η ενεργοποίηση του κεντρικού κλειδώματος για να συνεχίσει να κινείται το μοντέλο, ενώ το κλείδωμα του πίσω άξονα συνιστάται μόνο αν τα νεροφαγώματα είναι τόσο μεγάλα που το όχημα σπάνια πατάει και με τις τέσσερις ρόδες στο έδαφος. Το μπροστινό μπλοκέ διαφορικό θα χρειαστεί να επέμβει μόνο σε ακραίες συνθήκες, όπου απαιτείται αναρρίχηση σε βράχο ή κάτι αντίστοιχο. Ο αβίαστος τρόπος με τον οποίο η G οργώνει το έδαφος, ακλόνητος και σχεδόν ασταμάτητος, είναι πραγματικά εκπληκτικός.
Ένας γίγαντας σε όλους τους τομείς, δυστυχώς ακόμα και στην τιμή. Η Mercedes G ξεκινά από 212.400 ευρώ στην έκδοση 400 d και φτάνει τα 313.800 ευρώ στην κορυφαία έκδοση AMG G 63.
Συμπέρασμα
Πραγματικά η Mercedes G είναι ένα σπουδαίο μοντέλο. Διαθέτει αρκετή τεχνολογία, εξαιρετικές ικανότητές εκτός δρόμου, υποδειγματική οδηγική συμπεριφορά στην άσφαλτο και μια διαχρονική σχεδίαση. Αν και μπορεί να περάσει με ευκολία οποιαδήποτε εμπόδιο βρεθεί στο δρόμο της, το μονό που μπορεί να της ανακόψει την πορεία είναι η τιμή της.
Το βλέπεις να έρχεται από πίσω και … τρομάζεις
Θηρίο εκτός δρόμου, Supercar στην άσφαλτο και πολυτέλεια χωρίς άλλο εσωτερικό
Συνεχίζει να εντυπωσιάζει η Mercedes δημιουργώντας ένα μοντέλο για λίγους
Φαίνεται πως κερδίζει το παιχνίδι της LUXURY μάρκας, με τον ανταγωνισμό να σηκώνει τα χέρια.