Εκεί που η πολυτέλεια συναντά τις επιδόσεις. Η Mercedes S-Class ΑMG είναι το πιο ισχυρό πολυτελές sedan που κατασκεύασε ποτέ η εταιρεία, με τους 802 ίππους της να βγαίνουν από την ηδονική ένωση ενός V8 κινητήρα 4.000 κ. εκ και ενός Plug-In συστήματος. Την αγγίξαμε και καθίσαμε στο εσωτερικό της.
Πάνω από 1.400 Nm ροπής και 0-100 σε 3,3 δλ
Αφήνοντας στην άκρη την τιμή, οι πιθανοί αγοραστές θα έχουν στη διάθεση τους όλα τα πλεονεκτήματα που προσφέρει το Plug-In σύστημα, το οποίο είναι ίδιο με της GT 63 S E-Performance. Η άμεσα ψυχόμενη μπαταρία υψηλής απόδοσης, που η Mercedes την αποκαλεί «HPB» (High Performance Battery), έχει αυξημένη χωρητικότητα στα 13,1 kWh, με αποτέλεσμα η αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία να έχει ανέβει στα 33 χιλιόμετρα.
Εκτός από την όποια οικονομία καυσίμου προσφέρει το ρεύμα, ο ηλεκτροκινητήρας προσθέτει 190 ίππους στους 612 που βγάζει το τετράλιτρο V8 μοτέρ βενζίνης, εκτοξεύοντας την συνολική ισχύ στους 802 ίππους και τη ροπή στα 1.430Νm.
Τα εντυπωσιακά νούμερα αποτυπώνονται και στις επιδόσεις, με το 0-100 χλμ./ώρα να ολοκληρώνεται σε μόλις 3,3δλ, ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χ.α.ω. Εκπληκτικές τιμές, ειδικά αν αναλογιστείτε ότι το μοντέλο ζυγίζει 2.520 κιλά
Ακόμα καλύτερη στις στροφές
Επιπλέον, σύμφωνα με τη εταιρεία, η S-Class AMG έχει αναβαθμίσει ιδιαίτερα την οδική συμπεριφορά της στις στροφές. Η αναλογία βάρους έχει βελτιστοποιηθεί με την τοποθέτηση της μπαταρίας και του ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα, ενώ το αυτοματοποιημένο κιβώτιο ταχυτήτων δύο σχέσεων και το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης στο πίσω άξονα βοηθούν στην επιτάχυνση κατά την έξοδο από τις στροφές. Την υπόλοιπη μετάδοση της ισχύος αναλαμβάνει ένα αυτόματο κιβώτιο εννέα ταχυτήτων και η πλήρως μεταβαλλόμενη τετρακίνηση.
Εάν η μπαταρία εξαντληθεί κατά την οδήγηση, η ανάκτηση μπορεί να ρυθμιστεί σε τέσσερα επίπεδα. Στο υψηλότερο επίπεδο, υποτίθεται ότι θυμίζει την εμπειρία οδήγησης «με ένα πεντάλ» παρόμοια με εκείνη ενός πλήρως ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Ταυτόχρονα εφοδιάζεται με επτά οδηγικά mode: Electric, Comfort, Battery Hold, Sport, Sport+, Smooth και Individual, επιτρέποντας στον οδηγό να μπορεί να επέμβει στην απόκριση του κινητήρα, του κιβωτίου, του τιμονιού, να ρυθμίσει την απόσβεση της ανάρτησης και να διαφοροποιήσει ακόμη και τον ήχο της εξάτμισης.
Η εμπλοκή του ηλεκτροκινητήρα εξαρτάται από το εκάστοτε πρόγραμμα οδήγησης, ωστόσο μπορεί να δώσει την πλήρη ισχύ του ανά πάσα στιγμή σε οποιαδήποτε λειτουργία, αρκεί ο οδηγός να πατήσει τέρμα το γκάζι ώστε να γίνει kickdown.