Νέο Dacia Spring με 65 ίππους: Είναι κάτι άλλο εκτός από όχημα πόλης;
Διαβάστηκε από 6838 αναγνώστες - 13/6/2023
Μπορεί το αμιγώς ηλεκτρικό Dacia Spring των 44 ίππων να μην έφτασε ποτέ στη χώρα μας, αλλά πλέον εισάγεται με κάθε επισημότητα η νέα έκδοση με τους 65 ίππους που υπόσχεται καλύτερες επιδόσεις. Όμως πόσο το έχει αλλάξει η αυξημένη ισχύς του;
To Dacia Spring των 65 ίππων επίσημα στη χώρα μας
Ίσως να μην το έχεις δει πότε από κοντά, αλλά το Dacia Spring κατάφερε να βάλει την εταιρεία που βρίσκεται υπό τη σκέπη της Renault στον κόσμο της ηλεκτροκίνησης και ταυτόχρονα να προσφέρει στο καταναλωτικό κοινό ένα οικονομικό, τόσο σε τιμή όσο και σε κατανάλωση, αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Αν και είναι ήδη 2 χρόνια στους δρόμους, δεν ήρθε ποτέ επίσημα στην Ελλάδα και μέχρι στιγμής έκανε «καριέρα» στο εξωτερικό με πάνω από 110.000 πωλήσεις παρά τους 44 ίππους του.
Οι συνάδερφοι στην AutoBild το είχαν δοκιμάσει εξονυχιστικά και μάλιστα είχαν απορήσει πως με τόση μικρή ιπποδύναμη και με 0-100 χλμ./ώρα πάνω από 20 δλ είχε τέτοια επιτυχία, αλλά όπως φαίνεται οι επιδόσεις δεν απασχολούν τους νεοεισερχόμενους, στο κόσμο της ηλεκτροκίνησης, ιδιοκτήτες, με τη Dacia να αναφέρει ότι για το 93% του συνόλου των αγοραστών το Spring είναι το πρώτο τους ηλεκτρικό αυτοκίνητο
Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »
...>>>Συνεχίστε το άρθρο
Πιο γρήγορο κατά την εκκίνηση το Dacia Spring των 65 ίππων
Τώρα λοιπόν ήρθε η έκδοση με τους 65 ίππους, με την εταιρεία να αναφέρει με κάποια υπερηφάνεια ότι το ισχυρό Dacia Spring επιταχύνει από τα 0 στα 50 χλμ./ώρα σε μόλις 3,9 δλ. αντί για τα 5,8 δλ. του «μικρού» μοντέλου, το οποίο είναι σίγουρο αξιοσημείωτο. Επίσης μπορεί να μην βάζει φωτιά στο δρόμο, αλλά πλέον δεν υπάρχει η κάπως περίεργη απροθυμία κατά την εκκίνηση όπως συνέβαινε με την μικρότερη έκδοση. Αυτό, εκτός από την αύξηση της ιπποδύναμης, μπορεί να οφείλεται στο γεγονός ότι η Dacia άλλαξε και το σύστημα μετάδοσης κατά την μερική ανανέωση του μοντέλου.
Σε υψηλότερες ταχύτητες, το Spring εξακολουθεί να δυσκολεύεται.
Πάρα την αύξηση της ισχύος συνεχίζει να είναι «άδειο» στις υψηλές ταχύτητες, παρόλο που η Dacia υπόσχεται καλύτερες επιδόσεις. Σίγουρα τα θεωρητικά 13,7 δλ. για το 0-100 μοιάζουν εντυπωσιακά σε σχέση με την αδύναμη έκδοση, αλλά στην πρώτη προσπάθεια των συναδέρφων της AutoBild με χρονόμετρο χεριού χρειάστηκε λίγο παραπάνω από 17 δλ. για τα πρώτα 100 χλμ./ώρα.(σύντομα θα μετρηθεί και με σύγχρονα όργανα). Πάντως σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις τους και τα 13,5 δλ. για το 80-120 (26,2 δλ. για την 44αρα έκδοση) μοιάζουν αρκετά αισιόδοξα, ενώ η τελική του Dacia Spring των 65 ίππων ακουμπάει τα 125 χ.α.ω..
Πάντως το γεγονός ότι η εταιρεία έχει επανασχεδιάσει το πλαίσιο και το σύστημα διεύθυνσης κάνει τη μεγαλύτερη διαφορά στους επαρχιακούς δρόμους και στους αυτοκινητόδρομους. Το τιμόνι είναι πλέον πιο άμεσο, με καλύτερη αίσθηση και έχει πιο γρήγορη επαναφορά, ενώ τα πιο σφικτά αμορτισέρ εμπνέουν περισσότερη εμπιστοσύνη, κάτι που έχει θετικό αντίκτυπο στην οδηγική εμπειρία.