Οδηγήσαμε το Rimac Nevera των 2.38 εκ. ευρώ!
18/5/2023
1.914 ίπποι, 2.360 Nm ροπή, 100-200 χλμ./ώρα σε 2,59 δευτερόλεπτα! Τα νούμερα του Rimac Nevera ζαλίζουν, αλλά πώς είναι να οδηγείς το πιο γρήγορο ηλεκτρικό αυτοκίνητο στον κόσμο; Βρεθήκαμε στο αριστερό εργοστασιακό bucket και σας το παρουσιάζουμε!
Rimac Nevera: Το γρηγορότερο ηλεκτρικό στον κόσμο!
Είναι πολύ περίεργο το συναίσθημα κάτω από το δεξί πόδι σου να περιμένουν 1.914 ίπποι να ξεχυθούν στην άσφαλτο. Είναι ουσιαστικά η συνολική ιπποδύναμη τριών Porsche 911 Turbo S και μάλιστα με την εκτόνωση της δύναμης να είναι άμεση, αφού μιλάμε για ένα αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. To Rimac Nevera δεν είναι μόνο από τα δυνατότερα οχήματα που έχουμε οδηγήσει ποτέ, αλλά είναι και το ταχύτερο ηλεκτρικό όχημα παραγωγής, αφού η τελική του αγγίζει τα 412 χ.α.ω, αφήνοντας πίσω ακόμα και τη Bugatti Veyron. Τα χεριά μας ιδρώνουν πριν ξεκινήσουμε τη δοκιμή, δεν είναι και ότι πιο συνηθισμένο να οδηγούμε ένα όχημα που κοστίζει πάνω από 2 εκατομμύρια ευρώ και ειδικά σε δημόσιους δρόμους.
Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »
...>>>Συνεχίστε το άρθρο
Προσωπικό αυτοκίνητο του Nico Rosberg
Για όσους δεν γνωρίζουν η Rimac είναι μια κροατική εταιρεία που δημιουργήθηκε το 2009 από τον τότε 21χρονο Mate Rimac και σαν αρχικό στόχο είχε την δημιουργία ηλεκτρικών supercar. To πρώτο της όχημα ήταν το Concept_One με ισχύ 1.200 ίππων, αλλά μετά από 8 αντίτυπα που κατασκεύασε, η εταιρία παρουσίασε οικονομικό πρόβλημα. Ο ιδρυτής δεν πτοήθηκε και έτσι γεννήθηκε η Rimac Technology, που ασχολείται με την ανάπτυξη της τεχνολογίας των μπαταριών και πλέον προμηθεύει αρκετές μάρκες, όπως η Hyundai και η Aston Martin. H κίνηση αυτή έσωσε την αυτοκινητοβιομηχανία και το 2018 στη Γενεύη παρουσίασε το πρωτότυπο C_Two που ο στόχος του ήταν να γίνει το ταχύτερό ηλεκτρικό αυτοκίνητο στο κόσμο.
Το Rimac Nevera είναι ο άμεσος απόγονος του και για να πατήσει στο δρόμο χρειάστηκαν πάνω από 1,6 εκατομμύρια ώρες εργασίας για την ανάπτυξη του, ενώ από τα 18 πρωτότυπα που κατασκευάστηκαν στο χέρι, τα 11 καταστράφηκαν σε δοκιμές σύγκρουσης. Όμως όλη η προσπάθεια άξιζε με το παραπάνω, αφού το Nevera ουσιαστικά δημιούργησε την κατηγορία των πλήρως ηλεκτρικών υπεραυτοκίνητων και μάλιστα η αξία του έχει ήδη αναγνωριστεί από το σύνολο της αυτοκινητοβιομηχανίας. Μέχρι στιγμής έχουν παραγγελθεί 150 αντίτυπα, έχουν παραδοθεί τα 20, ενώ το Nevera με τον κωδικό αριθμό 001 οδηγείται από τον παγκόσμιο πρωταθλητή της Formula 1, Nico Rosberg.
Πιο άκαμπτο ακόμα και από αγωνιστικά
Το Rimac Nevera ίσως δεν είναι τόσο εντυπωσιακό όσο ένα Pagani ή Koenigness, αφού είναι πιο μαζεμένο σε διαστάσεις (4,75 μ. μήκος, 1.21 ύψος) και σίγουρα το χρώμα του αυτοκινήτου δοκιμής δεν χτυπάει στο μάτι από μακρυά, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα κάνει τους περαστικούς να σταματήσουν να το χαζέψουν ή τους οδηγούς των άλλων αυτοκίνητων να γυρίσουν απότομα τα κεφαλιά τους, ακόμα κι αν δεν ξέρουν τι είναι αυτό που βλέπουν.
Ωστόσο κάτω από το ανθρακονημάτινο αμάξωμα, τα πράγματα είναι αρκετά πιο ενδιαφέροντα. Το πλαίσιο που είναι και αυτό φτιαγμένο από ανθρακόνημα ζυγίζει μόλις 186 κιλά και προσφέρει στρεπτική ακαμψία 70.000Nm, μεγαλύτερη και από τα σημερινά αγωνιστικά του Le Mans Prototype, με την μπαταρία των 120kWh να είναι τοποθετημένη σε σχήμα Τ στο κεντρικό τούνελ πίσω από τα καθίσματα, ώστε να αυξάνει κατά 37% επιπλέον την ακαμψία.