autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Οδηγούμε  στα χιόνια το πρωτότυπο της ηλεκτρικής Mercedes GLC
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Οδηγούμε στα χιόνια το πρωτότυπο της ηλεκτρικής Mercedes GLC

5/3/2025

Έρχεται με 489 ίππους και μπαταρία 94,5 kWh
Υπόσχεται αυτονομία που ξεπερνά τα 700 χιλιόμετρα και ταχύτητα φόρτισης έως και 320 kW
Μεγαλώνει σε χώρους, χάρη στο μεγαλύτερο μεταξόνιο
Παγκόσμια πρεμιέρα τον Σεπτέμβριο, οι πωλήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν μετά από ένα χρόνο

Έρχεται με 489 ίππους και μπαταρία 94,5 kWh

Η Mercedes-Benz ετοιμάζεται να παρουσιάσει μία δυναμική προσθήκη στην αγορά των ηλεκτρικών SUV με την αναμενόμενη κυκλοφορία της ηλεκτρικής GLC την άνοιξη του 2026. Με την διακοπή παραγωγής της EQC να έχει ανακοινωθεί από το καλοκαίρι και την GLC να αποτελεί για αρκετά χρόνια το best seller της εταιρείας, ο πήχης είναι ήδη αρκετά υψηλά για το νέο μοντέλο και η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία δεν έχει μεγάλα περιθώρια για λάθη. Χρησιμοποιώντας μια εντελώς νέα αρχιτεκτονική αποκλειστικά σχεδιασμένη για ηλεκτρικά οχήματα, η νέα GLC «powered by EQ Technology» υπόσχεται να ξεπεράσει τον προκάτοχό της σε κάθε τομέα. Σε αντίθεση με την EQC που βασίστηκε σε πλατφόρμα κινητήρων εσωτερικής καύσης, η νέα ηλεκτρική GLC θα διαθέτει τεχνολογία ανώτερη από την οικογένεια MMA της νέας CLA και άλλων μοντέλων, με συνολική ισχύ που θα φτάνει τους 489 ίππους και μπαταρία χωρητικότητας 94,5 kWh.

Υπόσχεται αυτονομία που ξεπερνά τα 700 χιλιόμετρα και ταχύτητα φόρτισης έως και 320 kW

Σύμφωνα με τον Drummond Jacoy, επικεφαλής μηχανικό του project, η νέα ηλεκτρική GLC υπόσχεται να προσφέρει αυτονομία τουλάχιστον 650 χιλιομέτρων, με πιθανότητες να φτάσει ακόμα και τα 700 χιλιόμετρα υπό ιδανικές συνθήκες. Ωστόσο, ακόμα και σε χειμερινές συνθήκες το όχημα κατάφερε να εμφανίσει αυτονομία 636 χιλιομέτρων στον υπολογιστή ταξιδιού. Η μπαταρία των 800 volt επιτρέπει εντυπωσιακές ταχύτητες φόρτισης που μπορούν να φτάσουν τα 320 kW, σχεδόν τριπλάσια ισχύ από την EQC, επιτρέποντας στο όχημα να κερδίσει περίπου 400 χιλιόμετρα αυτονομίας με μόλις 15 λεπτά φόρτισης. Το σύστημα μετάδοσης περιλαμβάνει κιβώτιο δύο ταχυτήτων στον πίσω κινητήρα, εξασφαλίζοντας τόσο δυνατή επιτάχυνση όσο και οικονομία στην κατανάλωση σε υψηλές ταχύτητες στον αυτοκινητόδρομο. Επιπλέον, η κορυφαία έκδοση θα διαθέτει αερανάρτηση για άνετη οδήγηση, σύστημα διεύθυνσης πίσω τροχών για μεγαλύτερη ευελιξία και φυσικά τετρακίνηση για αυξημένη πρόσφυση σε δύσκολες συνθήκες.

Μεγαλώνει σε χώρους, χάρη στο μεγαλύτερο μεταξόνιο

Η Mercedes δεν έκανε συμβιβασμούς στην πρακτικότητα και την άνεση της νέας ηλεκτρικής GLC. Με αυξημένο μεταξόνιο κατά μερικά εκατοστά, προσφέρει άνετους χώρους για τους επιβάτες και ευχάριστη αίσθηση ευρυχωρίας, ιδιαίτερα κάτω από τη μεγάλη πανοραμική οροφή. Ο χώρος αποσκευών είναι εντυπωσιακά μεγάλος με βαθύ πάτωμα, ενώ προστίθεται και ένας επιπλέον αποθηκευτικός χώρος στο εμπρός μέρος κάτω από το καπό. Όσον αφορά την εσωτερική και εξωτερική σχεδίαση, αναμένεται να δούμε ένα αεροδυναμικό αμάξωμα με λεπτομέρειες υψηλής αισθητικής και μεγάλες οθόνες στο εσωτερικό που προσφέρουν ακόμα περισσότερες λειτουργίες από αυτές της CLA, καθώς όπως αναφέρει ο αρχιμηχανικός, «βρισκόμαστε σε διαφορετική κατηγορία και πρέπει να ικανοποιήσουμε διαφορετικές απαιτήσεις».

Παγκόσμια πρεμιέρα τον Σεπτέμβριο, οι πωλήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν μετά από ένα χρόνο

Η Mercedes-Benz επέλεξε μια πολύπλοκη αλλά ασφαλή στρατηγική για την πιο σημαντική κατηγορία της. Με την παράλληλη διάθεση τόσο συμβατικών όσο και ηλεκτρικών εκδόσεων της GLC, η εταιρεία παραμένει ευέλικτη και συνεχίζει να προσφέρει στους πελάτες της μία εκτεταμένη γκάμα επιλογών. Ενώ η τιμολόγηση δεν έχει ανακοινωθεί επίσημα, καθώς η παγκόσμια πρεμιέρα προγραμματίζεται για τον Σεπτέμβριο και οι πωλήσεις θα ξεκινήσουν μετά από ένα χρόνο, ο Jacoy υπαινίσσεται ότι η τιμή θα είναι ανταγωνιστική με τις εκδόσεις εσωτερικής καύσης.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις

LEASING
HYUNDAI