Cupra Leon Sportstourer 1.5 eTSI: Aλλη εμφάνιση, ίδια αθλητική αίσθηση
21/3/2023
Μπορεί να έχει τα ατού ενός station wagon, αλλά το Cupra Leon Sportstourer συνεχίζει να σε κερδίζει και με την οδική συμπεριφορά του και τα γνωστά πλεονεκτήματα της ισπανικής εταιρείας. Το οδηγήσαμε και γράφουμε τις πρώτες μας εντυπώσεις.
Όπως και να το κάνεις, το Cupra Leon Sportstourer έχει μια macho εμφάνιση, που αντιπροσωπεύει στο 100% την ισπανική καταγωγή και το μεσογειακό του ταπεραμέντο. Τονισμένες λεπτομέρειες, μάσκα κράχτης, επιβλητικές διαστάσεις και τεράστιες ζάντες συνθέτουν την εικόνα του μοντέλου. Κάτω από το καπό του αυτοκινήτου δοκιμής βρίσκεται ο γνωστός 1.500αρης βενζινοκινητήρας των 150 ίππων με υβριδική υποβοήθηση, ενώ η δύναμη μεταφέρεται στους μπροστινούς τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβώτιου διπλού συμπλέκτη.
Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »
...>>>Συνεχίστε το άρθρο
Mininal σχεδίαση και κρυμμένα κουμπιά
Στο Cupra η θέση οδήγησης είναι πιο χαμηλά από το Seat, τα καθίσματα προσανατολισμένα στην άνεση και ο εσωτερικός φωτισμός δίνει μια πιο πολυτελή αίσθηση. Όπως και στα περισσότερα μοντέλα του ομίλου, τα φυσικά κουμπιά είναι είδος προς εξαφάνιση και τα περισσότερα γίνονται μέσω της οθόνης ή των touch διακοπτών. Δυστυχώς αρκετές σημαντικές και καθημερινά αναγκαίες λειτουργίες είναι τόσο για βαθιά κρυμμένες μέσα στο menu, που θέλει αρκετή συνήθεια για να τις βρίσκεις γρήγορα, ενώ δεν υπάρχει ούτε η δυνατότητα συντομεύσεων. Ευτυχώς την κατάσταση σώζει ο φωνητικός έλεγχος, που απαντάει στο «Hola, hola» και διευκολύνει αρκετά κατά τη διάρκεια της οδήγησης.
Το 48 βολτ σύστημα σύμμαχος στην ομαλή λειτουργία
Όπως στην κορυφαία έκδοση VZ των 390 ίππων του Cupra Formentor, έτσι και εδώ ο οδηγός μπορεί να «φέρει» στην οθόνη οργάνων ενδιαφέρουσες πληροφορίες, όπως χρονόμετρο, ένδειξη θερμοκρασίας του κιβωτίου ταχυτήτων και σύστημα μέτρησης των G που δέχεται.
Στο πάτημα της μίζας, το λυκόμορφο πρόβατο παίρνει μπρος με έναν μη θεαματικό αλλά καλλιεργημένο τρόπο. Η 48 βολτ υποβοήθηση καλύπτει πλήρως τα τελευταία υπολείμματα της σπασμωδικότητας του αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη που κάποτε ήταν η πιο χτυπητή αδυναμία του. Τo DSG στα καλύτερα του.