Το DS 9 είναι ο γαλλικός αντίπαλος της E-Class και θέλει να διεκδικήσει τα δικά του μερίδια στην αγορά. Tην εμφάνιση την έχει και το εσωτερικό είναι κάτι παραπάνω από ευπαρουσίαστο. Όμως είναι αρκετά για να ξεχωρίσει;
Sic εμφάνιση με δυναμικά στοιχεία για το DS 9
Εξωτερικά, το DS 9 μπορεί πραγματικά να κάνει τη διαφορά. Το μακρύ μυώδες καπό με τη λωρίδα χρωμίου και οι προβολείς LED με τα κάθετα φώτα ημέρας προσθέτουν δυναμισμό και κομψότητα στο μπροστινό μέρος. Ταυτόχρονα η σιλουέτα του που μοιάζει με κουπέ, οι ζάντες 21 ιντσών και οι αναδιπλούμενες χειρολαβές των πορτών προσθέτουν μοντέρνο σχεδιασμό και σπορ χαρακτήρα.
Πίσω, τα στενά φώτα σε μοτίβο κηρήθρας δένουν αρμονικά με τα φώτα θέσης που υπάρχουν στις πίσω κολόνες, προσφέροντας την απαραίτητη πινελιά πολυτέλειας και μοναδικότητας.
Premium το εσωτερικό του DS 9
Η καμπίνα του DS 9 φωνάζει τη premium καταγωγή της και δίνει τον τόνο υπερβολής που χρειάζεται μέσω των διακοπτών των παραθύρων, του κεντρικού κλειδώματος και του ηλεκτρικού χειρόφρενου που είναι τοποθετημένα στη κεντρική κονσόλα και θυμίζουν θραύσματα διαμαντιού. Η πολυτελής εικόνα του ταμπλό συμπληρώνεται από ένα αναλογικό ρολόι B.R.M., το οποίο αναδύεται από μέσα του όταν ξεκινάει ο κινητήρας και τις περσίδες των αεραγωγών που είναι διακοσμημένες με κουκίδες χρωμίου.
Όλα είναι διαφορετικά σε σχέση με αυτά που ξέρετε από τα «κανονικά» αυτοκίνητα. Ωστόσο, αυτή η «υπερβολή» μπορεί να σου σπάει τα νεύρα όταν πρέπει να ψάξεις για κουμπιά ή διακόπτες, όπως αυτόν για τη ρύθμιση των εξωτερικών καθρεπτών. Πάντως με μια πιο προσεκτική ματιά, όλα φαίνονται βελούδινα και έντεχνα φτιαγμένα, υποστηρίζοντας τη premium φιλοσοφία της DS.
Έντονα τα στοιχεία από το Peugeot 508
Ο οδηγός του DS 9 με μια πιο προσεχτική ματιά θα ανακαλύψει ομοιότητες με το «αδελφικό» Peugeot 508. Το DS 9 δεν δανείζεται μόνο τους διακόπτες στο τιμόνι, αλλά και τις δύο οθόνες 12 ιντσών με τη συγκεχυμένη δομή του μενού και τα παιχνιδιάρικα γραφικά, αφού πρώτα εμφανίζεται ένα περιστρεφόμενο πρίσμα και στη συνέχεια οι πληροφορίες. Αυτό μπορεί να είναι φαντεζί, αλλά πραγματικά δεν έχει καμία σκοπιμότητα.
Επίσης το DS 9 E-Tense 4x4 ως Plug-In υβριδικό δεν υπόσχεται μόνο σύντομες ηλεκτρικές διαδρομές, αλλά και αξιοπρεπείς επιδόσεις χάρη στους 360 ίππους του. Το σύστημα κίνησης αποτελείται από ένα τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 200 ίππων, δύο ηλεκτρικά μοτέρ 110 ίππων που είναι ενσωματωμένα στο κιβώτιο ταχυτήτων και έναν ηλεκτροκινητήρα 113 ίππων στον πίσω άξονα.