Οδηγούμε το νέο Renault Zoe για 212 χιλιόμετρα. Η Γαλλική βιομηχανία έχει κάνει πιο μοντέρνο το ηλεκτροκίνητό της. Ο κινητήρας και η μπαταρία είναι ισχυρότερα και το εσωτερικό πιο όμορφο.
Επειτα από 212 km στις επαρχιακές οδούς, σε διάφορες ανωφέρειες και μικρές πόλεις, ο υπολογιστής ταξιδιού του νέου Renault Zoe μας μεταφέρει το εξής μήνυμα: «Υπόλοιπο 137 km». Και το παλιότερο άγχος για την αυτονομία; Δεν υφίσταται πλέον. Πώς επετεύχθη αυτή η πρόοδος; Χάρη στην επιπλέον σχέση B του κιβωτίου ταχυτήτων, με την οποία η επιβράδυνση όταν γίνεται, είναι πιο έντονη, και έτσι η μπαταρία επαναφορτίζεται με περισσότερη ενέργεια.
Σ αυτό το σημείο ακολουθεί το δεύτερο, μεγάλο “Β”: Η... bαταρία, που είναι τοποθετημένη στο πάτωμα του αυτοκινήτου και αποθηκεύει έως και 52 kWh. Έτσι, το νέο Renault Zoe γίνεται όλο και πιο ώριμο και σε επίπεδο καθημερινής χρήσης τόσο βολικό, όσο ένα βενζινοκίνητο μοντέλο.