Οδηγούμε αποκλειστικά το νέο Subaru Forester 2.0 e-Boxer
Διαβάστηκε από 26880 αναγνώστες - 5/11/2019
Το νέο Subaru Forester είναι χτισμένo πάνω σε μια νέα πλατφόρμα, που διαθέτει περισσότερο χώρο και προσφέρεται αποκλειστικά με υβριδικό κινητήρα βενζίνης. Ο σχεδιασμός παραμένει πιστός στο διακριτικό στυλ, ταξιδεύετε πιο ήσυχα και με περισσότερο χώρο στο πίσω μέρος, ενώ ο ηλεκτρικός μπόξερ ρολάρει καλά.
Πάνω απ όλα, όπως έχουν ανακαλύψει οι υπεύθυνοι του τεχνικού τμήματος της Subaru, το σύστημα αυτό βρίσκεται κάπου ανάμεσα στα απλά ήπια υβριδικά που κινούνται με ιμάντα και τις πλήρεις υβριδικές κατασκευές με επαναφορτιζόμενες μπαταρίες. Οι Ιάπωνες το ονόμασαν e-Boxer. Στην ουσία πρόκειται για ένα κινητήρα ισχύος 12,3 kW, ο οποίος ενσωματώθηκε στη μετάδοση CVT. Παρόλα αυτά, χρειάστηκε μια νέα πλατφόρμα για να φιλοξενήσει τις μπαταρίες και τον απαραίτητο προστατευτικό εξοπλισμό τους. Μετά από το Legacy και το Outback τώρα ήρθε η σειρά και για το νέο Subaru Forester να το φορέσει. Εκτός από την υβριδοποίηση, η πέμπτη γενιά του Forester διαθέτει μεγαλύτερη ακαμψία και καλύτερη οδική συμπεριφορά. Παρότι υποστρέφει λιγότερο, παραμένει ευγενικό και ελαφρύ στις αντιδράσεις του, απορροφώντας κατάλληλα τις ανωμαλίες του οδοστρώματος.
Αυτό ισχύει και για τη χρήση εκτός δρόμου, κάτι σημαντικό για τους αγοραστές της Subaru. Επίσης διαθέτει αρκετή απόσταση από το έδαφος, μια ισορροπημένη και ευαίσθητη τετρακίνηση και σύστημα πρόσφυσης με δύο προγράμματα οδήγησης εκτός δρόμου. Εδώ βοηθάει και ο ηλεκτροκινητήρας δίνοντας μεγαλύτερη ώθηση κατά την εκκίνηση. Στο δρόμο, οι κινητήρες συνεργάζονται άψογα με την συνεχώς μεταβαλλόμενη μετάδοση έχοντας γρήγορες αντιδράσεις, είτε οδηγείτε ήσυχα είτε αλλάζετε με χειροκίνητο ταχύτητες στο επτατάχυτο κιβώτιο.