6 φωτογραφίες »

Οδηγούμε τη νέα Alfa Romeo Stelvio και Giulia

Διαβάστηκε από 102938 αναγνώστες - 14/9/2020

Δύο δυναμικοί τύποι από την Ιταλία! Ακριβείς στο ραντεβού τους με το καλοκαίρι οι Alfa Romeo Giulia και Alfa Romeo Stelvio ανανεώνονται. Τους γνωρίζουμε από κοντά μέσω των εκδόσεων Quadrifoglio των 510 PS…

 
 
Σύμφωνα με μελέτες, μόνο ένα στα 5.000 τριφύλλια έχει τέσσερα φύλλα. Η λέξη "Quadrifoglio" είναι ιταλική και σημαίνει «τετράφυλλο τριφύλλι» ή και «τυχερό τριφύλλι». Σαφώς θα μπορούσαμε να μαντέψουμε γιατί ένα τριφύλλι, όπως αυτό, τοποθετείται στα φτερά των κορυφαίων εκδόσεων των Giulia και Stelvio. Και το βλέπετε ήδη: ήμασταν στη φύση με τη λιμουζίνα και το SUV των συνολικά 1.020 PS.  

Την περασμένη χρονιά η Alfa Romeo πούλησε στη Γερμανία 260 Stelvio Quadrifoglio και 208 μοντέλα της Giulia με 510 PS. Πραγματικά λίγα αυτοκίνητα. Αλλά ταυτόχρονα, και πολλά, αν θεωρήσουμε ότι οι Ιταλοί έφεραν στη Γερμανία μόνο 2.164 Stelvio και 1.172 Giulia συνολικά. Ανεξάρτητα απ όλα αυτά, το καύσιμο στροβιλίζεται τώρα μέσα σε V6 κινητήρες, ενώ από τις απολήξεις τεσσάρων τελικών εξατμίσεων στο πίσω μέρος κάθε Alfa ακούγεται ένας τόσο υπέροχα βραχνός ήχος! Ας ασχοληθούμε, λοιπόν, με το model year 2020.


 
Επειδή η Alfa έχει προσθέσει σε αυτήν την τρομερή συνταγή γευστικότατα καρυκεύματα! Αυτό λέγεται «αναβάθμιση προϊόντος», ίσως και «φροντίδα μοντέλου». Γιατί, έως τον όρο "facelift" υπάρχει μεγάλη απόσταση ακόμη. Πάντως, την περισσότερη ουσία έχουν τρεις σημαντικές καινοτομίες.

ΠΡΩΤΟΝ: Kαι τα δύο μοντέλα διαθέτουν πλέον ένα μεγάλο αριθμό συστημάτων υποβοήθησης, όπως, για παράδειγμα, «ενεργής διατήρησης λωρίδων», «ελέγχου τυφλού σημείου», «προειδοποίησης κυκλοφοριακής συμφόρησης» και «προειδοποίησης κόπωσης». Έτσι, υφίσταται ήδη κάθε υποστήριξη για το επίπεδο 2 της αυτόνομης οδήγησης.

ΔΕΥΤΕΡΟΝ: Oι Ιταλοί αναβάθμισαν το εσωτερικό, με την τοποθέτηση μιας θήκης για το κλειδί στην κεντρική κονσόλα και πίσω από αυτό τη δημιουργία μιας θήκης, αξίας 350 ευρώ, για επαγωγική φόρτιση smartphone.



ΤΡΙΤΟΝ: Υπάρχουν νέα στοιχεία από το μέτωπο των πολυμέσων. Οι Alfisti, όπως το λανσάρισε η BMW το 1999, ξεκίνησαν από το ντεμπούτο της Giulia το 2016 και του Stelvio ένα χρόνο αργότερα με τον πιεζο-περιστροφικό διακόπτη, αλλά δυστυχώς όχι και στους διακόπτες ταχείας κλήσης για τηλέφωνο, το σύστημα πλοήγησης και το ραδιόφωνο για τον άμεσο έλεγχο όλων. Τώρα μπορείτε, όμως, να αγγίξετε την οθόνη. Ωστόσο, η οθόνη των 8,8 ιντσών είναι μικρή ακόμη. Και δυστυχώς, κάθε smartphone -ακόμα και χαμηλής ποιότητας- έχει σήμερα καλύτερη ανάλυση οθόνης σε σχέση με αυτήν της Alfa.

Αλλά ξέρετε κάτι; ΤΟ ΝΑ ΑΓΑΠΑΣ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΓΧΩΡΕΙΣ! Επειδή υπάρχουν δύο σπινθηροβόλα κόκκινα αυτοκίνητα (το χρώμα "Rosso Competizione" κοστίζει στη Γερμανία επιπλέον 2.800 ευρώ). Και θέλουν να κινηθούν.
 
 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει