GTI από την BMW; Η εταιρεία από το Μόναχο θέλει απλώς να συμμετάσχει στο παιχνίδι των Ford Focus ST κ.τ.λ. και γι αυτό ετοίμασαν την 128ti. Την οδηγούμε στο Nürburgring!
Η Bmw αποφάσισε να διεκδικήσει ότι της αναλογεί από την… πίτα των πωλήσεων των σπορτίφ εκδόσεων της μικρομεσαίας κατηγορίας. Στο κάτω κάτω μέχρι πριν από λίγα χρόνια δεν είχαν καν εκπρόσωπο σε αυτήν την κλάση, κάτι που άλλαξε το 2004 με το λανσάρισμα της Σειράς 1.
Τίθεται, όμως, το ερώτημα: παρέχει η σύγχρονη γενιά της Σειράς 1 οδηγική απόλαυση; Ας γυρίσουμε, όμως, το ρολόι του χρόνου λίγο πιο πίσω: Στις αρχές του 2019, η BMW παρουσίασε τη νεώτερη Σειρά 1, που βασίζεται στην πλατφόρμα UKL2 για προσθιοκίνητα μοντέλα.
Οι φανατικοί φίλοι της BMW βρέθηκαν εκτός εαυτού και αναρωτιόνταν πώς μπόρεσε η αγαπημένη τους φίρμα να απαρνηθεί τη μετάδοση της κίνησης στους πίσω τροχούς, το μοναδικό σημείο, άλλωστε, που έκανε τα αυτοκίνητά της να ξεχωρίζουν, αλλά και να σημειώνουν καλές πωλήσεις. Και τελικά, οι θαυμαστές των Βαυαρών δικαιώθηκαν εν μέρει, μιας και η M135i xDrive δεν τους ενθουσίασε, όπως και εμάς άλλωστε. Από πλευράς εμφάνισης όλα είναι εντάξει, σε αντίθεση με τους τομείς της οδηγικής απόλαυσης και των συναισθημάτων, που προκαλούνται, που δεν θυμίζουν την εξακύλινδρη M135i, που μας άρεσε πολύ.
Οι υπεύθυνοι εξέλιξης στην BMW έπρεπε να καθίσουν ξανά στο τραπέζι, αφού είχαν τον τολμηρό στόχο της εξέλιξης ενός προσιτού, σπορ μικρομεσαίου για την κατηγορία των GTI, την "128ti". Η προσθήκη "ti" έχει κάτι το… εκρηκτικό, προκύπτει από τον ιταλόφωνο όρο "turismo internazionale", που στο παρελθόν αποτελούσε και σύμβολο των BMW με άφθονο ταμπεραμέντο. Μην πάτε πάρα πολύ πίσω, θυμηθείτε απλά την 2002 ti. Πόσο όμως διαφέρει το ιδιαίτερο μοντέλο από τις υπόλοιπες εκδόσεις της Σειράς 1; Όχι πολύ από ένα χαρακτηριστικό GTI, καθώς διαθέτει παντού κόκκινες γραμμές, μαύρους προβολείς και ειδική σχεδίαση ζαντών.