Αποκλειστικό: Οδηγούμε τη νέα Alfa Romeo Guilia
Διαβάστηκε από 9965 αναγνώστες - 19/5/2023
Με ένα mini botox στο τομέα της εμφάνισης και με τεχνολογία του σήμερα, η ανανεωμένη νέα Alfa Romeo Giulia δείχνει ότι έχει ψωμιά ακόμα και μας θυμίζει ότι η διασκέδαση δεν πέθανε! Την οδηγήσαμε και έχουμε τις πρώτες εντυπώσεις.
Από τα τελευταία αυτοκίνητα που μιλάνε κατευθείαν στη ψυχή
Το όνομα και μόνο είναι ικανό να την κάνει να την ερωτευτείς. Giulia, όχι κάποιος βαρετός κωδικός ή ένα κουλό προσωνύμιο, αλλά ένα γυναικείο όνομα που θα μπορούσε να είναι η κοπέλα σου, η γυναίκα σου, το άλλο σου μισό. Μάλιστα στην περίπτωση του ιταλικού σεντάν συνοδεύεται με στοιχεία που τείνουν προς εξαφάνιση και υπάρχουν σπάνια σε νέα μοντέλα.
Η Alfa Romeo Giulia μας συστήθηκε πρώτη φορά το 2016, ανανεώθηκε το 2020 και τώρα ξαναπέρασε το γραφείο σχεδιασμού για δεύτερη φόρα. Σύμφωνα με πληροφορίες από την Ιταλία, το μεσαίο sedan θα παράγεται μέχρι και το 2027, τη χρονολογία δηλαδή που η Alfa Romeo θέλει να γίνει κλιματικά ουδέτερη και λογικά θα αντικατασταθεί από κάποιο ηλεκτρικό μοντέλο.
Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »
...>>>Συνεχίστε το άρθρο
Ελαφρώς φρεσκαρισμένη οπτικά και τεχνολογικά η νέα Alfa Romeo Giulia
Μέχρι τότε όμως έχουμε καιρό. Το θέμα τώρα είναι σε τι διαφέρει το facelift μοντέλο από τον προκάτοχο του. Στην νέα Giulia συναντάμε μερικά νέα οπτικά στοιχεία, όπως τους λεπτούς Full LED Matrix 3+3 προσαρμοσμένους προβολείς που θυμίζουν παλιότερα θρυλικά μοντέλα και μια ελαφρώς τροποποιημένη μάσκα, ενώ βρίσκουμε και κάποιες καινούργιες τεχνολογικές λειτουργίες όπως τον ψηφιακό πίνακα οργάνων με επιλέξιμα γραφικά και τη δυνατότητα ενημέρωσης του λογισμικού online. Εδώ οι εμπαθείς θα πούμε: «Μα καλά αξίζουν τόσο πολύ αυτές οι διαφορές, για να ασχοληθεί κάποιος μαζί της σαν να είναι νέο μοντέλο;» Ίσως όχι αν την δεις σταματημένη, αλλά αν την οδηγήσεις σίγουρα.
Θυμίζει εποχές γνήσιας απόλαυσης η Alfa Romeo Giulia
Με λίγα λόγια, η οδήγηση της Giulia είναι σαν να γυρνάς πίσω στο χρόνο στον παλιό καλό καιρό, όταν σημασία είχαν οι ίντσες των ζαντών και όχι της οθόνης, όταν ακόμα μιλούσαμε για το θόρυβο της εξάτμισης και όχι για τις φωνητικές εντολές. Ακόμα και κάτω από το καπό τα πράγματα είναι ρομαντικά, όπου φωλιάζει ο τετρακύλινδρος κινητήρας βενζίνης 280 ίππων ή ο turbo diesel των 210 ίππων, με την κίνηση να περνάει πάντα στους πίσω τροχούς μέσω του χειρουργικά ρυθμισμένου και γρήγορου αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων της ZF.
Στα χέρια μας είναι η έκδοση «Competizione», που μας υποδέχεται στα καλοσχεδιασμένα αλλά όχι δυσάρεστα σφιχτά σπορ καθίσματα της, τα οποία είναι ντυμένα με μαύρο δέρμα που «σπάνε» οι κόκκινες ραφές. Το κουμπί ανάφλεξης βρίσκεται αριστερά, πάνω στο τιμόνι και στο πάτημα του ακούς το τετρακύλινδρο κινητήρα να βρυχάται, με την εξάτμιση να βγάζει μια βραχνή μελωδία. Στις άκρες των δακτύλων σου βρίσκονται τα δυο υπερμεγέθη paddles ταχυτήτων, που μοιάζουν να σε παρακαλούν να βάλεις το κιβώτιο στο χειροκίνητο και να πάρεις τον έλεγχο στα χέρια σου. Πραγματικά σε κάνει να την ερωτευτείς.