Οδηγούμε τη νέα BMW X3 M Competition των 510 ίππων
Διαβάστηκε από 6752 αναγνώστες - 2/9/2020
Ένας καθόλου διακριτικός κινητήρας είναι το πρώτο στοιχείο. Μία προκλητική ανάρτηση είναι το δεύτερο. Η BMW X3 M Competition έχει και από τα δύο πολύ. Στην καθημερινότητα, βέβαια, όλα αυτά είναι σκληρά, αλλά με κάποιο τρόπο έχουν και τη χάρη τους.
Προσοχή! Ακολουθεί μία... περίεργη έως ασυνήθιστη θέση...
Σχεδόν όλα τα SUV είναι απλώς εκτυφλωτικά και τίποτε άλλο. Και, μεταφράζοντας τον όρο SPORT Utility Vehicle, καταλήγουμε στο εξής. Όχημα, που χρησιμοποιείται με sport τρόπο. Πώς θα εξηγούσαμε όμως, σε κάποιον αν του λέγαμε την άποψή μας, πως ένα SUV μήκους 4,70 μέτρων, με έναν diesel κινητήρα 150 PS είναι σπορτίφ; Εντάξει, υπάρχουν και SUV με ισχυρούς κινητήρες και μπορεί ο οποιοσδήποτε να αγοράσει ένα χαμηλωμένο εκτός δρόμου μοντέλο. Ωστόσο, μιλάμε πραγματικά για ένα σπορτίφ μοντέλο; Μέχρι πρόσφατα δεν είχαμε γνωρίσει κάποιο τέτοιο SUV.
Κι αν το έφτιαχνε κάποιος, αυτός θα ήταν το τμήμα M της BMW. Μάλιστα, τον όρο Competition τον αφήνουμε ασχολίαστο ακόμη. Γιατί τα στοιχεία του κάνουν κάθε BMW να τα... σπάει!
Με ισχύ 510 PS και ροπή 600 Nm δε θα έπρεπε κανείς να φοβάται καμία ανηφόρα και κανέναν ελιγμό προσπέρασης. Αλλωστε, από στάση έως τα 100 km/h χρειάζονται μόλις 4 δευτερόλεπτα, χρειάζεται κάποιος κάτι καλύτερο; Βέβαια όποιος εργάζεται σκληρά, πρέπει να πίνει και πολύ νερό ή οτιδήποτε άλλο τον διατηρεί σε καλή κατάσταση. Το ίδιο κάνει και η X3 M με ευχαρίστηση, καθώς «καθαρίζει» πάνω από 12 λίτρα super αμόλυβδης ανά 100 km. Σε σύγκριση με άλλα SUV, θα λέγαμε ότι η X3 M είναι υποδειγματική: Το αμάξωμά της δε γνωρίζει τι θα πει «πλευρική κλίση». Ποιο είναι το μειονέκτημα; Ότι όλα αυτά οφείλονται σε μία απίστευτα σκληρή ρύθμιση της ανάρτησης. Τα ελατήρια, οι άξονες, η ακαμψία του αμαξώματος; Απέναντι σε αυτά ο χυτοσίδηρος είναι υπερβολικά μαλακός. Κι όπως αναμενόταν: Οι αναλογίες των χώρων είναι για τα δεδομένα ενός σπορτίφ οχήματος ηγεμονικές, πόσο μάλλον για ένα SUV.