Νέα Mercedes-AMG S 63 E: «Φασαριόζικες» επιδόσεις με απόλυτη ησυχία
Διαβάστηκε από 7102 αναγνώστες - 29/8/2023
Η Mercedes-AMG επανασχεδιάζει την S 63 προσθέτοντας δίπλα στο όνομα της το «E Performance» και εστιάζοντας, έστω και μερικώς, στην ηλεκτρική κινητικότητα. Οι 802 ίπποι και τα 1.430Nm ροπής ακούγονται θεϊκά, αλλά πως τα πάει στο δρόμο; Βρεθήκαμε πίσω από το τιμόνι της και σας την παρουσιάζουμε.
Η Mercedes-AMG S 63 E Performance είναι ένα πολιτισμένο θηρίο
Ποιος θα φανταζόταν πριν μερικά χρόνια, ότι το 2023 κατά την παρουσίαση της νέας Mercedes-AMG S 63, της σπορ ναυαρχίδας της μάρκας, οι άνθρωποι της εταιρείας θα μίλαγαν επί ώρες για κιλοβάτ, μόνιμα διεγερμένα μοτέρ, ψύξη κυψελών, ανάκτηση ενέργειας και όλα αυτές τις ορολογίες που ήρθαν μαζί με την ηλεκτροκίνηση, ενώ για τον V8 biturbo θερμικό κινητήρα των 4,0 λίτρων θα αρκούνταν σε μόνο μια πρόταση.
Από την πρώτη στιγμή και πριν καν βάλεις μπροστά το νέο μοντέλο, οι υπεύθυνοι της εταιρείας σου έχουν κάνει σαφές ότι η ηλεκτροκίνηση για την AMG βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη. Ο Michael Schiebe, ο διευθύνων σύμβουλος του τμήματος των σπορ αυτοκινήτων τονίζει για άλλη μια φορά ότι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της υπο-μάρκας έρχεται στα μέσα της δεκαετίας και θα βασίζεται στη νέα πλατφόρμα AMG.EA, ενώ σύμφωνα με τις φήμες θα είναι εξοπλισμένο με μια νέα γενιάς ιδιαίτερα ελαφρών και «μαζεμένων» ηλεκτροκινητήρων, αντίστοιχης τεχνολογίας με αυτούς που φoράει το πρωτότυπο Vision One-Eleven.
...>>>Συνεχίστε το άρθρο
Ενώνει το παλιό με το νέο η Mercedes-AMG S 63 E Performance
Επιστροφή στην Mercedes-AMG S 63 E Performance, που είναι και η πλήρης ονομασία του σπορ πολυτελούς μοντέλου, η όποια είναι πιο σημαντική από όσο φαίνεται και φανερώνει αρκετά περισσότερα πράγματα από όσα κάποιος μπορεί να φανταστεί με την πρώτη ανάγνωση. Συγκεκριμένα με το S 63 περιγράφει τον «παλιό κόσμο» και αναφέρεται στον τετράλιτρο V8 biturbo κινητήρα των 612 ίππων και των 900Nm ροπής, στο αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων και την τετρακίνηση που έμειναν αμετάβλητα από το προηγούμενο μοντέλο.
Από την άλλη, το «E Performance» αντιπροσωπεύει τον νέο κόσμο, ο οποίος εκπροσωπείται από ένα ηλεκτρικό μοτέρ 190 ίππων στον πίσω άξονα που συνοδεύεται από ένα διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και κιβώτιο ταχυτήτων δύο ταχυτήτων, δημιουργώντας το λεγόμενο Electric Drive Unit (EDU) της Mercedes. Μάλιστα ο συγκεκριμένος ηλεκτροκινητήρας είναι ισχυρότερος από αντίστοιχους που συναντάμε σε αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα και εννοείται ότι μπορεί να κινήσει και αποκλειστικά μόνος του το αυτοκίνητο.