H Μercedes GLC Coupe ακολούθησε το μονοπάτι της ανανέωσης όπως και η καθαρόαιμη SUV έκδοση, αποκτώντας μια φρέσκια και δυναμική εικόνα που συμπληρώνεται από πολυτέλεια και ιπποδυνάμεις έως 381 ίππων. Την οδηγήσαμε κι έχουμε όλες τις πληροφορίες!
Η Mercedes GLC Coupé πιο κομψή από το SUV
Βέβαια δεν είναι η πρώτη φορά που βλέπουμε από κοντά τη νέα γενιά της Μercedes GLC Coupe, αφού είχαμε συν-οδηγήσει το μοντέλο προπαραγωγής που τότε ήταν ακόμη καμουφλαρισμένο. Τώρα τη θαυμάζουμε στην πλήρη έκταση της και γίνεται αμέσως εμφανές ότι δανείζεται αρκετά στοιχεία από την «κλασική» GLC, αλλά ξεχωρίζει για την κεκλιμένη οροφή που δίνει ένα ακόμα πιο sportif χαρακτήρα στο επιβλητικό μοντέλο.
Όμως μην νομίζεις ότι οι άνθρωποι της Mercedes πήραν απλά ένα κανονικό SUV και χαμήλωσαν το κομμάτι του ουρανού. Το αμάξωμα της coupe έκδοσης έχει επανασχεδιαστεί από την πρώτη κολόνα και πίσω, ώστε να μην υστερεί αεροδυναμικά και για αυτό το λόγο έχει χάσει περίπου 3,5 εκατοστά σε ύψος, αλλά είναι 5 εκατοστά πιο μακρύ και για τα δικά μας ματιά πιο κομψό.
Τα πίσω φωτιστικά σώματα έχουν την ίδια εξωτερική σχεδίαση με τα αντίστοιχα της καθαρόαιμης SUV έκδοσης, αλλά διαθέτουν νέα γραφικά και ενώνονται μεταξύ τους με μια καμπύλη λωρίδα LED, ενώ την ίδια στιγμή το σήμα της Mercedes έχει κατέβει πιο χαμηλά, ώστε να δώσει χώρο στην μικρή αεροτομή που υπάρχει στο τελείωμα του πορτμπαγκάζ.
Ευρύχωρη και ευήλια η Mercedes GLC Coupé
Το εσωτερικό, όπως φαντάζεσαι, είναι παρόμοιο με τη SUV GLC. Η βασική σχεδιαστική γραμμή «Avantgarde» αποπνέει μια sportif διάθεση, κάτι που οφείλεται στα διακοσμητικά στοιχεία με μεταλλική κυψελοειδή δομή που θυμίζει έντονα ανθρακόνημα, ενώ ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών και η κεντρική οθόνη 1,9 ιντσών που έχει μια ελαφριά κλίση προς τον οδηγό δεν μας είναι άγνωστες, αφού τις έχουν ήδη δει στην C-Class.
Τα πράγματα γίνονται ακόμα πιο ενδιαφέροντα στις πίσω θέσεις, οι οποίες είναι εκπληκτικά ευρύχωρες παρά την κεκλιμένη οροφή. Ακόμα και αν είσαι 1,90 σε ύψος, δεν θα βρεις ποτέ στον ουρανό, ενώ ο χώρος για τα πόδια είναι ακριβώς όσο πρέπει να νιώθεις άνετα. Στρατηγικά κατασκευασμένη είναι και η ηλιοροφή, η οποία είναι 6 εκατοστά μεγαλύτερη σε σύγκριση με την αντίστοιχη του SUV και επιτρέπει την καλύτερη διείσδυση του φωτός, δίνοντας μια πιο ευρύχωρη αίσθηση στην καμπίνα.
Μπορεί οι πίσω επιβάτες να μην αντιμετωπίζουν πρόβλημα από τη γραμμή της οροφής, όμως το πορτμπαγκάζ έχει χάσει 75 λίτρα (545 λτ.) σε σύγκριση με τη SUV έκδοση (620 λτ.), αλλά και πάλι παραμένει επαρκή, ενώ είναι μεγαλύτερο κατά 50 λίτρα από την προηγούμενη γενιά.