Νέα Toyota Corolla: Εντυπωσιακή και σαν Touring Sports
Διαβάστηκε από 19845 αναγνώστες - 29/5/2023
Η Toyota Corolla Facelift δεν απογοήτευσε τους θαυμαστές της, το αντίθετο μάλιστα, αφού πλέον έρχεται με νέα εμφάνιση, μοντέρνο εσωτερικό και ισχυρότερους κινητήρες. Πώς είναι όμως στο δρόμο η Touring Sports έκδοση; Την οδηγήσαμε και σας την παρουσιάζουμε.
Οδηγούμε την Toyota Corolla Touring Sports Facelift
Η Toyota Corolla δεν θέλει συστάσεις, αφού είναι το πρώτο μοντέλο που ξεπέρασε τις 55 εκατομμύρια πωλήσεις και ακόμα και σήμερα, 55 χρόνια μετά από την πρώτη γενιά της, συνεχίζει να αγοράζεται σε ρυθμό ένα αυτοκίνητο κάθε 30 δευτερόλεπτα. Η 12η γενιά της παρουσιάστηκε το 2018 και μετά από 4 χρόνια, η Toyota αποφάσισε να προχωρήσει στον απαραίτητο facelift ώστε να την εκσυγχρονίσει και από την πρώτη ματιά φαίνεται ότι το έκανε πετυχημένα. Δοκιμάζουμε την, όχι και τόσο διάσημη έκδοση στη χώρα μας, Touring Sports και βλέπουμε πως τα πάει στο δρόμο.
Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το »
...>>>Συνεχίστε το άρθρο
Η Toyota Corolla Facelift εφοδιάζεται με πιο ισχυρό κινητήρα
Στην Toyota Corolla Facelift, ίσως η πιο μεγάλη αλλαγή είναι στην οδική συμπεριφορά της που πραγματικά είναι εξαιρετικά καλή, ακόμα και στις πιο απλές εκδόσεις. Σε αυτό συμβάλλει κι η βελτιωμένη απόκριση του δίλιτρου κινητήρα, ο οποίος έχει ανάβει πλέον στους 196 ίππους, 16 παραπάνω από τον προηγούμενο, και καταφέρνει να επιταχύνει τη station wagon έκδοση από το 0 στα 100 χλμ./ώρα σε 8,2 δευτερόλεπτα. Η αυξημένη ισχύς γίνεται αισθητή και στον αυτοκινητόδρομο, όπου οι στροφές του μοτέρ σε υψηλές ταχύτητες έχουν μειωθεί αρκετά, αναλογικά με το προκάτοχό του, και παραμένει σχεδόν αθόρυβο ακόμα και κοντά στην τελική ταχύτητα (πιάνει τα 190 χ.α.ω), η οποία έρχεται ικανοποιητικά γρήγορα.
Ο μόνος θόρυβος που δεν έχει μεταβληθεί είναι του κιβωτίου CVT, όπου σε ταχύτητες πάνω από 130 χλμ./ώρα γίνεται λίγο πιο δυνατός από όσο θα θέλαμε, ενώ θα μπορούσε η ηχομόνωση να είναι συνολικά λίγο καλύτερη. Πάντως στην καθημερινότητα της πόλης, τον πρωταγωνιστικό ρόλο παίρνει ένας, χωρίς την ανάγκη εξωτερικής φόρτισης, ηλεκτροκινητήρας 113 ίππων, ο οποίος επιτρέπει στο μοντέλο να κινείται αμιγώς ηλεκτρικά την περισσότερη ώρα και με ταχύτητα που μπορεί να φτάσει μέχρι και τα 100 χλμ./ώρα.