Mercedes-AMG EQE 53 SUV: Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό SUV επιδόσεων.
13/7/2023
Με σπορ εμφάνιση και περισσότερη ισχύ, η Mercedes-AMG EQE 53 SUV έχει ως στόχο να συνδυάζει αρμονικά την ευρυχωρία, την ηλεκτροκίνηση και την οδηγική απόλαυση. Αραγε το κατάφερε; Την οδηγήσαμε και σας την παρουσιάζουμε!
Η Mercedes-AMG EQE 53 SUV μιλάει στην καρδιά των οδηγών
Δεν είναι τυχαίο ότι δώσαμε στη Mercedes-AMG EQE 53 SUV τον τίτλο του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού SUV επιδόσεων, αφού η γερμανική θυγατρική εταιρεία βελτίωσης υπερηφανεύεται σε κάθε ευκαιρία με το συγκεκριμένο τρόπο για το μοντέλο που έχει κατασκευάσει. Δεν είναι και το πιο εύκολο πράγμα να φέρνεις τις αξίες σου και τις διαδικασίες εξέλιξης στη νέα εποχή της ηλεκτροκίνησης, αλλά όπως φαίνεται η AMG έχει όλη την εμπειρία και τεχνογνωσία για να συνεχίζει να ξεχωρίζει και στο κόσμο του ρεύματος.
Μάλιστα η EQE 53 θα είναι το «μεγαλύτερο» μοντέλο στη γκάμα της Mercedes-AMG, αφού όπως όλα δείχνουν η πιο γρήγορη έκδοση της EQS SUV θα βγει από τα χέρια της Maybach.
Βέβαια όταν μπαίνουν στην ίδια πρόταση οι λέξεις AMG, ηλεκτροκίνηση, Mercedes και τεχνολογία σχεδόν πάντα η τιμή φτάνει σε 6ψήφια νούμερα και εδώ δεν έχει αλλάξει κάτι. Η Mercedes-AMG EQE 53 SUV ξεκινάει από τα 150.330 ευρώ, στη στιγμή που η εισαγωγική EQE SUV έχει τιμή εκκίνησης τα 94.980 ευρώ.
...>>>Συνεχίστε το άρθρο
Με 687 ίππους και 0-100 σε 3,5 δλ η Mercedes-AMG EQE 53 SUV
Μπορεί η τιμή της Mercedes-AMG EQE 53 SUV να είναι αρκετά υψηλή για τον περισσότερο κόσμο, αλλά το ίδιο το αυτοκίνητο είναι για ανθρώπους που τα θέλουν όλα και το θέμα είναι τι παίρνεις με αυτά τα χρήματα. Το σύστημα κίνησης του οχήματος δεν μας είναι άγνωστο, αφού το έχουμε συναντήσει και σε άλλα ισχυρά μοντέλα της εταιρείας. Συγκεκριμένα αποτελείται από δυο ηλεκτροκινητήρες που στη βάση του αποδίδουν έως και 626 ίππους, ενώ σε περίπτωση που το μοντέλο εφοδιαστεί με το πακέτο Dynamic Plus μπορεί να ακουμπήσει ακόμη και τους 687 ίππους με 1.000 Nm ροπής στο boost mode.
Ισχύς που είναι ικανή να εκτοξεύσει το SUV των 2,7 τόνων από το 0 στα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,5 δλ., κάνοντας το με μια ελαφρότητα που δύσκολα μπορούμε να φανταστούμε ότι θα το κατάφερνε οποιοδήποτε κινητήρας εσωτερικής καύσης. Ακόμα και η πιο μικρή σύσπαση στο δεξί πόδι αναγνωρίζεται από τη Mercedes-Benz με ένα μικρό άλμα προς τα εμπρός, το οποίο συνοδεύεται από έναν ηλεκτρικό ήχο, που μπορεί να μην αρέσει σε κάποιους αλλά πραγματικά δίνει μια καλή αίσθηση για το πόσο γρήγορα πηγαίνει το αυτοκίνητο.