Εφοδιασμένο με τη νέα εταιρική πρόσοψη το Opel Crossland περνά στη δεύτερη φάση της καριέρας του. Η AUTO BILD το οδηγεί και σας παρουσιάζει!
Tο νεώτερο Crossland είναι εξωτερικά αναγνωρίσιμο από την πρόσοψη, που θα έχουν -αν όχι όλα- τα περισσότερα νέα μοντέλα της Opel. Την είδαμε για πρώτη φορά στο πρωτότυπο Vision και στην πράξη, στο νεώτερο Mokka. Βέβαια, στο Crossland το πρωτότυπο σχέδιο στο σύνολό του υπέστη κάποιες μεταβολές.
Εντάξει, η μαύρου χρώματος, κλειστή γρίλια της πρόσοψης παρέμεινε ενώ στην πίσω πλευρά του μικρού SUV φαίνεται πως ήταν αρκετά κάποια στοιχεία, όπως η φαρδιά μαύρη λωρίδα, που ενώνει τα δύο φωτιστικά σώματα, και το όνομα του μοντέλου, που βρίσκεται τοποθετημένο φαρδύ-πλατύ στο κέντρο του αμαξώματος. Οι άφθονες κόκκινες, διακοσμητικές γραμμές της έκδοσης GS Line, που δοκιμάσαμε, και είχε σπορτίφ προσανατολισμό φέρνουν τουλάχιστον λίγο χρώμα μέσα στο χειμώνα.
Εσωτερικό - Χώροι
Οι μεγαλοπρεπείς αναλογίες των χώρων και ο τακτοποιημένος εξοπλισμός που υπήρχαν και στην προ facelift γενιά, διατηρούνται. Τα καλοσχεδιασμένα καθίσματα AGR στην μπροστινή πλευρά είναι πολύ υψηλής ποιότητας, καθώς παρέχουν ακόμα και στους πιο εύσωμους επιβάτες πολύ χώρο, καθώς και άνεση ακόμα και σε διαδρομές διαρκείας, ενώ θα θέλαμε περισσότερη άνεση και στην πίσω σειρά θέσεων. Αυτή είναι μεν τριών καθισμάτων και συρόμενη, αλλά εν γένει είναι χαμηλή και με μικρή επιφάνεια έδρας. Εξίσου απαράλλακτος, αλλά σαφώς πιο απολαυστικός είναι ο χώρος των αποσκευών. Με όγκο από 410 έως και 1.255 λίτρα ο εύκολα προσβάσιμος χώρος φόρτωσης είναι για τις περισσότερες υποχρεώσεις της καθημερινότητας καλά εξοπλισμένος, επειδή συμβάλλει σε σημαντικό βαθμό στο θέμα της φόρτωσης (526 kg). Από την άλλη, τα 840 kg του ρυμουλκούμενου βάρους κρίνονται λίγα. Έτσι, το Crossland δεν είναι σωστό να θεωρείται ένας ταλαντούχος μεταφορέας, αλλά απλώς ένα υπερυψωμένο μικρό αυτοκίνητο.
Οδηγώντας
Για την οδική συμπεριφορά του Crossland, οι άνθρωποι της Opel έκαναν τις επεμβάσεις τους, βελτιώνοντας την αμεσότητα των συστημάτων διεύθυνσης και ανάρτησης. Παρέχοντας, λοιπόν, καλύτερη πληροφόρηση, το Crossland οδηγείται πλέον με μεγαλύτερη ακρίβεια, δείχνει πιο δεσμευτικό και γέρνει λιγότερο σε δρόμους κακής ποιότητας. Στο πλαίσιο της καθημερινότητας, ο γνωστός τρικύλινδρος κινητήρας των 130 PS είναι πολύ ευχάριστος, αλλά το χειροκίνητο κιβώτιο με τις μεγάλες διαδρομές του επιλογέα παρέχει μόνο λίγη απόλαυση στον οδηγό. Σε αντίθεση, όμως, με όλα τα παραπάνω, η τιμή της Opel είναι η αρμόζουσα (ξεκινά από 19.100 ευρώ για την έκδοση των 130 ίππων) και αυτός είναι ένας καλός λόγος για να επιλέξετε το ανανεωμένο Crossland.
Συμπέρασμα
Το facelift κάνει την οδηγική εμπειρία στο Crossland πιο ενδιαφέρουσα. Κατά τα λοιπά, το μικρό SUV της Opel μπορεί ως συνήθως να λειτουργήσει χωρίς προβλήματα, παρέχει καλά καθίσματα και καλή τιμή. Καλά επιχειρήματα αγοράς για το αρκετά ώριμο target group του.