Οδηγούμε το νέο Plug-In Toyota C-HR των 223 ίππων!
22/9/2023
To Toyota C-HR στη δεύτερη γενιά του είναι ακόμα πιο τολμηρό οπτικά και για πρώτη φόρα έρχεται σαν Plug-In υβριδικό με 223 ίππους, που εκτός από καλύτερες επιδόσεις, υπόσχεται και ακόμα περισσότερη οικονομία.
Με ακόμα πιο δυναμική εμφάνιση
Το Toyota C-HR αποδείχτηκε λίρα εκατό για την εταιρεία, αφού απέδειξε στους Ιάπωνες ότι μπορούν να βγάλουν αρκετά χρήματα από ένα αυτοκίνητο που χτυπάει πρωταρχικά στην εμφάνιση, ακόμα κι αν έχει τα δικά του κόκκινα σημεία. Για την ιστορία, η Toyota αναφέρει ότι το 59% όσων αγόρασαν C-HR ήταν νέοι πελάτες.
Με γνώμονα το παραπάνω ποσοστό και την αποδοχή του κόσμου, την δεύτερη γενιά του μικρομεσαίoυ SUV οι άνθρωποι της εταιρίας την έκαναν ακόμα πιο δυναμική, με πιο έντονες γωνίες και γραμμές, οι οποίες εκτός από την εμφάνιση, ενισχύουν και την αεροδυναμική. Με στοιχεία από το νέο Prius Plug-In, όπως η σχεδίαση του μπροστινού μέρους που θυμίζει «σφυροκέφαλο καρχαρία», και αρκετή μελέτη, η αεροδυναμική αντίσταση έχει μειωθεί στο 0,24 Cd.
...>>>Συνεχίστε το άρθρο
Plug-in με 223 ίππους
Στη βασική έκδοση, το μοντέλο θα εφοδιάζεται με τον πλήρως υβριδικό βενζινοκινητήρα 1,8 λίτρων των 140 ίππων, ενώ η επόμενη επιλογή θα είναι, το επίσης full-hybrid, 2λίτρο μοτέρ βενζίνης των 196 ίππων, με τον ιδιοκτήτη να μπορεί να το επιλέξει κι ως τετρακίνητο. Στην κορυφή θα υπάρχει το Plug-In σύνολο των 223 ίππων, με την ισχύ να περνάει αποκλειστικά στους εμπρός τροχούς, τον οποίο και οδηγήσαμε.
Το συγκεκριμένο υβριδικό σύστημα μας είναι γνωστό από το Prius κι αποτελείται από ένα 2λίτρο βενζινοκινητήρα που αποδίδει 152 ίππους και ένα ηλεκτροκινητήρα 163 ίππων, με το ενδιαφέρον στην υπόθεση να είναι η μικρότερη ιπποδύναμη του θερμικού σκέλους σε σχέση με το ηλεκτρικό μοτέρ. Στο δρόμο, αυτό γίνεται αντιληπτό, αφού αν υπάρχει αρκετό ρεύμα στην μπαταρία και ο οδηγός έχει επιλέξει τη λειτουργία EV Αuto, ακόμα και στο βαθύ βύθισμα του γκαζιού δεν θα εμπλακεί ο βενζινοκινητήρας, με την δύναμη να παραμένει πάντα αρκετή.