Οδηγούμε το νέο Toyota C-HR των 184 ίππων

Διαβάστηκε από 37240 αναγνώστες - 5/10/2020

Οπτικά περίεργο, και τεχνολογικά έξυπνο. Ένα ελαφρύ facelift και ένας πιο δυνατός κινητήρας με 184 PS δίνουν στο Toyota C-HR 2.0 Hybrid περισσότερη ορμή.

 
 
Σε ό,τι αφορά τη σχεδίαση του Toyota C-HR, μπορεί ο καθένας να πει κάτι. Το σίγουρο είναι πως μόνο βαρετό δεν μπορεί να χαρακτηρίσει κάποιος το ιαπωνικό μικρό crossover, όσο πολύ κι αν θέλει να κάνει το αντίθετο. Και με το facelift και ένα νέο, ισχυρότερο υβριδικό σύστημα κίνησης, το μοντέλο του 2020 δεν αλλάζει ιδιαίτερα σε κάτι. Ωστόσο, το C-HR ποτέ ξανά δεν ήταν πιο ενδιαφέρον.



Παρά τα -καθόλου λίγα- 4,39 m του μήκους του αμαξώματος, η παροχή των χώρων στο εσωτερικό δεν είναι η πιο πλούσια στην κατηγορία, εξαιτίας κυρίως, της coupe γραμμής του μοντέλου, η οποία δεν αφήνει και πολλά περιθώρια για τη δημιουργία ενός θαύματος των χώρων. Επομένως, ο όγκος των αποσκευών πρέπει να παραμείνει μικρός, για την ακρίβεια από 358 έως 1.141 λίτρα, απαιτώντας, μάλιστα, και προσεκτικό σχεδιασμό για την πιο σωστή κατανομή των πραγμάτων στο διαθέσιμο χώρο. Έτσι, όλα βαίνουν καλώς, με μόνη εξαίρεση τη θέα πάνω από τον ώμο του οδηγού, η οποία δεν είναι ξεκάθαρη, αφού το βλέμμα του καταλήγει περισσότερο στην πίσω κολώνα. Η συνδυαστική ισχύς των -καθόλου λίγων- 184 PS βοηθά το 2.0 Hybrid να κινείται με δυναμικούς ρυθμούς. Πιο συγκεκριμένα, για την επιτάχυνση από στάση έως τα 100 km/h χρειάζονται μόνο 8,2 δευτερόλεπτα, ενώ το σπορ υβριδικό μοντέλο μπορεί να φτάσει ακόμα και τα 180 km/h.

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει