Renault Captur
Η νέα έκδοσή του αναμένεται να κυκλοφορήσει μέσα στο 2020 ως plug-in-hybrid. Χάρη στην μπαταρία των 9,9 kWh, θα είναι σε θέση να κινείται αμιγώς ηλεκτρικά για έως και 45 km.
SEAT Leon
Με την αλλαγή του μοντέλου το ισπανικό μικρομεσαίο θα είναι πλέον διαθέσιμο και με υβριδική τεχνολογία. Πιο συγκεκριμένα, θα υπάρχουν δύο mild hybrid εκδόσεις με 110 και 150 PS, καθώς και μια plug-in-hybrid με204 PS.
SEAT el-Born
Το ηλεκτροκίνητο μικρομεσαίο μοντέλο της SEAT βασίζεται στο... αδερφό μοντέλο μέσα στον όμιλο VW, ID.3, και θα μπορούσε να προλάβει να ξεκινήσει την εμπορική πορεία του μέσα στο 2020. Ο ηλεκτροκινητήρας του είναι ισχύος 204 PS και η αυτονομία του υπολογίζεται στα 420 km.
SEAT Tarraco FR PHEV
Ο TSI κινητήρας των 1,4 λίτρων και ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδουν συνδυαστικά ισχύ 245 PS και μέγιστη ροπή 400 Nm. Η τιμή του στο εξωτερικό εκτιμάται πως θα ξεπερνά τα 45.000 ευρώ.
Skoda Octavia
Το... πρόσωπο με τα τέσσερα μάτια εξαφανίζεται ξανά. Η έκδοση Combi ήταν διαθέσιμη ήδη από το 2019, ενώ η λιμουζίνα αναμένεται μέσα στο 2020. Η τελευταία θα διαθέτει μία plug-in-hybrid έκδοση με συνδυαστική ισχύ 252 PS.
Skoda Octavia RS
Το αγαπητό σπορ μοντέλο για την καθημερινότητα θα διατίθεται αρχικά ως plug-in-υβριδικό, ενώ λίγο αργότερα θα ακολουθήσουν η diesel και η βενζινοκίνητη έκδοση. Η εμπορική πορεία του Octavia RS αναμένεται να ξεκινήσει το ερχόμενο φθινόπωρο.
Skoda Kodiaq facelift
Εκτός από μερικά οπτικά... ρετούς, το τσεχικό SUV θα αποκτήσει το υβριδικό σύνολο κίνησης από το VW Passat, καθώς και το νέο πετρελαιοκινητήρα 2.0 TDI Evo.
Toyota Yaris
Το μικρό μοντέλο της Toyota αποκτά μια νέα πλατφόρμα ως βάση, αλλά και ένα περισσότερο δουλεμένο υβριδικό σύνολο. Επιπλέον, η εμφάνισή του ταιριάζει πλέον στη σύγχρονη σχεδιαστική γλώσσα της ιαπωνικής φίρμας.
Toyota GR Yaris
Το σπορ τμήμα της Toyota κατασκευάζει το πιο ισχυρό Yaris παραγωγής, με ισχύ 261 PS από έναν τρικύλινδρο κινητήρα 1,6 λίτρων, ενώ θα είναι και τετρακίνητο. Φυσικά, και η εμφάνιση του GR Yaris θα είναι πιο ακραία σε σχέση με αυτήν των «νορμάλ» εκδόσεων.
Toyota Mirai
Η επόμενη γενιά του ηλεκτροκίνητου Toyota με τον κινητήρα κυψελών καυσίμου θα κυκλοφορήσει με... λιμουζινάτο αμάξωμα, θα έχει αυτονομία 650 km, ενώ η εμφάνισή του θα είναι σαφώς πιο ευχάριστη.
Volvo XC40 Recharge
Το ηλεκτροκίνητο SUV είναι ισχύος 408 PS και, χάρη στην μπαταρία των 78 kWh, έχει αυτονομία περίπου 400 km. Η τιμή του στη Γερμανία αναμένεται στα περίπου 45.000 ευρώ.
VW Golf GTE
Το Golf 8 είναι διαθέσιμο σε δύο plug-in-hybrid εκδοχές: Μία «αποτελεσματική» 204 PS και μία σπορτίφ (GTE) με 245 PS. Και οι δύο εκδόσεις έχουν αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία 60 χιλιομέτρων.
VW Golf 8 GTI
Τα τρία... cult γράμματα θα δώσουν το «παρών» και στην όγδοη γενιά του Golf. Το GTI της τελευταίας γενιάς, λοιπόν, είναι ισχύος 245 PS και αναμένεται στις αγορές στα τέλη του 2020.
VW Golf 8 R
Το ταχύτερο Golf αποκτά ξανά σύστημα τετρακίνησης και έναν τετρακύλινρο turbo κινητήρα, δύο λίτρων, αυτή τη φορά με 333 PS. Η τιμή του υπολογίζεται στο εξωτερικό κάτω από τα 50.000 ευρώ.
VW ID.3
Το ηλεκτροκίνητο μοντέλο θα κυκλοφορήσει με διαφορετικές χωρητικότητες μπαταρίας, με αποτέλεσμα οι τιμές της αυτονομίας του να φτάνουν ως και τα 550 km. Οι πωλήσεις του ID.3 αναμένεται να ξεκινήσουν στα μέσα του 2020. Η βασική έκδοση θα ξεκινά λίγο πιο κάτω από τα 30.000 ευρώ.
VW ID.4
Μετά από το μικρομεσαίο ID.3 η VW θα λανσάρει το e-SUV ID.4x. Το ξεκίνημα των πωλήσεων θα μπορούσε να γίνει το φθινόπωρο του 2020, ενώ, ανάλογα με τη χωρητικότητα της μπαταρίας, η τιμή της αυτονομίας κυμαίνεται μεταξύ 330 και 550 km.
VW Golf 8 Variant
Αν και η παλέτα των εκδόσεων του Golf 8 δείχνει πως έχει υποστεί... δίαιτα, θα υπάρξει και πάλι μια station wagon εκδοχή, η οποία θα εκμεταλλευτεί τη μοντέρνα πλατφόρμα της σύγχρονης γενιάς του Golf.
VW T-Roc Cabrio
Η VW κατασκευάζει το T-Roc και σε cabrio έκδοση. Σε ετήσια βάση θα ετοιμάζονται στο εργοστάσιο του Osnabrück έως και 20.000 μοντέλα. Οι τιμές στη Γερμανία ξεκινούν από τα 27.495 ευρώ
VW Tiguan facelift
Οι χώροι στο εσωτερικό θα γίνουν αντικείμενο επεξεργασίας ώστε να μοιάζουν με αυτούς του μεγάλου... αδερφού, του Touareg. Το Tiguan θα υιοθετήσει το νέο σύστημα φωνητικών εντολών και μεγαλύτερες οθόνες. Η VW θα επέμβει βελτιωτικά σε σύστημα διεύθυνσης και ανάρτηση.
VW Tiguan R
Το πιο σπορτίφ Tiguan θα μπορούσε να υιοθετήσει τον τετρακύλινδρο, δίλιτρο κινητήρα του Golf R με τα 300 PS. Βέβαια, το πεντακύλινδρο μοτέρ του RS Q3 η Audi δε σκέφτεται καν να το... δανείσει.
VW Touareg R
Το Touareg R είναι ένα plug-in-υβριδικό μοντέλο, στο οποίο συνεργάζονται ένας V6 βενζινοκινητήρας και ένας ηλεκτροκινητήρας. Η συνδυαστική ισχύς φτάνει τα 462 PS, ενώ η συνδυαστική ροπή είναι της τάξεως των 700 Nm.
VW Golf GTD
Με ισχύ 200 PS και μέγιστη ροπή 400 Nm το νέο GTD φαίνεται πως είναι πιο εντατικά... γυμνασμένο σε σχέση με το προκάτοχό του.
VW Arteon Shooting Brake
Το πολυτελές… Passat θα αποκτήσει μία έκδοση με μεγαλύτερο χώρο αποσκευών. Η παλέτα των κινητήρων δε θα αλλάξει, ενώ οι τιμές αναμένεται να είναι ελαφρώς υψηλότερες σε σχέση με αυτές της τετράθυρης εκδοχής.
VW Caddy
Στην περίπτωση της νέας γενιάς του Caddy πρόκειται για ένα καθΆ όλα εκ νέου εξελιγμένο αυτοκίνητο, που βασίζεται στην πλατφόρμα του Golf (MQB) και διαθέτει ένα ψηφιακό cockpit.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr