Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
2 φωτογραφίες »

Πρώτες πληροφορίες για το ηλεκτρικό Ford Fiesta

23/2/2021

Ο ηλεκτρικός διάδοχος του Ford Fiesta θα χρησιμοποιεί την MEB πλατφόρμα της VW, και η παραγωγή του αναμένεται να ξεκινήσει το 2024. Η AUTO BILD έχει τις πληροφορίες για το νέο ηλεκτρικό μοντέλο.

Η Ford σκοπεύει να αυξήσει τη γκάμα των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων της, και, σύμφωνα με πληροφορίες από πηγή κοντά στην εταιρεία, το δεύτερο ηλεκτροκίνητο μοντέλο θα ξεκινήσει να παράγεται από το 2024 στην Κολονία. Παράλληλα, η Ford έχει κάνει σαφή την πρόθεσή της να προσδώσει στο μέλλον σε ένα μεγάλο μέρος των οχημάτων της ηλεκτροκινητήρες. Ο ηλεκτροκίνητος διάδοχος του Fiesta, λοιπόν, θα βασιστεί στην MEB πλατφόρμα της VW.

Η πλατφόρμα MEB είναι σήμερα πολύ μεγάλη για ένα Fiesta
Οι φήμες του Νοεμβρίου του 2020 φαίνεται πως επιβεβαιώνονται καθώς η Ford προφανώς σχεδιάζει να κατασκευάσει το πρώτο ηλεκτρικό μικρό αυτοκίνητό της στο γερμανικό εργοστάσιο που διαθέτει στην Κολονία. Μάλιστα, λέγεται ότι η πλατφόρμα του συγκεκριμένου αυτοκινήτου προέρχεται από τη συνεργασία της εταιρείας με τη Volkswagen. Ωστόσο, η σύγχρονη εκδοχή της αρθρωτής πλατφόρμας για ηλεκτροκίνηση (MEB) είναι πολύ μεγάλου μεγέθους για ένα αυτοκίνητο της μικρής κατηγορίας. Συγκριτικά, τα ID.3, ID.4 και Skoda Enyaq iV ανήκουν στο σύνολό τους στη μικρομεσαία κατηγορία και πάνω. Επομένως, οι υπεύθυνοι της Ford θα πρέπει να κάνουν υπομονή έως ότου η VW μπορέσει να παρέχει μια μικρότερου μεγέθους έκδοση αυτής της πλατφόρμας. Σύμφωνα με φήμες, το αντίστοιχο ηλεκτρικό Polo θα έρθει στην αγορά το 2023 ως "ID.2". Επομένως, λίγο αργότερα θα μπορούσε να διατεθεί το πάτωμά του και για το μικρό Ford.



Σχεδιαστικά ο διάδοχος του Fiesta θα παραμείνει ανεξάρτητος
Σε ό,τι αφορά τη σχεδίαση, λοιπόν, ο διάδοχος του Fiesta με τους κινητήρες συμβατικής τεχνολογίας οφείλει να παραμείνει ένα αυθεντικό Ford. Τουλάχιστον οπτικά, τίποτα δε θα πρέπει να θυμίζει το πάτωμα από το Wolfsburg. Έτσι, κυκλοφορούν εδώ και πολύ καιρό φήμες, για ένα ηλεκτρικό crossover, το οποίο πιθανότατα θα κυκλοφορήσει στην αγορά κάτω από το Mustang Mach-E. Ωστόσο, φαίνεται απίθανο να διαθέσει η Ford το πρώτο μικρό αυτοκίνητο της με ηλεκτρική κίνηση ως ένα πιο ακριβό crossover. Αντίθετα, η παραπάνω εταιρεία θα μπορούσε πρώτα να παρουσιάσει ένα συνηθισμένο hatchback και αργότερα το crossover.

Στοιχεία για την ισχύ δεν υπάρχουν ακόμη
Μέχρι στιγμής, πάντως, μόνο εικασίες μπορεί να κάνει κανείς για την ισχύ και την τεχνολογία τους. Ωστόσο, λόγω του μικρότερου πλαισίου, θα τοποθετηθούν μεν μικρότερες μπαταρίες, αλλά η αυτονομία θα μπορούσε να είναι τόσο μεγάλη όσο των ID.3. Βέβαια, με ένα μικρότερο ηλεκτροκινητήρα, θα μειωνόταν και η κατανάλωση της ισχύος, τη στιγμή που η ελαφρώς χαμηλότερη ισχύς θα ήταν όλα επαρκής για το μικρότερο αυτοκίνητο. Ανεξάρτητα, όμως, από το πώς θα είναι τεχνολογικά εξοπλισμένο το μικρό αυτοκίνητο, η παραγωγή του σημαντικού μοντέλου θα ήταν για την έδρα της Ford στην Κολονία ένα σαφές σημάδι της εταιρικής διαχείρισης με κατεύθυνση το μέλλον.
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις