Ο πίσω προφυλακτήρας μοιάζει με αυτούς των off road αλλά είναι απλά πλαστικός. Σε αυτήν την περίπτωση δεν μας ενοχλεί.
Ας δούμε πώς τα πάει στον δρόμο. Ευτυχώς το Arona έφερε στην κατηγορία αυτό που έλειπε, ενδιαφέρουσα και δυναμική οδήγηση. Σε δρόμο με στροφές θα εκτιμηθεί το στιβαρό πλαίσιο όπως και το καλό σε πληροφόρηση τιμόνι, Η ανάρτηση έχει σφικτή ρύθμιση θυμίζοντας Ibiza. Το κιβώτιο έχει θετικό κούμπωμα και πολύ «γεμάτη» αίσθηση, δένοντας αρμονικά με το σύνολο. Μόνο με τους 18άρηδες τροχούς θα περάσουν κάποιες ανωμαλίες στο εσωτερικό και θα χάσει το Ισπανικό Crossover σε άνεση. Το Arona έχει τόσο ουδέτερη συμπεριφορά που κάποιος ίσως το χαρακτήριζε και βαρετό.
Το υψηλότερο κέντρο βάρους σε σχέση με το Ibiza θα γίνει μερικές φορές αισθητό και αυτό σε συνδυασμό με την υψηλότερη θέση οδήγησης είναι τα μοναδικά που σου θυμίζουν ότι βρίσκεσαι στο Ισπανικό Crossover και όχι στο μικρό.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr