Αυτό το Skoda είναι καταπληκτικό! Όποιος φέρει ένα τέτοιο όνομα, πρέπει να μπορεί και να το υποστηρίξει. Όπως ακριβώς έκανε το Superb στη δοκιμή διαρκείας των 100.000 χλμ., συγκεντρώνοντας πολύ υψηλή βαθμολογία.
Το Super είναι λατινικό και σημαίνει «πάνω» ή «παραπάνω». Το Skoda Superb, με τη σειρά του, έχει γαλλικές ρίζες και χρησιμοποιείται στα αγγλικά για να περιγράψει τις λέξεις «εξαίσιος» ή «υπέροχος». Μια αρκετά γενναία κίνηση λοιπόν από πλευράς Skoda, που τόλμησε να ονομάσει έτσι, το κορυφαίο της μοντέλο. Οι Τσέχοι βασίστηκαν επίσης στο Skoda Superb που κατασκευάστηκε από το 1934 έως το 1949. Ένα ισχυρό, κομψό πολυτελές sedan με εξακύλινδρους και οκτακύλινδρους κινητήρες. Στη δική μας περίπτωση, έχουμε να κάνουμε με ένα εντυπωσιακό μεσαίου μεγέθους sedan, μήκους 4,86 μέτρων. Το μεταλλικό Lava Blue αναδεικνύει τον κομψό, μοντέρνο σχεδιασμό. Το Skoda Superb διαθέτει μερικές ανέσεις που διευκολύνουν τη ζωή, όπως κιβώτιο ταχυτήτων με διπλό συμπλέκτη, αυτόματο σύστημα κλιματισμού 3 ζωνών, θερμαινόμενο παρμπρίζ, σύστημα ήχου Canton, γάντζο ρυμούλκησης, μπροστινούς αισθητήρες στάθμευσης.
Ξεκινώντας για τα 100.000 χλμ.
Η δοκιμή ξεκίνησε και η πρώτη καταχώρηση στο σημειωματάριο ήταν, «Μπορεί εύκολα να γίνει το αγαπημένο σας αυτοκίνητο».
Οικονομικός ο 1.4 TSI κινητήρας των 150 ίππων
Ακόμη και για ένα μεγάλο sedan, ο σχετικά μικρός TSI 1.4-λίτρων ήταν γενικά αποδεκτός, με ελάχιστους περιορισμούς. «Λοιπόν, σε ένα sedan ακόμη και οι 150 ίπποι είναι αρκετοί για ένα γρήγορο ταξίδι», λέει ο συνάδελφος Mario Puksec. «Η απόδοση του κινητήρα είναι αρκετή, έχει αξιοπρεπή λειτουργία, ρολάρει ήσυχα και, αν και βενζίνη, έχει μια καλή κατανάλωση», λέει ο επαγγελματικός δοκιμαστής Andreas Borchmann. Είναι όμως αρκετό..?