Από τα 80 χλμ/ώρα και πάνω μπορείς να βάλεις την έκτη σχέση και να κινηθείς άνετα και οικονομικά. Τα 26 κιλά ροπής θα αποδειχθούν σύμμαχοι σε κάθε είδους διαδρομή ενώ κινούν με άνεση το ψηλό αμάξωμα. Θα ταίριαζε βέβαια στον χαρακτήρα του μοντέλου μια πιο μαλακή ανάρτηση. Οι μεγάλες ζάντες, διαστάσεων 18 ιντσών, σε συνδυασμό με την σκληρή ανάρτηση δημιουργούν ένα σύνολο που από τους περισσότερους, θα χαρακτηριστεί πολύ σκληρό και καθόλου άνετο. Αυτός ο συνδυασμός βέβαια δεν σημαίνει ότι το Kia Soul είναι ένα σπορ μοντέλο. Δυστυχώς το ασαφές τιμόνι δεν αφήνει περιθώρια για οδήγηση τέτοιου είδους. Οι λειτουργίες Normal και Comfort λειτουργούν περισσότερο στην ψυχολογία του οδηγού πάρα στην πραγματικότητα.
Εσωτερικός διάκοσμος
Ενώ η εξωτερική σχεδίαση έχει αποσπάσει ιδιαίτερα θετικές κριτικές και έχει χαρακτηριστεί εντυπωσιακή, δεν συμβαίνει το ίδιο και με το εσωτερικό διάκοσμο του Kia Soul. Εκεί η σχεδίαση είναι πιο συντηρητική και μόνο κάποια πλαστικά με χρώμα δίνουν νεανικές πινελιές, στο κατά τα άλλα μουντό εσωτερικό. Αρνητική εντύπωση μας έκανε ότι τα ηχεία πάλλονται όταν τα ντεσιμπέλ αναβαίνουν, αλλά ευτυχώς είναι η μόνη μας ένσταση. Κατά τα άλλα το εσωτερικό είναι τυπικό Kia, χωρίς παραφωνίες και ακρότητες είναι λειτουργικό και χωρίς εργονομικά λάθη. Η Kia αξίζει ένα μεγάλο μπράβο για την σωστή εκμετάλλευση του εσωτερικού.
Αρκετοί χώροι για όλους
Ο χώρος για τους μπροστινούς επιβάτες είναι γενναιόδωρος ενώ πίσω θα κάτσουν με περισσή άνεση 2 άτομα και με κάποιες παραχωρήσεις ακόμα και 3. Όλοι οι επιβάτες έχουν αρκετό αέρα για τα κεφάλια και τα πόδια τους, ενώ το αίσθημα ευρυχωρίας τονίζεται από την σχεδίαση «κουτιού» και το υψηλό αμάξωμα. Η θέση οδήγησης είναι άψογη. Το τιμόνι είναι ακριβώς εκεί που πρέπει όπως και ο επιλογέας ταχυτήτων. Εύγε Kia!
Μελανό σημείο είναι το μέγεθος του πορτμπαγκάζ. 238 λίτρα τα οποία αυξάνονται στα 354 με το δεύτερο επίπεδο φόρτωσης. Τιμή που συγκρίνεται με αυτοκίνητο μικρής κατηγορίας και δεν ταιριάζει στον χαρακτήρα του Soul.
Το Soul δεν αποδεικνύεται καλός οικογενειάρχης μιας και στο χώρο αποσκευών δεν θα χωρέσει ένα παιδικό καροτσάκι. Μια οικογενειακή βόλτα με το αυτοκίνητο θα προκαλέσει μπελάδες μιας και οι ταπετσαρίες δεν καθαρίζουν εύκολα. Είναι πραγματική πρόκληση να βγάλεις από το Soul τις τρίχες κάποιου ζώου. Ένα άλλο μεμπτό σημείο του Kia είναι η ορατότητα που δεν δικαιολογείται λόγω τετράγωνου σχήματος και της υψηλής θέσης οδήγησης. Οι φαρδιές κολώνες και τα μικρά παράθυρα δημιουργούν αρκετές νεκρές γωνίες αναγκάζοντας τον οδηγό να παρκάρει το αυτοκίνητο μόνο με την χρήση της κάμερας οπισθοπορείας, η οποία δεν έχει και την καλύτερη λειτουργία.
Σε σκοτεινό σημείο ή σε περίπτωση βροχής βλέπεις με δυσκολία τι γίνεται πίσω σου μιας και θολώνει η εικόνα. Επίσης ο αισθητήρας φωτός δεν έχει υποδειγματική λειτουργία και σε αρκετές περιπτώσεις πρέπει να επέμβεις χειροκίνητα για να ανάψεις τα φώτα. Το ίδιο συμβαίνει και με τον αισθητήρα της μεγάλης σκάλας.
Για να μην αγχώνεσαι
Με το Kia είσαι ξένοιαστος για 7 χρόνια ή για 150,000 χιλιόμετρα αφού η εγγύηση θα σε καλύψει για ότι συμβεί. Ευτυχώς δεν μας χρειάστηκε κατά την μακρά διάρκεια του test.
Δεν υπήρχαν έκτατες επισκέψεις στο συνεργείο πέραν των προγραμματισμένων. Ενοχλητικό ήταν που ο μοχλός που ρυθμίζει το ύψος του καθίσματος λύθηκε 2 φορές χωρίς λόγο, προσθέστε στην λίστα την αδύναμη μπαταρία του τηλεχειριστήριου, όπως και την φθορά των δίσκων των φρένων λίγο μετά τις 90,000 χλμ.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr