Mercedes A-Class • Υπάρχουν πολλοί έπαινοι για τη μικρότερη Mercedes-Benz. Η A-Class, που κατασκευαζόταν ως το 2018, παρέμπεψε σε ένα μαθητή-πρότυπο στο πλαίσιο της κύριας επιθεώρησης. Ακόμα και μετά από επτά χρόνια, υπάρχουν λίγα πράγματα να καταλογίσει κανείς στην… baby Benz. Ουσιαστικά, μόνο τα μέρη του συστήματος πέδησης βρίσκονται στη μέση της σχετικής κατάταξης, αφού η Mercedes A-Class εμφανίζεται καλύτερη σε σχέση με το μέσο όρο σε όλες τις άλλες κατηγορίες.
Το προκάτοχο μοντέλο της A-Class (τύπος W 169, που κατασκευαζόταν από το 2004 έως το 2012) όχι μόνο έχει τελείως διαφορετική σχεδίαση, αλλά είναι και λίγο πιο ευαίσθητο από τεχνολογικής άποψης. Σε αυτήν τη γενιά μπορεί να υπάρχουν περισσότερα προβλήματα με τα μέρη του συστήματος πέδησης και η λειτουργία του φρένου μπορεί επίσης να επιφυλάσσει προβλήματα.
Mercedes B-Class • Το καλύτερο van στο TÜV-Report 2021 ήταν η Mercedes B-Class. Τα πλεονεκτήματα του συμπαγούς van έγκεινται στη μεταβλητότητα του εσωτερικού και τους χώρους του. Βέβαια, η συγκεκριμένη Mercedes διακρίνεται επίσης στους ελέγχους του TÜV. Οι ειδικοί δίνουν στην B-Class πολύ καλές βαθμολογίες σε όλους τους τομείς. Μόνο σε μοντέλα άνω των οκτώ ετών εμφανίζονται ελαττώματα στα ελατήρια του άξονα, στο σύστημα διεύθυνσης και στα φρένα. Πάντως, και στις B-Class άνω των δέκα ετών, πρέπει οι αγοραστές να δώσουν ιδιαίτερη προσοχή στα φρένα και το χειρόφρενο.
Mercedes C-Class • Η Mercedes στηρίζει τα υψηλά πρότυπα της ποιότητάς της στη C-Class. Αν και το μοντέλο της μεσαίας κατηγορίας από τη Στουτγκάρδη οδηγείται συχνά επί ξεκάθαρα περισσότερα χιλιόμετρα σε σχέση με το μέσο όρο, η C-Class εμφανίζεται στιβαρή. Στην περίπτωση της C-Class, που κατασκευαζόταν από το 2014 (σειρά 205), ωστόσο, οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να δώσουν προσοχή στην ανάρτηση των μοντέλων, ηλικίας τεσσάρων ή και περισσότερων ετών. Με τον προκάτοχό της (σειρά 204) ο δείκτης σφαλμάτων του χειρόφρενου βρίσκεται στην κόκκινη περιοχή. Παρόλα αυτά, η συγκεκριμένη σειρά είναι ανθεκτική, προτεινόμενη και, πάνω από όλα, διατίθεται σε λογική τιμή.
Mercedes E-Class • Η Mercedes E-Class, η οποία κατασκευάζεται από το 2016, είχε καλή απόδοση στο πρώτο ραντεβού της στο TÜV. Ωστόσο, επειδή οι τιμές των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων παραμένουν, παρόλα αυτά, σε ένα σταθερά υψηλό επίπεδο, σας προτείνουμε να ρίξετε μια ματιά στον προκάτοχό του. Ο τύπος W 121, λοιπόν, που κατασκευαζόταν από το 2009, διατίθεται σήμερα (στη Γερμανία) με τιμές, που ξεκινούν από τα περίπου 9.000 ευρώ. Όμως, σε σχέση με όλα τα κεφάλαια, η συγκεκριμένη Mercedes μπορεί να αποτύχει, τελικά, μόνο σε αυτό της ασφάλειας, καθώς τα φρένα συγκεντρώνουν αισθητά περισσότερο αρνητικούς βαθμούς σε σχέση με το μέσο όρο. Ωστόσο, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι τα διανυθέντα χιλιόμετρα των E-Class κυμαίνονται σημαντικά πιο πάνω από το μέσο όρο! Συνολικά, η E-Class είναι ένα στιβαρό όχημα, όπως αποδεικνύεται από το σταθερά πάνω από το μέσο όρο αριθμό οχημάτων, που δεν εμφανίζουν ελαττώματα σε όλες τις ηλικιακές ομάδες.
Mercedes SLK/SLC • Όσοι θέλουν να οδηγούν μία σπορτίφ Mercedes-Benz με ανοιχτή οροφή, δύσκολα θα αποφύγουν την SLK, που μετονομάστηκε σε SLC από το 2016. Αυτό το μοντέλο ήταν για το TÜV ένας «μαθητής-πρότυπο» σε όλες τις γενιές του και είναι… σαφέστατα προτεινόμενο. Αν η SLK (τύπου R 172), που κατασκευαζόταν από το 2011 εξακολουθεί να είναι πολύ ακριβή για εσάς, μπορείτε χωρίς δισταγμό να στραφείτε στον προκάτοχό της (τύπος R 171), με δεδομένο πως τα μεταχειρισμένα δείγματά του διατηρούνται σε καλή κατάσταση και είναι διαθέσιμα (στη Γερμανία) με τιμές, που ξεκινούν από τα 6.000 ευρώ. Τέλος, ακόμα ένα καλό στοιχείο είναι αυτό, που συνδέεται με τα διανυθέντα χιλιόμετρα, τα οποία κατά κανόνα είναι λίγα.
Mercedes E-Class Coupé • Μία Mercedes, βγαλμένη κατευθείαν από βιβλίο: οι ελεγκτές δε βρήκαν σχεδόν τίποτε να καταλογίσουν στην κομψή Mercedes E-Class Coupé, κάτι που μπορεί να οφείλεται στο γεγονός ότι είτε ως coupé είτε ως cabrio και συνήθως ως δεύτερο αυτοκίνητο χρησιμοποιείται σπάνια, με αποτέλεσμα να προκύπτει σημαντικά λιγότερη φθορά. Το ίδιο ισχύει για την τεχνολογικά στιβαρή Mercedes C-Class της γενιάς 204, η οποία χρησίμευε ως βάση. Ανεξάρτητα ποιος ήταν ο λόγος για όλα αυτά, την κομψή E-Class Coupé τη συνιστούμε ανεπιφύλακτα: Τα παλιότερα μοντέλα της διατίθενται (στη Γερμανία) από 10.000 ευρώ.
Mercedes GLK/GLC • Για άλλη μια φορά, η Mercedes GLC όχι μόνο αναδείχθηκε «καλύτερο SUV», αλλά και νικητής σε συνολικό επίπεδο στο πλαίσιο του TÜV-Report. Ανάλογη επιτυχία είχε σημειώσει επίσης το προκάτοχο μοντέλο, η Mercedes GLK πρώτης γενιάς, αφού και τα δύο μοντέλα ολοκλήρωσαν τον έλεγχο με κυρίαρχο στιλ. Στην περίπτωση της «γωνιακής» GLK, οι αγοραστές μεταχειρισμένων αυτοκινήτων οφείλουν να ελέγξουν το χειρόφρενο στα παλαιότερα μοντέλα. Στην Mercedes GLC είναι τα στηρίγματα της ανάρτησης, που παρουσιάζουν αυξημένο ρυθμό ελαττωμάτων. Διαφορετικά, μόνο οι υψηλές τιμές πώλησης των οχημάτων από προηγούμενους ιδιοκτήτες είναι ένα μειονέκτημα, γιατί διαφορετικά οι GLC και GLK είναι υποδειγματικοί… μαθητές.
Mercedes GLE/M-Class • Η Mercedes GLE, η οποία μέχρι το 2015 ονομαζόταν M-Class ακόμη, είναι μία ισχυρή πρόταση, που είναι ικανή για όλα. Το μεγάλο SUV μπορεί να φτάσει σε βάρος έως και τα 3.500 κιλά! Από τεχνολογικής άποψης, δεν υπάρχουν παράπονα. Τα μεταχειρισμένα μοντέλα από το 2011 και μετέπειτα προκαλούν λίγα προβλήματα. Οι M-Class, που κατασκευάστηκαν μέχρι τότε (τύπος W 164, περίοδος κατασκευής από το 2005 έως το 2011) είναι λίγο πιο ευαίσθητες και συχνά αποσπούν την… κόκκινη κάρτα από τους ελεγκτές, ιδιαίτερα εξαιτίας της κατάστασης των φρένων. Επιπλέον, το SUV της Mercedes , το οποίο ζυγίζει έως και 2,3 τόνους, παρουσιάζει διαρροή λαδιού μεγαλύτερη από τη μέση ποσότητα του λιπαντικού. Ωστόσο, αυτό ισχύει μόνο για μοντέλα της Μ-Class άνω των 10 ετών.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr