autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Αγορά μεταχειρισμένου Diesel, κρύβει παγίδες;

Αγορά μεταχειρισμένου Diesel, κρύβει παγίδες;

25/7/2024

Ακριβότερα Serviceκαι ακριβότερες ζημιές
Δεν συμφέρει αν δεν κάνεις πολλά χιλιόμετρα
Η αντλία πετρελαίου η ζημιά που θα σας … «πεθάνει»
Ναι αλλά απολαμβάνεις πολλά φθηνά χιλιόμετρα

Ακριβότερα Serviceκαι ακριβότερες ζημιές

Εντελώς ξαφνικά, κάπου στα τέλη του 2011, επιτράπηκε με τροπολογία η πετρελαιοκίνηση στα μεγάλα αστικά κέντρα Αθήνας και Θεσσαλονίκης, «διορθώνοντας μια αδικία δεκαετιών». Σύντομα, η πλάστιγγα των πωλήσεων καινούργιων αυτοκινήτων έγειρε προς τα πετρελαιοκίνητα και πολλοί συμπολίτες μας απέκτησαν πρόσβαση σε μοντέλα με σαφώς χαμηλότερο κόστος κίνησης (περίπου το μισό σε σχέση με τα βενζινοκίνητα της εποχής). Είναι όμως τελικά η αγορά ενός diesel πιο συμφέρουσα σε απόλυτες συγκρίσεις; Το κόστος κίνησης είναι μόνο ένα μέρος του γενικότερου κόστους χρήσης. Και εκεί ακριβώς είναι που «πονάνε» τα πετρελαιοκίνητα μοντέλα, αφού έχουν ακριβότερο κόστος συντήρησης, αλλά και ακριβότερες ζημίες.

Δεν συμφέρει αν δεν κάνεις πολλά χιλιόμετρα

Καταλήγει λοιπόν κανείς εύκολα στο συμπέρασμα ότι, η απόκτηση ενός πετρελαιοκίνητου αυτοκινήτου είναι πιο συμφέρουσα μόνο στην περίπτωση που χρειάζεται κανείς να καλύπτει πολλά χιλιόμετρα σε ετήσια βάση. Υπό αυτό το πρίσμα, θα αξίζουν και τα περισσότερα χρήματα που θα κληθεί να πληρώσει κατά την αγορά του αυτοκινήτου (τα dieselέχουν ακριβότερη τιμή απόκτησης), αλλά και τα ακριβότερα service. Αν υπάρχει ανάγκη να «καταπίνεις» χιλιόμετρα, το diesel είναι η σωστή επιλογή λόγω και  της μεγαλύτερης αντοχής σε βάθος χρόνου. Αντιθέτως, αν το αυτοκίνητο που θες να αγοράσεις προορίζεται μόνο για μετακινήσεις μέσα στην πόλη και για κάλυψη μικρότερων και λιγότερων αποστάσεων, τότε αντιθέτως, το πετρελαιοκίνητο θα ήταν μια λανθασμένη απόφαση, αφού η μικρή οικονομική διαφορά που θα προκύπτει από το κόστος κίνησης, θα εξαφανίζεται από το αυξημένο κόστος συντήρησης.

Η αντλία πετρελαίου η ζημιά που θα σας … «πεθάνει»

 Η ενασχόληση με την επισκευή της αντλίας καυσίμου, των μπεκ ψεκασμού και του φίλτρου DPF (μη σου τύχουν),είναι ιδιαιτέρως... ακριβό σπορ. Τόσο ακριβό, που έχει τρομοκρατήσει για τα καλά μια ιδιαίτερα μεγάλη μερίδα υποψήφιων αγοραστών, οι οποίοι δεν θέλουν ούτε να ακούνε για την προοπτική αγοράς dieselαυτοκινήτων. Είναι η μερίδα του αγοραστικού κοινού που θα κατευθυνθεί σε οποιαδήποτε άλλη κατηγορία καύσιμου, πλην του πετρελαίου. Ιδιαίτερα στις ημέρες μας, όπου υπάρχει υπέρ-πληθώρα διαθέσιμων τεχνολογιών και καυσίμων κίνησης, (μάλλον η μεγαλύτερη...στην ιστορία της αυτοκίνησης).

Ναι αλλά απολαμβάνεις πολλά φθηνά χιλιόμετρα

Η αλήθεια στον αντίποδα πάντως είναι ότι, αν λόγω δουλειάς ή υποχρεώσεων, είσαι... «χιλιομετράκιας», δεν μπορείς να αδιαφορήσεις μπροστά στην προοπτική να γλιτώνεις περί τα μισά χρήματα για τις μετακινήσεις σου. Τα πολλά και φθηνά χιλιόμετρα που μόνο το diesel μπορεί να προσφέρει άλλωστε, είναι και ο λόγος για τον οποίο το τελευταίο αποτελεί την καθολική προτίμηση όλων των ειδών των επαγγελματιών αυτοκινητιστών, επιβατικών (οδηγών ταξί), αλλά και φορτηγών.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε